Az avítt jogrendszerek miatt a vállalatok 79%-a nem tudja maximalizálni technológiáját

Print Twitter Facebook Delicious LinkedIn Google Xing

Az avítt jogrendszerek miatt a vállalatok 79%-a nem tudja maximalizálni technológiáját

A legfrissebb Ricoh tanulmány szerint DGPT2

Budapest, 2012. október 17.  — A back office-ra vonatkozó elavult jogrendszerek az európai vállalatok 79%-át akadályozzák meg abban, hogy korszerűsítsék üzletileg kritikus dokumentum folyamataikat - mutat rá a Ricoh Europe legfrissebb felmérése. A vállalatok nagy része azonban már felismerte az új technológiák bevezetésének pozitív hozadékait, mint például a nagyobb rugalmasság.

A Ricoh Document Governance Index 2012 kutatás második része rámutat arra, hogy míg az európai cégek szerint az olyan új eszközök, mint az okostelefonok és tablet-ek segítenek az üzletileg kritikus dokumentum folyamatok kezelésében, nagyrészük nem tudja maximálisan kihasználni ezeket a technológiákat, mivel a back-end rendszereik nem képesek azokat teljes mértékben támogatni. A tanulmány rávilágít arra, hogy mennyire vonzóak lehetnek ezek az új technológiák, ugyanis az üzleti vezetők 78%-a elismeri, hogy még azelőtt beruháznak új technológiákba, mielőtt teljesen kiismernék a jelenlegi rendszereik funkcionalitását. Továbbá egy éles határ körvonalazódik a front office és back office technológiai beruházások között, mivel sokan a front office új technológiáira koncentrálnak, és nem integrálják azokhoz a back office technológiáit. A folyamat menedzsment ilyen csapongó megközelítése könnyen teremthet szűk keresztmetszetet, duplikációkat és biztonsági kockázatokat.

“Akár úgy gondolják a vállalatok, hogy a tablet-ek és okostelefonok a jövő új üzleti eszközei, akár úgy hogy okafogyottá válnak az innováció újabb hullámaival, az egyértelmű, hogy a technológia generálta változások folytatódni fognak és a kommunikáció újabb formáit hozzák magukkal. A cégek számára a kihívást az jelenti, hogy hosszú távra tervezzenek, és a vállalaton belül mindenki „ugyanakkor induljon el ugyanarra az útra”. Ezt a front és back office teljeskörű integrációjával, az emberek és információk összekapcsolásával, és a vállalaton belüli egyszerű tudásmegosztás biztosításával lehet elérni.” mondta David Mills, a Ricoh Europe alelnöke.

A felmérés arra is rámutatott, hogy elég nagy a bizonytalanság a cégeknél azzal kapcsolatban, hogy miképp tehetnek szert üzleti előnyökre a felhő alapú megoldások segítségével. Míg a vállalatok 70%-a használja a felhőt arra, hogy biztosítja a dokumentum folyamatok mobil elérését, csak 50%-uk gondolja úgy, hogy ez egyszerűbbé is teszi a dokumentum folyamatok menedzselését. Ez rávilágít azon üzleti vezetők hosszú távú terveinek hiányára, akik úgy ruháznak be felhő alapú megoldásokba,, hogy a kívánt eredmény eléréséhez szükséges eszközök még nem állnak rendelkezésre. Mindemellett ez azt is jelenti, hogy számos cég nem fog profitálni abból a 160 millió eurós  felhő programozás generálta növekedésből, ami az Európai Bizottság szerint 2020-ra az Európai Unió GDP-jét fogja növelni.

Mills szerint: “Az európai szervezeteknek át kell tekinteniük az üzletileg kritikus folyamataikat és technológiájukat azért, hogy biztosíthassák a maximális hatékonyságú működést.  A dokumentum folyamatok működésének alapos ismerete – hogyan áramlik az információ a vállalaton belül, és a technológia hogyan segíthet ezen áramlás hatékonyságának javításában – elengedhetetlen a kihívások megismeréséhez és a megoldások megtalálásához. A technológiai innováció továbbra is rohamléptekben folytatódik, ezért a vállalatoknak most kell cselekedniük, ha lépést akarnak tartani a konkurenciával.”

