A Ricoh-t kilencedszerre ismerte el az FTSE4Good Index Series

Print Twitter Facebook Delicious LinkedIn Google Xing

A Ricoh-t kilencedszerre ismerte el az FTSE4Good Index Series

FTSE4Good Index SeriesEgy vállalati és szociális felelősségvállalási tevékenységeket vizsgáló analízist követően a Ricoh-t egymást követő kilencedik évben ismerte el az FTSE4Good Index Series
Az EIRIS által végzett értékelés a következő kulcsterületeket vizsgálta: környezet menedzsment, klímaváltozás, emberi és munkajogok, ellátó hálózat munkahelyi viszonyai, valamint vesztegetés elleni lépések. 

A Ricoh-t külön kiemelték környezetvédelmi vezérelveiért és környezet menedzsmentjéért, amely területek ”best practice” minősítést kaptak.

A fenntarthatóság a Ricoh márka egyik legfőbb tulajdonsága és kulcsfontosságú részét képezi a vállalat identitásának. A cég ezen a téren konkrét célkitűzésekkel rendelkezik 2050-ig. Feltett szándéka, hogy addigra az energiafogyasztást, a nyersanyag felhasználást és a káros anyag kibocsátást a 2000-es szinthez képest 87,5%-al csökkentse.

A Ricoh arra törekszik, hogy egy olyan társadalom részese legyen, amely újrahasznosítja nyersanyagait, minimalizálja az energiafogyasztást és a környezeti hatásokat.
Proaktívan segítünk ügyfeleinknek hatékonyabbá tenni munkafolyamataikat és csökkenteni a környezetre gyakorolt hatásukat. Ugyanakkor üzleti forrásaink felhasználásával elkötelezetten igyekszünk támogatni olyan CSR projekteket, amelyek a helyi szociális problémákat helyi perspektívából igyekszenek megoldani, így segítve egy fenntartható társadalom kialakulását.
További információkért kérem látogassa meg a Ricoh “Environment” és “CSR” oldalakat.

Oldal tetejére

| A Ricoh-ról | 

A Ricoh egy globális vállalat, amely az irodai képalkotási eszközökre, nyomdai megoldásokra, dokumentum menedzsmentre és IT megoldásokra specializálódott. A vállalat központja Tokióban található. A Ricoh Group több mint 200 országban és régióban van jelen. A 2012. március 31.-én befejeződött üzleti évben a Ricoh Group árbevétele 1 903 milliárd japán Jen volt (körülbelül 23 milliárd USD).

A cég bevételeinek többségét az olyan termékek, megoldások és szolgáltatások értékesítéséből nyeri, amelyek javítják az emberek közötti interakciót és az információáramlást. A Ricoh továbbá díjnyertes digitális fényképezőgépeket és speciális ipari termékeket is gyárt. A vállalat ismert eszközei minőségéről, kiemelkedő ügyfélszolgálatáról és fenntarthatósági törekvéseiről.
A Ricoh mottója, imagine. change. Ennek szellemében segít a vállalatoknak átalakítani munkafolyamataikat és kihasználni alkalmazottaik kollektív kreativitását.

További információért kérjük, látogasson el:
www.ricoh.hu  

További információk:
Ricoh Hungary Kft.
Mikola András
Marketingkommunikációs koordinátor
Tel: +361-270-9797
E-mail: pr@ricoh.hu
Weboldal: www.ricoh.hu
Videó csatorna: Ricoh Hungary channel
Hírlevél: Ricoh Hungary hírlevél
Facebook: www.facebook.com/ricoheurope
Twitter: http://www.twitter.com/ricoheurope

Oldal tetejére