Ricoh sikerek a drupa-n

Print Twitter Facebook Delicious LinkedIn Google Xing

Ricoh sikerek a drupa-n

Budapest, 2012. június 15. – Még több nyomdaipari vállalkozás fordult a Ricoh innovatív technológiái felé a drupa kiállításon, melyekkel még közelebb kerülhetnek az üzleti vállalkozásaik átalakításához szükséges újfajta elképzelésekhez és szemléletváltáshoz. Peter Williams, a Ricoh Europe Ügyvezető alelnöke és a Ricoh Europe digitális nyomdai üzletágának vezetője szerint: „Úgy fogunk emlékezni a 2012-es drupa kiállításra, ami valóban jövőbe tekintően foglalkozik a nyomdaipari vállalkozásokkal, a „nyomtatás és ami mögötte van” szlogen előtérbe állításával, ahol a nyomdaipari vállalkozások szolgáltatásaik bővítésére, az ügyfeleik számára értéknövelő megoldások hozzáadására, valamint a digitális és online közötti rés áthidalására fókuszálhatnak. A Ricoh stand látogatóinak száma meghaladta a 2008-as drupa kiállításét, és számos új kapcsolatfelvétel történt, illetve a kereskedelmi megrendelések szintén felülmúlták az elvárásainkat.”

drupa standA világ nyomdaipari vállalkozásainak ezrei látogatták meg a Ricoh standját, hogy közelebbről is megismerkedjenek a hardver és szoftver gazdag kombinációinak megoldásaival, a szolgáltatásokkal és környezetvédelmi értékekkel; valamint hogy ezek hogyan ágyazhatók be a nyomdaipari vállalkozásokba, mellyel kezelni lehet azokat a trendeket, amik módosítják a jövőbeni nyomdai kereskedelmet és a nyomtatás módját. A Ricoh transzformációs csomópontjában a vezető ipari gondolkodók és a Ricoh partnerei állnak, mint például a Heidelberg, akik a stratégiai partnerkapcsolatokról tárgyalnak a Ricoh vállalattal.

Néhány, a látogatók körében igen népszerű termékbemutatóra került sor, mint például az InfoPrint 5000 VP, a Ricoh Pro L4000 latex alapú tintával működő nagy formátumú inkjet nyomtató és a Ricoh Pro™ C901 Graphic Arts Edition színes digitális nyomdai berendezés. 

Nyomtatás és ami mögötte van

A Ricoh innovációs zónájában bemutatott trendekkel és alkalmazásokkal, beleértve a jövő potenciális technológiáit, mint például a kattintható papír és a
3D-s nyomtatás, lehetővé válik a hagyományos nyomdai szolgáltatások kínálatán túlmutató működés. A nyomdaipari vállalkozások szintén el voltak ragadtatva a csomagolási zónában bemutatott kreatív megoldásoktól, amit a gyors feldolgozás, az igény szerinti és személyre szabható példákkal szemléltettek. Az On demand alkalmazások, mint például az InfoPrint 5000 GP eszközön bemutatott Re.Be.L termék, is nagy sikert arattak.
Ez a Turing alapú változó digitális adatnyomtatást biztosító megoldás lehetővé teszi, hogy egy On demand könyv a megrendelést követően öt órán belül elkészüljön. Rebecca Noviello, CEO of Re.Be.L, ezt nyilatkozta: “A kiadók előnyt kovácsolhatnak azzal az újonnan felfedezett szabadsággal, amivel választhatnak, hogy elkerülik-e a tömegcikk piaci hatásait a könyvek kiadásánál. Ezen kívül elkerülhető a raktározással és kiszállításokkal járó többletköltség.”
A Ricoh bemutatta a cross-média megoldásait is, hogy azok milyen módon segítik a nyomdaipari kereskedelmet olyan kreatív képességek felmutatásához, amelyek előmozdítják az ügyfélkapcsolatok erősítését.

