A Ricoh negyedszer is a fenntartható vállalatok 100-as listáján

Print Twitter Facebook Delicious LinkedIn Google Xing

A Ricoh negyedszer is a fenntartható vállalatok 100-as listáján

Environment

A Ricoh Company immár az egymást követő negyedik évben szerepel a világ 100 leginkább „fenntartható” vállalatai között (Global 100 Most Sustainable Corporations in the World). A listára azok a vállalatok kerülhettek fel, amelyek a legtöbbet tették a fenntartható fejlődésért, és sikeresen kezelték a környezeti, szociális és kormányzati kockázatokat, valamint lehetőségeket. A Ricoh – amelynek 2050-ig nyúló hosszú távú stratégiáját külön elismerték – a kezdetek óta a lista stabil tagjának számít, és idén ismét az előkelő felsorolásban szerepel.

A Ricoh Company immár az egymást követő negyedik évben került fel a kanadai Corporate Knights Inc. által összeállított Global 100-as listára  (Global 100 Most Sustainable Corporations in the World), mely a fenntartható fejlődésért legtöbbet tett cégeket gyűjti össze. A százas listát az Innovest Strategic Value Advisors Inc., befektetési kutató és tanácsadó cég elemzése alapján, 16 ország 1800 tőzsdei cége közül választották ki. A szereplők tevékenységi köre az olajipartól egészen az informatikáig terjed.

A lista közzétételével a világ egyik legjelentősebb vállalati felelősségvállalással foglalkozó magazinjának kiadója, azokat a vállalatokat ismeri el, melyek a fenntartható üzleti gyakorlat vezető képviselőiként bolygónk védelmét is szem előtt tartva működnek. A felsorolásban szereplő vállalatok sikeresen kezelték a környezeti, szociális és kormányzati kockázatokat, illetve lehetőségeket. A szigorú követelmények eredményeképpen, az előző évi listához képest a cégek harmada kicserélődött, miközben a Ricoh – amelynek 2050-ig nyúló hosszú távú stratégiáját külön elismerték – a kezdetek óta a lista stabil tagjának számít.

„A Global 100 rangsorba való idei bekerülésünk nagy büszkeséggel tölt el, hiszen immár negyedik éve folyamatosan szereplünk a listában. Ez számunkra nemcsak felelősség, de feladat is, hogy minden évben újra kiérdemelhessük ezt a kitüntetést, követve 2050-ig tervezett stratégiánkat, melynek központi eleme a fenntartható fejlődés" – jelentette ki Sótér Krisztina a Ricoh Hungary marketingkommunikációs menedzsere.

Oldal tetejére