A Ricoh bemutatja új globális márkaüzenetét: imagine. change.

Print Twitter Facebook Delicious LinkedIn Google Xing

A Ricoh bemutatja új globális márkaüzenetét: imagine. change.

Tokió, 2012. április 2. – A Ricoh Company, Ltd. (mostantól Ricoh) ma bejelentette új globális márkajel kiegészítését, mellyel szeretné kifejezni folyamatosan fejlődő globális jelenlétét: imagine. change. Az új üzenet a Ricoh azt a szolgáltatások irányába történő általános elmozdulását hivatott kifejezni, mely tetten érhető a vállalat folyamatosan bővülő szolgáltatási portfólióján, mely olyan elismert megoldásokat tartalmaz, mint például az MDS (Managed Document Services)

“A képesség a változtatásra kulcsfontosságú egy sikeres vállalat számára,” mondta Shiro Kondo, a Ricoh elnöke és ügyvezető igazgatója. “A technológia példa nélkül álló gyorsasággal fejlődik és ez az ügyfeleket is gyorsabb alkalmazkodásra kényszeríti. Azok, akik nem tudnak lépést tartani, lemaradnak. A Ricoh elkötelezte magát, hogy segít ügyfeleinek kezelni ezeket a változásokat. Ezt értjük az imagine. change. alatt.”

A Ricoh kombinálja az emberek szakértelmét, a folyamatokat és a technológiát, hogy olyan információs infrastruktúrákat hozzon létre, melyek gyorsabbak, okosabbak és olcsóbbak, mint az ügyfél eredeti elképzelése. Az olyan innovációk segítségével, mint a felhő programozás, távoli monitorozás a vállalat arra törekszik, hogy az információkat biztonságosabbá, mobilabbá és személyesebbé tegye. 
Nettó eredmény: a vállalatok oly mértékben működhetnek együtt és koncentrálhatnak az innovációra, amelyre eddig nem volt példa.

Az imagine. change. globális bevezetése kiemeli a Ricoh ügyfél centrikus filozófiáját: új ötletek és módok arra, hogy javítsuk az emberek életét. A Ricoh segít a vállalatoknak és egyéneknek átalakítani munkafolyamataikat és kiaknázni kollektív képzelőerejüket. Az imagine. change. több mint egy új márkajel kiegészítés – ez a Ricoh márkatapasztalatának esszenciája.

imaginechange logo

 

Oldal tetejére

| A Ricoh-ról | 

A Ricoh egy globális vállalat, amely az irodai képalkotási eszközökre, nyomdai megoldásokra, dokumentum menedzsmentre és IT megoldásokra specializálódott. A vállalat központja Tokióban található. A Ricoh Group több mint 200 országban és régióban van jelen. A 2012. március 31.-én befejeződött üzleti évben a Ricoh Group árbevétele 1 903 milliárd japán Jen volt (körülbelül 23 milliárd USD).

A cég bevételeinek többségét az olyan termékek, megoldások és szolgáltatások értékesítéséből nyeri, amelyek javítják az emberek közötti interakciót és az információáramlást. A Ricoh továbbá díjnyertes digitális fényképezőgépeket és speciális ipari termékeket is gyárt. A vállalat ismert eszközei minőségéről, kiemelkedő ügyfélszolgálatáról és fenntarthatósági törekvéseiről.
A Ricoh mottója, imagine. change. Ennek szellemében segít a vállalatoknak átalakítani munkafolyamataikat és kihasználni alkalmazottaik kollektív kreativitását.

További információért kérjük, látogasson el:
www.ricoh.hu  

További információk:
Ricoh Hungary Kft.
Mikola András
Marketingkommunikációs koordinátor
Tel: +361-270-9797
E-mail: pr@ricoh.hu
Weboldal: www.ricoh.hu
Videó csatorna: Ricoh Hungary channel
Hírlevél: Ricoh Hungary hírlevél
Facebook: www.facebook.com/ricoheurope
Twitter: http://www.twitter.com/ricoheurope

Oldal tetejére