A Ricoh publikálta a 2012. évi fenntarthatósági jelentését

Print Twitter Facebook Delicious LinkedIn Google Xing

A Ricoh publikálta a 2012. évi fenntarthatósági jelentését

Budapest, 2012. augusztus 13. — 2012 júliusában, immár ötödik alkalommal a Ricoh elkészítette fenntarthatósági jelentését, mely Európa, Közel-Kelet és Afrika (azaz az EMEA régió) 21 országában végzett fenntarthatósági tevékenységét vizsgáló dokumentum. A jelentés a Ricoh Csoportot érintő legfontosabb gazdasági, társadalmi és környezeti kihívások holisztikus áttekintését tartalmazza. Részletes betekintést nyújt a Ricoh fenntarthatóságot célzó megközelítésébe, valamint az eddig elért eredményekbe.

A Ricoh számára a „fenntarthatóság" nem csak a környezeti hatások kezelésében áll meg.
A Ricoh értelmezésében a fenntarthatóság egy olyan üzleti modell kidolgozását jelenti, amely tartós értékeket biztosít az érdekelteknek.

A jelentés részletesen kiterjed mindenre, hasznos esettanulmányokon át mutatja be az eddigi eredményeket és a további lépéseket. A jelentés egy olyan, a fenntartható társadalom felé tartó utazás hivatkozási pontjának tekinthető, amely felülemelkedik az egyének, országok és vállalatok korlátain.

A jelentés bevezető részében részletesen foglalkozik a Ricoh fenntarthatósági megközelítésével, mint például a 3P egyensúlyával (Planet – a környezet védelme, People – társadalmi felelősség vállalás, Profit – a fenntartható üzleti eredmények korszaka).

Emellett bemutatja a Ricoh globális filozófiáját, azaz a „The Ricoh Way”-t (szeresd a környezetedet, szeresd az országodat, szeresd a munkádat) továbbá megemlíti a Ricoh az ENSZ Global Compact egyezményéhez való 2002. évi csatlakozását.
A jelentés külön kiemeli, hogy a Ricoh Europe összes leányvállalata már rendelkezik ISO/IEC 27001 szerinti információbiztonsági tanúsítvánnyal.

Továbbá a jelentés kiterjed a Ricoh fenntartható társadalom koncepcióra illetve validált kutatások alapján létrehozott Ricoh Fenntarthatósági Optimalizációs Programra.

Ugyanitt megemlítésre kerül a Ricoh 100 százalékig fenntartható környezetbarát hirdetőtáblája Londonban, melyet kizárólag csak nap és szélenergia üzemeltet.

A teljes Ricoh 2012. évi fenntarthatósági jelentése az alábbi weboldalon érhető el:
http://www.ricoh.hu/about-ricoh/our-principles/csr/sustainability-reporting/

Kapcsolódó linkek:
Ricoh 2012. évi fenntarthatósági jelentés
Ricoh fenntartható társadalom koncepció
Ricoh Fenntarthatósági Optimalizációs Program
Ricoh londoni Eco Billboard videó

Sajtóközlemények
A Ricoh-t kilencedszerre ismerte el az FTSE4Good Index Series
A Ricoh bemutatja a 100 százalékig fenntartható környezetbarát hirdetőtábláját Londonban

Oldal tetejére

| A Ricoh-ról | 

A Ricoh egy globális vállalat, amely az irodai képalkotási eszközökre, nyomdai megoldásokra, dokumentum menedzsmentre és IT megoldásokra specializálódott. A vállalat központja Tokióban található. A Ricoh Group több mint 200 országban és régióban van jelen. A 2012. március 31.-én befejeződött üzleti évben a Ricoh Group árbevétele 1 903 milliárd japán Jen volt (körülbelül 23 milliárd USD).

A cég bevételeinek többségét az olyan termékek, megoldások és szolgáltatások értékesítéséből nyeri, amelyek javítják az emberek közötti interakciót és az információáramlást. A Ricoh továbbá díjnyertes digitális fényképezőgépeket és speciális ipari termékeket is gyárt. A vállalat ismert eszközei minőségéről, kiemelkedő ügyfélszolgálatáról és fenntarthatósági törekvéseiről.
A Ricoh mottója, imagine. change. Ennek szellemében segít a vállalatoknak átalakítani munkafolyamataikat és kihasználni alkalmazottaik kollektív kreativitását.

További információért kérjük, látogasson el:
www.ricoh.hu  

További információk:
Ricoh Hungary Kft.
Mikola András
Marketingkommunikációs koordinátor
Tel: +361-270-9797
E-mail: pr@ricoh.hu
Weboldal: www.ricoh.hu
Videó csatorna: Ricoh Hungary channel
Hírlevél: Ricoh Hungary hírlevél
Facebook: www.facebook.com/ricoheurope
Twitter: http://www.twitter.com/ricoheurope

Oldal tetejére