A Ricoh továbbra is tartja vezető helyét a ‘Magic Quadrant for Managed Print Services Worldwide‘ nyilvántartásában

Print Twitter Facebook Delicious LinkedIn Google Xing

A Ricoh továbbra is tartja vezető helyét a ‘Magic Quadrant for Managed Print Services Worldwide‘ nyilvántartásában

Az értékelés a ‘Completeness of Vision and Ability to Execute’ alapján történt

Budapest, 2012. november 15.  — A Ricoh bejelentette, hogy a Gartner a „Magic Quadrant for Enterprise Content Management” című legújabb jelentésében a „Vezetők” négyzetébe pozícionálta a céget. Definíciója alapján a menedzselt nyomtatási szolgáltatások (MPS) a nyomtatóeszközöket és a hozzá kapcsolódó üzleti folyamatoknak a menedzselését és optimalizálását jelenti.

Míg számos vállalat menedzselt nyomtatási szolgáltatás kínálata rendszerint az eszközök és nyomtatási környezet menedzselésére fókuszál, addig a Ricoh menedzselt dokumentum-szolgáltatása (MDS) egy ötfázisú modellt (jelenlegi helyzet megértése, fejlesztés, átállás, üzemeltetés, optimalizálás) vesz alapul. Ez a megközelítés egyedülálló MDS szolgáltatást nyújt az ügyfelek számára, mely teljes áttekintést ad az üzleti folyamatokhoz tartozó információkról - bemenet, a feldolgozás (munkafolyamat) és a kimenet terén – legyenek azok elektronikusak vagy papír alapúak. Mindezek eredményeképpen a Ricoh azonnal információt tud nyújtani az információs munkatársak (iWorkers) számára – akár mobil, akár virtuális irodáról legyen szó – a megfelelő időben a megfelelő helyen az optimális üzleti döntések meghozatalához.

“Nagy örömünkre szolgál, hogy ügyfeleink szerte az egész világon megtapasztalják azt az üzleti színvonalat, melynek eredményeképpen a “vezető négyek” közé kerültünk.” – mondta Sergio Kato, a Ricoh Global Marketing Group/Services Business Center igazgatóhelyettese. “Elkötelezettek vagyunk ezen eredményekre építve folytatni a széles körű menedzselt dokumentumszolgáltatások nyújtását, amely nem kizárólag a nyomtató és multifunkcionális berendezések körét érinti, hanem határozottan az üzletet befolyásoló tényezőkre, folyamatokra fókuszál. Ezek a következők: a költségek kontrollálása, a környezet fenntarthatósága, az információbiztonság és azok szabályozása, az üzleti folyamatok hatékonysága, a szervezeti változások menedzselése, az információs munkatársak (iWorker) produktivitása, az információ optimalizálása, valamint a stratégiai infrastruktúra kiépítése.”

A Gartner szerint a „vezető négyek” által nyújtott menedzselt nyomtatási szolgáltatások a legnagyobb és a földrajzilag legszétszórtabban elhelyezkedő ügyfelek széles körét érinti, ezért szükséges a valóban globális cél elérését biztosítani. Nemcsak a legújabb menedzselt nyomtatási szolgáltatások szakértelmét kell demonstrálniuk, hanem annak nyilvánvalóvá tétele is elengedhetetlen, hogy ezek mögött a kezdeményező erő és a szükséges források is rendelkezésre állnak. A vezetők jellemzően növelik a menedzselt nyomtatási szolgáltatások mindenre kiterjedő területét, a hozzáadott értékek széles körének szolgáltatásaival. Ennek eredményeképpen gyakran nagy- és közép méretű ügyfelek szerint állítják össze listájukat.

A Ricoh módszere
A Ricoh továbbra is az átalakulások és a hatékonyság előmozdítójaként áll ügyfelei rendelkezésére, támogató partnerként reagál a felmerülő igényekre. A Ricoh egyedülálló eszközökkel vezeti ügyfeleit céljaik eléréséhez, jól alkalmazható, ügyfélorientált megközelítéssel, mely magában foglalja a holisztikus terjesztési modell infrastruktúrájának menedzselését.
A Ricoh menedzselt dokumentum szolgáltatásait úgy alakította ki, hogy nemcsak az ügyfelek dokumentumkezelésének megkönnyítését szolgálja, de ehhez kapcsolódóan elősegíti hatékonyságuk növelését, valamint egy olyan versenyképes szervezeti egység kialakítását, amely a globális és kapcsolt piaci versenyben is megállja a helyét.  Ezzel a megközelítéssel közvetlenül a produktivitás hiányosságain is igyekszik javítani, ami például abból fakad, hogy az alkalmazottak órákat töltenek az olyan információk frissítésével, melyek már eleve rendelkezésre állnak.
A Ricoh magasan képzett szakembergárdával biztosítja az MDS sikerét, akik a nemzetközileg elfogadott PMI legjobb gyakorlati alkalmazásait követik az aktuális projektek teljeskörű kézben tartásával; a (ITIL/ISO2001 tanúsított) szervizmérnökök biztosítják a megváltozott környezet – vagy a kívánt állapot – hatékony és szakszerű irányítását valamint az optimalizáció folyamatos fenntartását; s nem utolsó sorban az átalakulást irányítók szakértelmükkel segítik az ebben résztvevő emberek megfelelő integrálását.

Oldal tetejére

| A Ricoh-ról | 

A Ricoh egy globális vállalat, amely az irodai képalkotási eszközökre, nyomdai megoldásokra, dokumentum menedzsmentre és IT megoldásokra specializálódott. A vállalat központja Tokióban található. A Ricoh Group több mint 200 országban és régióban van jelen. A 2012. március 31.-én befejeződött üzleti évben a Ricoh Group árbevétele 1 903 milliárd japán Jen volt (körülbelül 23 milliárd USD).

A cég bevételeinek többségét az olyan termékek, megoldások és szolgáltatások értékesítéséből nyeri, amelyek javítják az emberek közötti interakciót és az információáramlást. A Ricoh továbbá díjnyertes digitális fényképezőgépeket és speciális ipari termékeket is gyárt. A vállalat ismert eszközei minőségéről, kiemelkedő ügyfélszolgálatáról és fenntarthatósági törekvéseiről.
A Ricoh mottója, imagine. change. Ennek szellemében segít a vállalatoknak átalakítani munkafolyamataikat és kihasználni alkalmazottaik kollektív kreativitását.

További információért kérjük, látogasson el:
www.ricoh.hu  

További információk:
Ricoh Hungary Kft.
Mikola András
Marketingkommunikációs koordinátor
Tel: +361-270-9797
E-mail: pr@ricoh.hu
Weboldal: www.ricoh.hu
Videó csatorna: Ricoh Hungary channel
Hírlevél: Ricoh Hungary hírlevél
Facebook: www.facebook.com/ricoheurope
Twitter: http://www.twitter.com/ricoheurope

A Magic Quadrant-ról 

A Gartner nem támogatja a tanulmányában megjelenő egyik szállítót, terméket vagy szolgáltatást sem, és nem tesz olyan javaslatot a felhasználóknak, hogy csak a magasabbra értékelt szállítókat válasszák. A Gartner publikációi a Gartner kutató szervezetének véleményét tartalmazzák, és azok nem értelmezhetők ténymegállapításnak. A Gartner kizár minden kifejezett és hallgatólagos garanciát a jelen kutatásra vonatkozóan, beleértve bármilyen szavatossági garanciát és rendeltetésszerű működésére vonatkozó garanciát is. 

Oldal tetejére