A Ricoh Európában megkapta a 4 csillagot az Üzleti Kiválóság terén

Print Twitter Facebook Delicious LinkedIn Google Xing

A Ricoh Európában megkapta a 4 csillagot az Üzleti Kiválóság terén

R4E

2007 decemberében a Ricoh Európában kiérdemelte a 4 csillagot az EFQM (European Foundation for Quality Management - Európai Minőség Díj) Kiválósági modellben. Az EFQM történetében a Ricoh nyújtotta be az eddigi legátfogóbb pályázatot mellyel az összes európai leányvállalata részére elnyerte a Minőség Díjat.

Az EFQM Kiválóság Modellt 1992-ben vezették be, melynek lényege, hogy kiváló eredményt a vezetés által működtetett stratégián és tervezésen, a munkatársakon, a partneri kapcsolatokon, illetve az erőforrásokon, valamint a folyamatokon keresztül lehet elérni. Az értékelés legfontosabb szempontja a teljes körű minőségirányítás három alapelve: a vevőközpontúság, a folyamatos fejlesztés, és a dolgozók bevonása a továbbfejlesztésbe. Az EFQM mára a legszélesebb körben alkalmazott üzleti kiválósági modellé nőtte ki magát Európában, melyet több mint 30.000 szervezet alkalmaz teljesítményének növelésére. 

A Ricoh Europe a 2007-es évben, az európai központok összeolvadását követően, a teljes régiót átfogó kérelmet nyújtott be az EFQM-hez a díj megszerzésére. Ez magában foglalta az összes európai, közel-keleti és afrikai leányvállalatot, így 19 ország összesen 17 000 munkavállalóját. A szigorú minősítési eljárás során az értékelő bizottság 4 csillagot ítélt a Ricoh Europe-nak.

Az EFQM történetében ez volt a legnagyobb és legátfogóbb pályázat, így az Üzleti Kiválóság terén a Ricoh Europe egyike a vezető európai cégeknek. A Ricoh büszke arra, hogy elkötelezettsége és tehetsége bizonyítékaként ekkora eredményt ért el mind helyi mind európai szinten. A megkezdett munkát továbbra is folytatja, és célja hogy a Ricoh márka egyet jelentsen egy olyan kiváló céggel amellyel érdemes üzletet kötni.

Az EFQM-nek Európa szerte 800 tagja van, közöttük sok olyan vállalat, akik a világ legnagyobb 500 cége közé tartoznak. Az elmúlt években megszigorították a nevezési feltételeket, valamint megemelték a kiválósági szintet, hogy valóban csak a legjobb vállalatok érdemelhessék ki a tekintélyes elismerést.

Oldal tetejére