A Ricoh folytatja “Ricoh Global Eco Action” sorozatát

Print Twitter Facebook Delicious LinkedIn Google Xing

A Ricoh folytatja “Ricoh Global Eco Action” sorozatát

A Ricoh a 100 százalékig fenntartható környezetbarát hirdetőtábláit leszámítva lekapcsolja az összes hirdetőtábláját a világon

Tokyo, 2012. május 30. – A Ricoh (Elnök és ügyvezető: Shiro Kondo) a június hónapot “Ricoh Global Eco Action Month”-ként pozícionálja mely során az egész világon a csoport dolgozói széleskörű környezetvédelmi tevékenységekben vehetnek részt. Ennek részeként június ötödikén, az ENSZ Környezetvédelmi Világnapján a Ricoh lekapcsolja az összes hirdetőtáblájának megvilágítását.
Ez alól kivételt képeznek a New-York-ban, Sydneyben és Londonban található 100 százalékig fenntartható környezetbarát hirdetőtáblák.

A “Ricoh Global Eco Action” 2006-ban kezdődött azzal a céllal, hogy növelje a Ricoh csoport dolgozóinak környezettudatosságát. A 7. “Ricoh Global Eco Action” témája “GONDOLKOZZ ÉS CSELEKEDJ. Gondolkozz és cselekedj önállóan.” A munkavállalókat bátorítjuk, hogy egyénileg fordítsanak nagyobb figyelmet az energiatakarékosságra otthon és a munkahelyükön is, valamint, hogy részt vegyenek környezetvédelmi eseményeken. Ezekre az eseményekre poszterekkel, e-mailekkel, valamint a Ricoh intranet és a Facebook segítségével hívjuk fel a figyelmet.
A Ricoh folytatja “Ricoh Global Eco Action” sorozatát folyamatosan bővítve környezet-megóvási mozgalmát.GEAM2012

Környezetbarát elektronikus hirdetőtáblák

A “Ricoh Global Eco Action,” keretén belüli hirdetőtábla lekapcsolása alól kivételt képeznek a környezetbarát hirdetőtáblák. A Ricoh környezetbarát hirdetőtáblái kétféle
természetes forrásból nyerik az energiát és csak akkor világítanak, ha kellő mennyiségű energiát gyűjtöttek össze, ezzel demonstrálva a Ricoh hosszú távú elkötelezettségét a fenntartható társadalom megvalósításáért. A kísérleti megvilágítás 2009 áprilisában kezdődött, az első ilyen, a Times Square-en, New York-ban elhelyezett hirdetőtábla befejezését követően. 2010-ben további hirdetőtáblák kerültek felállításra Londonban és Sydneyben. A három hirdetőtábla által együttesen generált energia átlagosan 150 000 Wh naponta. 
A Ricoh környezet menedzsment megközelítése túlmutat az előírt követelmények teljesítésén, azáltal, hogy kombináljuk az ökológiai érdekeket az üzlet stratégiával, így küzdve egyszerre a környezet megóvásáért és a profitabilitásért. A Ricoh agresszív fenntarthatósági célokat tűzött ki maga elé, melyeket úgy tervez elérni, hogy csökkenti saját és ügyfelei környezetre gyakorolt hatásait.

Ezen hatások csökkentését az ügyfeleknél az irodák számára tervezett, díjnyertes Fenntarthatósági Optimalizációs Program és a digitális nyomdák számára kínált Szén-dioxid Kiegyensúlyozott Nyomtatási Program segítségével igyekszik elérni. Mindkét fentebb említett programot akkreditálta a British Standards Institution (BSI).

A „Ricoh Global Eco Action” sorozatban - melynek kiemelt dátuma június 5. - a Ricoh Hungary is aktívan részt vesz, ennek értelmében június 4-én 16 órakor lekapcsolja a XIII. ker. Váci út 135-139./B. épületi irodáján a kültéri homlokzati logóját, melyet június 6-án 16 órakor kapcsol vissza.
Emellett június 5-én a Ricoh Hungary ösztönzi alkalmazottait a biciklivel való munkába járásra valamint munkavállalóink fokozottan odafigyelnek a lámpák és más elektromos eszközök leoltására minden helységben.

További információkért látogassa meg a www.ricoh.hu weboldalt.

Kapcsolódó linkek:
Ricoh’s Total Green Office Solutions
Ricoh’s Sustainability Optimization Programme
Build your green office
Ricoh’s eco technology
Ricoh’s awards

Oldal tetejére

| A Ricoh-ról | 

A Ricoh egy globális vállalat, amely az irodai képalkotási eszközökre, nyomdai megoldásokra, dokumentum menedzsmentre és IT megoldásokra specializálódott. A vállalat központja Tokióban található. A Ricoh Group több mint 200 országban és régióban van jelen. A 2012. március 31.-én befejeződött üzleti évben a Ricoh Group árbevétele 1 903 milliárd japán Jen volt (körülbelül 23 milliárd USD).

A cég bevételeinek többségét az olyan termékek, megoldások és szolgáltatások értékesítéséből nyeri, amelyek javítják az emberek közötti interakciót és az információáramlást. A Ricoh továbbá díjnyertes digitális fényképezőgépeket és speciális ipari termékeket is gyárt. A vállalat ismert eszközei minőségéről, kiemelkedő ügyfélszolgálatáról és fenntarthatósági törekvéseiről.
A Ricoh mottója, imagine. change. Ennek szellemében segít a vállalatoknak átalakítani munkafolyamataikat és kihasználni alkalmazottaik kollektív kreativitását.

További információért kérjük, látogasson el:
www.ricoh.hu  

További információk:
Ricoh Hungary Kft.
Mikola András
Marketingkommunikációs koordinátor
Tel: +361-270-9797
E-mail: pr@ricoh.hu
Weboldal: www.ricoh.hu
Videó csatorna: Ricoh Hungary channel
Hírlevél: Ricoh Hungary hírlevél
Facebook: www.facebook.com/ricoheurope
Twitter: http://www.twitter.com/ricoheurope

Oldal tetejére