A Deloitte elismerte a Ricoh-t

Print Twitter Facebook Delicious LinkedIn Google Xing

A Deloitte elismerte a Ricoh-t

Útmutató a nulla környezeti terheléssel járó növekedéshez.

Budapest, 2012. szeptember 3. — A globális konzultációs vállalat, a Deloitte elismerte a Ricoh-t, mint egy olyan globális vállalatot, amely készen áll a „zöld és fenntartható gazdaságra.”  A Deloitte 10 iparág 65 vezető vállalatának fenntarthatóságát vizsgálta az első Zero Impact Growth Monitor 2012 jelentésében. Csak 6 vállalat érte el azt a szintet, ahol már hajlandóak radikális lépéseket tenni, hogy iparágukat a „zöld gazdaság” felé mozdítsák. A jelentés kiemeli, hogy a vállalatok jelentős része még mindig bizonytalan a stratégiai növekedéssel kapcsolatban.

A Ricoh a tanulmány szerint elérte a fenntartható ökoszisztéma szintjét az üzleti élet terén. Erre a szintre olyan prominens márkák kerültek még, mint a Puma, Nike, Nestlé, Unilever és a Natura. Ez azt jelenti, hogy a Ricoh-t azon úttörő vállalkozásoknak egyikeként ismerték el, mely mérhető és ambiciózus közép- és hosszú távú célokat tűztek ki 2020-ra s azon túl is.

A Ricoh-nak sok éve egyik fő célja, hogy minimalizálja a természetre és társadalomra gyakorolt hatásait. A helyes CSR fontosságát a vállalaton belül maga a Ricoh alapítója fogalmazta meg több mint 70 évvel ezelőtt.  A Ricoh elkötelezte magát a társadalmi fenntarthatóság iránt, ami a mai napig jelen van a Ricoh minden üzleti cselekedetében. Ma a Ricoh azért küzd, hogy olyan vállalat legyen amelynél az emberek büszkék a munkájukra. Ezzel az elkötelezettséggel illetve az előremutató üzleti stratégiákkal, olyan fejlődést kapunk, ami mind az ügyfeleknél, mind a Ricoh működésénél biztosítja a profitabilitást és a fenntarthatóságot.

A Ricoh ezt egy szolgáltatási skálával éri el, mely szolgáltatásokat összefoglaló néven Teljes Zöld Irodai Megoldásoknak nevez.  Például, a Ricoh Fenntarthatósági Optimalizációs Program, amely a Menedzselt Dokumentum Szolgáltatások keretein belül érhető el, lehetővé teszi a közepes és nagyvállalatok számára, hogy több mint 30%-kal csökkentsék környezeti hatásaikat és a birtoklás teljes költségét (TCO), valamint hatástalanítsák szén-dioxid kibocsátásukat. A nyomdák számára a Szén-dioxid Kiegyensúlyozott Nyomtatás Programja nyújtja a fentiekhez hasonló szolgáltatásokat.
A Ricoh hosszú távú célja értelmében 2050-re a 2000-es szén-dioxid kibocsátási értékét 87,5%-kal kívánja csökkenteni.

A Ricoh ezen elhatározásának egyedi példái a Londonban, New York-ban és Sydney-ben megtalálható teljesen önellátó hirdető táblái (Ricoh eco billboards). A Ricoh ezáltal olyan üzenetet közvetít, mely növeli az emberek környezettudatosságát és mindenkit arra bíztat, hogy tegyenek lépéseket a fenntartható társadalom felé. Mind a három tábla csak és kizárólag természetes energiaforrásokat használ, 100%-ig nap- és szélenergiával működnek.

Amint nem áll rendelkezésre elegendő természetes energia, az esetben a táblák nem világítanak. Ezt a kompromisszumot a Ricoh örömmel fogadja, mivel hiszi, hogy üzenete így is célba jut.

Kapcsolódó linkek:
Menedzselt Dokumentum Szolgáltatások
Teljes Zöld Irodai Megoldások
Ricoh Fenntarthatósági Optimalizációs Program
Ricoh londoni Eco Billboard videó

Oldal tetejére

| A Ricoh-ról | 

A Ricoh egy globális vállalat, amely az irodai képalkotási eszközökre, nyomdai megoldásokra, dokumentum menedzsmentre és IT megoldásokra specializálódott. A vállalat központja Tokióban található. A Ricoh Group több mint 200 országban és régióban van jelen. A 2012. március 31.-én befejeződött üzleti évben a Ricoh Group árbevétele 1 903 milliárd japán Jen volt (körülbelül 23 milliárd USD).

A cég bevételeinek többségét az olyan termékek, megoldások és szolgáltatások értékesítéséből nyeri, amelyek javítják az emberek közötti interakciót és az információáramlást. A Ricoh továbbá díjnyertes digitális fényképezőgépeket és speciális ipari termékeket is gyárt. A vállalat ismert eszközei minőségéről, kiemelkedő ügyfélszolgálatáról és fenntarthatósági törekvéseiről.
A Ricoh mottója, imagine. change. Ennek szellemében segít a vállalatoknak átalakítani munkafolyamataikat és kihasználni alkalmazottaik kollektív kreativitását.

További információért kérjük, látogasson el:
www.ricoh.hu  

További információk:
Ricoh Hungary Kft.
Mikola András
Marketingkommunikációs koordinátor
Tel: +361-270-9797
E-mail: pr@ricoh.hu
Weboldal: www.ricoh.hu
Videó csatorna: Ricoh Hungary channel
Hírlevél: Ricoh Hungary hírlevél
Facebook: www.facebook.com/ricoheurope
Twitter: http://www.twitter.com/ricoheurope

Oldal tetejére