Print Twitter Facebook Delicious LinkedIn Google Xing

A Ricoh márka először 1990-ben jelent meg Magyarországon az irodatechnika területén. A Ricoh eleinte viszonteladókon keresztül értékesítette berendezéseit, 1995-ben azonban 100%-os tulajdonú magyarországi leányvállalatot alapított.

A Ricoh Magyarországon

A Ricoh üzleti fejlődésének hajtóereje: vezetési filozófiája. Alapítása óta a Ricoh mindig az új piacok létrehozásán fáradozott; miközben termékeihez és szolgáltatásaihoz folyamatosan új értékeket tett hozzá, hogy megfelelhessen a fogyasztói igényeknek. Amire a legbüszkébbek vagyunk, azok a szolgáltatások, amik minden Ricoh által eladott gépben megtalálhatóak. Mi ezt „oyakudachi”-nak nevezzük, ami annyit tesz, hogy igyekszünk az ügyfelek nézőpontjából gondolkodni, előre látni az igényeket, gyorsan reagálni, és bizalmat kialakítani.

A Ricoh termékek és szolgáltatások az ország minden pontján megtalálható Ricoh márkakereskedőkön keresztül jutnak el a felhasználókhoz, emellett a Ricoh Hungary közvetlenül is rendelkezésre áll az ügyfelek számára. Erősségünket a vállalati munkacsoportok valamennyi irodatechnikai igényének kielégítésére alkalmas nagyteljesítményű digitális multifunkciós berendezések jelentik.

Oldal tetejére

Ricoh Hungary

 

Oldal tetejére