A Ricoh továbbá bemutatta “fekete doboz” nevű interfész eszközét is amely egy szakértői alkalmazás, melyet a nyomdai szakemberek nagy érdeklődéssel fogadtak. A RPIP (Ricoh Parallel Interface Protocol) működése négy különböző koncepció konfiguráción is megtekinthető volt: a Pro™ C651 EX digitális nyomdai eszköz egy Nagel UV bevonó és élvágó rendszerrel volt felszerelve; a Pro™ C751 digitális nyomdai eszköz egy Plockmatic borítékadagolóval működött együtt; a Pro™ C901 nyomdagép egy Nagel vákuumadagolóval volt ellátva. 

A Ricoh stand területén megtalálható Ricoh Business Driver Programme™ hasznos tanácsokkal és iránymutatásokkal látta el az érdeklődőket.  A folyamatos ügyfél konzultáción keresztül a program segít a vállalatoknak növelni üzleti teljesítményüket.

Üdvözöljük új ügyfeleinket

A Ricoh elkötelezettsége a hosszú távú partnerkapcsolatra, valamint a szolgáltatási és üzleti értékek voltak a meghatározó tényezők a 2012-es drupa-n megkötött üzleteknél. 

A helyszínen megköttetett üzletek közé tartozott például a német biztosítási specialista LVM, amely 7 rendszerre adott le megrendelést, többek között egy InfoPrint 5000 MP eszközre. A dél-afrikai Ricoh disztribútor Nashua 25 Ricoh Pro™ C751 készüléket foglalt le, hogy kielégíthesse a növekvő helyi igényeket. A lengyel grafikai specialista Multikop a Ricoh Pro™ C651 EX digitális nyomdai eszközt választotta növekedése eszközéül.

A Ricoh Pro™ C901 Graphic Arts Edition gép mellett számos egyesült királysági szolgáltató tette le a voksát.  John Rowell a Jasprint-től a következőket nyilatkozta, “A Ricoh Pro™ C901 alkalmazásától 30%-os termelékenység növekedést és 50%-al kevesebb állásidőt várunk.” Az egyesült királysági Remous nyomda igazgatója, Alan Bunter a következőket mondta, “Olyan eszközre volt szükségünk amellyel 25%-al növelhetjük digitális nyomtatási kapacitásunkat, miközben lehetővé teszi, hogy új piacokra törjünk be.”  Az egyesült királysági Creative Digital Printing egy Pro™ C901 nyomdagépet és egy Pro™ C751 digitális nyomdai eszközt választott, hogy elősegítse további növekedésüket.

Oldal tetejére

| A Ricoh-ról | 

A Ricoh egy globális vállalat, amely az irodai képalkotási eszközökre, nyomdai megoldásokra, dokumentum menedzsmentre és IT megoldásokra specializálódott. A vállalat központja Tokióban található. A Ricoh Group több mint 200 országban és régióban van jelen. A 2012. március 31.-én befejeződött üzleti évben a Ricoh Group árbevétele 1 903 milliárd japán Jen volt (körülbelül 23 milliárd USD).

A cég bevételeinek többségét az olyan termékek, megoldások és szolgáltatások értékesítéséből nyeri, amelyek javítják az emberek közötti interakciót és az információáramlást. A Ricoh továbbá díjnyertes digitális fényképezőgépeket és speciális ipari termékeket is gyárt. A vállalat ismert eszközei minőségéről, kiemelkedő ügyfélszolgálatáról és fenntarthatósági törekvéseiről.
A Ricoh mottója, imagine. change. Ennek szellemében segít a vállalatoknak átalakítani munkafolyamataikat és kihasználni alkalmazottaik kollektív kreativitását.

További információért kérjük, látogasson el:
www.ricoh.hu  

További információk:
Ricoh Hungary Kft.
Mikola András
Marketingkommunikációs koordinátor
Tel: +361-270-9797
E-mail: pr@ricoh.hu
Weboldal: www.ricoh.hu
Videó csatorna: Ricoh Hungary channel
Hírlevél: Ricoh Hungary hírlevél
Facebook: www.facebook.com/ricoheurope
Twitter: http://www.twitter.com/ricoheurope

Oldal tetejére