Márkánk

Print Twitter Facebook Delicious LinkedIn Google Xing
imagine tagline

Folyamatosan az új ötleteken és az életkörülmények javítására irányuló új lehetőségeken dolgozunk. A változás motorja a képzelőerő. Ez a Ricoh márka filozófiája.

Ez a két szó leírja, hogyan működünk együtt egymással, hogyan hozunk létre új értékeket ügyfeleink cégeinél, hogyan viszonyulunk a piachoz.

Tükrözik hitünket az egyének és a szervezetek kreatív potenciáljában, az előremutató gondolkodás és a pozitív eredmények fontosságában.

Azok számára, akik szeretnék átalakítani cégüket és kihasználni az őket körülvevők kollektív tudásában és képzelőerejében rejlő lehetőségeket, a megoldás egyszerű: imagine. change.

Ez nem csak egy új szlogen.
Ez a Ricoh márka lényege.

Imagine boxes

Oldal tetejére

A márka története

Egy cég, egy ország vagy akár a Föld legnagyobb értéke a hozzá tartozó emberek képzelőereje. A kreatívan gondolkodó és egymással együttműködő egyének képesek javítani a közösség tagjainak életkörülményeit és közös munkáját.

A Ricoh a kezdetektől fogva a kreatív ötletek erejébe vetett hitből merített erőt. A vállalat alapítója, Kiyoshi Ichimura gondolkodók sokaságát gyűjtötte maga köré, akiket szakmai büszkeség motivált és nem hagyták magukat a hagyományok által korlátozni. Egy világot álmodtak meg, ahol az információk egy gombnyomással másolhatók és terjeszthetők – egy világot, ahol a cégek a kritikus adatokat bárhol, bármikor elérhetik.

A Ricoh a technológia, a tervezés és a minőségi gyártás hathatós kombinációjával valóra váltotta ezt az elképzelést. Nyomtatói, másolói és faxkészülékei elhozták az irodai automatizálás korszakát és forradalmasították az üzleti műveleteket. Újabban a dokumentumkezelési szolgáltatások alapozták meg a Ricoh hírnevét a globális dokumentumkezelés szakértőjeként.

Ma a Ricoh egy igazi nemzetközi vállalat. Szolgáltatásai kivételes színvonalával támogatja az ügyfeleivel való igazi partnerséget. A Ricoh műszaki lehetőségei és továbbadott informatikai tudása révén a cégek csökkenthetik költségeiket, a termelődő hulladék mennyiségét és egyszerűsíthetik folyamataikat – kézzelfogható előnyöket biztosítva ezzel ügyfeleiknek. Ami még fontosabb: az alkalmazottak kreatív gondolkodásának serkentése és az intézményi tudás elérhetővé tétele révén a Ricoh a cégek átfogó és időtálló átalakulását is elősegíti.

A Ricoh mindig előre gondolkodik. Konkrét ágazatokra, feltörekvő piacokra, valamint kis- és nagyvállalatokra szabva fejleszti termékeit. Ezek kielégítik a helyi igényeket és új életet lehelnek a tudásmegosztás már meglevő struktúráikba. A felhő alapú számítástechnika, távoli felügyelet és egyéb innovációk révén a Ricoh még mobilabbá és még személyesebbé teszi az információkat. Legyen szó a díjnyertes digitális fényképezőgépekről vagy az online adattárolási szolgáltatásokról, fogyasztói termékei serkentik az emberek kölcsönhatását az őket körülvevő világgal.

A Ricoh egy egységként tekint az üzleti világra, a társadalomra és a bolygóra. Olyan vállalat kíván lenni, amelynek alkalmazottai büszkék arra, hogy ott dolgoznak, és amelynek tettei túlmutatnak a felelős növekedés elvárt támogatásán. Az elkötelezettség és az előremutató gondolkodás összekapcsolásával ügyfeleinél és saját tevékenységében is a nyereségességet és a fenntarthatóságot előtérbe helyező fejlődési irányokat támogatja.

A Ricoh nap, mint nap segít az embereknek a világ minden részén a kollektív képzelet erejének kihasználásában, hogy még hatékonyabb, teljesebb és fenntartható minőségű életet élhessenek.

Oldal tetejére