A Ricoh vezető pozíciót szerez magának a digitális nyomdai piacon

Print Twitter Facebook Delicious LinkedIn Google Xing

A Ricoh vezető pozíciót szerez magának a digitális nyomdai piacon

A Ricoh Europe vezető pozíciót szerez magának a színes digitális nyomdai piacon, mindössze három évvel azután, hogy először bejelentette ilyen irányú terveit. Az Infosource nemrég kiadott adatai alapján Nyugat-európában a Ricoh részesedése 2011 első negyed évében 22.2%-ról 33.1%-ra növekedett.

“A nyomtatási szolgáltatók a kereskedelmi és vállalati szektorban megerősítették, hogy a Ricoh a választott márkájuk.” mondta Peter Williams, a Ricoh Europe Ügyvezető alelnöke és a Ricoh Europe digitális nyomdai üzletágának feje.  “A Ricoh Pro C900, kombinálva a szerviz etikánkkal és a Ricoh Business Driver Programmal, ideális csomagnak bizonyultak a nyomdákban. A Ricoh Pro C901 Graphic Arts Edition bevezetése tovább növelte az eladásokat, különösen a kereskedelmi szektorban.”

A Ricoh ügyfele, Thomas Wiesinger, a Wiesinger Media ügyvezetője, mely 6 print shop-ot üzemeltet Németországban, a következőket mondta, “A Ricoh Pro C901 Graphic Arts Edition-t a kiváló minősége, a produktivitása és a kiváló regisztrációs teljesítménye miatt választottuk.  A versenyképes árazás és a Ricoh ügyfélközpontú megközelítése sokat segített a döntés meghozatalában.”

Peter Verhoeven, a Holland Prepress4You ügyvezetője szerint: “A Ricoh átfogóan ismeri az iparágat és azonnal bizalmat szavazott terveinknek és ez egy szoros köteléket hozott létre közöttünk. Amikor először megláttuk az új Pro C901 Graphic Arts Edition rendszert, azonnal beleszerettünk. Sebesség és minőség terén nálánál sokkal nagyobb rendszerekkel vetekszik, de sokkal költséghatékonyabb azoknál”

Steve Taylor, a Britt Wincanton Print ügyvezetője szerint: “A Ricoh Pro C901 szín minősége és stabilitása kiemelkedő. Számos különböző offset médiára nyomtatunk és mindegyiket jól kezeli. Az ügyfelek is szeretik és ez új lehetőségeket nyit meg előttünk.”

Oldal tetejére