A tanulmányt a Ricoh megbízásából a Coleman Parkes Research készítette 1075 európai C-szintű döntéshozó, igazgató és egyéb alkalmazott megkérdezésével. Ez a felmérés a második része egy olyan tanulmánysorozatnak, melynek célja megismerni azt, hogy a vállalatok hogyan kapcsolják össze üzletileg kritikus dokumentum folyamataikat az üzleti technológiákkal és az alkalmazottakkal egy összekapcsolt vállalat létrehozása érdekében.

Innen töltheti le a tanulmányt.

Oldal tetejére

| A Ricoh-ról | 

A Ricoh egy globális vállalat, amely az irodai képalkotási eszközökre, nyomdai megoldásokra, dokumentum menedzsmentre és IT megoldásokra specializálódott. A vállalat központja Tokióban található. A Ricoh Group több mint 200 országban és régióban van jelen. A 2012. március 31.-én befejeződött üzleti évben a Ricoh Group árbevétele 1 903 milliárd japán Jen volt (körülbelül 23 milliárd USD).

A cég bevételeinek többségét az olyan termékek, megoldások és szolgáltatások értékesítéséből nyeri, amelyek javítják az emberek közötti interakciót és az információáramlást. A Ricoh továbbá díjnyertes digitális fényképezőgépeket és speciális ipari termékeket is gyárt. A vállalat ismert eszközei minőségéről, kiemelkedő ügyfélszolgálatáról és fenntarthatósági törekvéseiről.
A Ricoh mottója, imagine. change. Ennek szellemében segít a vállalatoknak átalakítani munkafolyamataikat és kihasználni alkalmazottaik kollektív kreativitását.

További információért kérjük, látogasson el:
www.ricoh.hu  

További információk:
Ricoh Hungary Kft.
Mikola András
Marketingkommunikációs koordinátor
Tel: +361-270-9797
E-mail: pr@ricoh.hu
Weboldal: www.ricoh.hu
Videó csatorna: Ricoh Hungary channel
Hírlevél: Ricoh Hungary hírlevél
Facebook: www.facebook.com/ricoheurope
Twitter: http://www.twitter.com/ricoheurope

A Ricoh Document Governance Index 2012-ről 

A „A new perspective: Ricoh Document Governance Index 2012” egy független tanulmány, amelyet a Coleman Parkes Research végzett a Ricoh Europe PLC megbízásából. A tanulmány, amely nagyban épít a korábbi Ricoh Document Government Index 2009 és Ricoh Process Efficiency Index 2011 felmérésekre, friss perspektívát nyújt arról, hogy az európai vállalatok hogyan kezelik üzletileg kritikus dokumentum folyamataikat. A felmérés az üzletileg kritikus dokumentum folyamatokra - azaz egy vállalat rendszeresen és gyakran előforduló alapvető kölcsönhatásaira - koncentrál. Ezek a folyamatok gyakran „dokumentum-nehezek”, de ami fontosabb, közvetlen hatásuk van az ügyfelek és alkalmazottak közötti üzleti kommunikációra. Ide tartoznak például a HR, a pénzügyi, a beszerzési és a riportálási folyamatok. A tanulmány 1075 nagy (1000+ alkalmazott), közepes (500-999 alkalmazott) és kis (kevesebb, mint 500 alkalmazott) vállalatoknál dolgozó első szintű döntéshozó, vezető és egyéb alkalmazott megkérdezésével készült. A megkérdezett vállalatok belga, francia, német, olasz, holland, skandináv (Svédország, Finnország, Norvégia és Dánia), spanyol, svájci és egyesült királysági telephelyűek voltak. A szervezetek vegyesen kerültek ki oktatási, jogi, energetikai, egészségügyi, állami, kereskedelmi, gyártó és pénzügyi szektorokból. Továbbá mélyinterjúk is készültek európai első szintű döntéshozókkal, hogy további rálátásunk lehessen arra, hogy náluk miképpen kezelik az üzletileg kritikus folyamatokat.

Innen töltheti le a tanulmányt.

Oldal tetejére