A jövő vállalati versenyképességének egyik kulcsa: a nyomtatási folyamatok integrálása a mobilitási tervekbe

Print Twitter Facebook Delicious LinkedIn Google Xing

A jövő vállalati versenyképességének egyik kulcsa: a nyomtatási folyamatok integrálása a mobilitási tervekbe

A Ricoh azt javasolja az európai vállalatoknak, hogy hatékonyabban integrálják mobil nyomtatási stratégiáikat az általános mobilitási terveikbe. A Ricoh, tanácsát a Quocirca* felméréséra alapozza, amely szerint a vállalatok 60%-a véli úgy, hogy alkalmazottainak szükségük lenne rá, hogy mobil eszközökről nyomtathassanak. Ugyanakkor, ezen vállalatok mindössze 5%-a tette elérhetővé a mobil nyomtatást munkatársai számára, továbbá, csak negyedük vizsgálta aktívan a mobil dolgozók támogatásának lehetőségeit.

A Ricoh által szponzorált és az Economist Intelligence Unit által végzett felmérés eredményei szerint a munkahelyek 2020-ra még virtuálisabbá válnak, legalábbis a megkérdezettek 80%-a így gondolja. 48%-uk szerint ekkorra a munkavállalók túlnyomó része otthonról fog dolgozni. A kutatás szerint a konzumeráció – amikor a munkára és szórakozásra használt technológiák közötti határ elmosódik – egyre inkább felgyorsul. A válaszadók 70%-a szerint a munkavállalók az összes kommunikációjukat és elektronikus munkájukat egyetlen eszközön végzik majd.** 

Louella Fernandes, a Quocirca elemzője szerint a konzumeráció az egyik fő oka annak, hogy a vállalatok mobil nyomtatási stratégiákat alkalmaznak. “A konzumerációt figyelmen kívül hagyó vállalatok veszélynek teszik ki magukat, mivel a dolgozók az IT-t megkerülve használnak alternatív nyomtatási alkalmazásokat. Ezek a megoldások egyrészt nem biztos, hogy megfelelő védelmet nyújtanak, másrészt megakadályozzák, hogy a vállalat követni és kontrollálni tudja a nyomtatásokat.”

Emma Isichei, a Ricoh Europe Advanced Solutions Centre vezetője szerint: “A vállalatoknak, versenyképességük megőrzése érdekében,  támogatniuk kell alkalmazottaik mobil és flexibilis munkavégzését. Ez pedig magában foglalja annak biztosítását is, hogy az alkalmazott kinyomtathassa a fontos üzleti dokumentumokat, függetlenül attól, hogy a munkahelyén, egy másik irodában, vagy külső helyszínen tartózkodik éppen. Azok a vállalatok, amelyeknek dokumentum menedzsment stratégiái lehetővé teszik az alkalmazottaknak, hogy maximalizálják a tudásmegosztást és együttműködést, profitálhatnak a real time döntéshozatal előnyeiből, amely segítségével gyorsabban és hatékonyabban reagálhatnak az ügyfél és a piac igényeire.”

Látogassa meg a www.ricoh-europe.com weboldalat, ahol tájékozódhat a printing on the move lehetőségeiről, az üzletileg kritikus dokumentumok biztonságának megőrzéséről, és a flexibilis irodai munkát támogató megoldásokról.


*    Quocirca. The mobile print enterprise: How IT consumerisation is driving anytime, anywhere printing, 2012. január
**  Economist Intelligence Unit.  Frontiers of disruption: The next decade of technology in business.  Szponzorálta a Ricoh.  2011. október. www.ricoh-europe.com/thoughtleadership

Oldal tetejére

| A Ricoh-ról | 

A Ricoh egy globális vállalat, amely az irodai képalkotási eszközökre, nyomdai megoldásokra, dokumentum menedzsmentre és IT megoldásokra specializálódott. A vállalat központja Tokióban található. A Ricoh Group több mint 200 országban és régióban van jelen. A 2012. március 31.-én befejeződött üzleti évben a Ricoh Group árbevétele 1 903 milliárd japán Jen volt (körülbelül 23 milliárd USD).

A cég bevételeinek többségét az olyan termékek, megoldások és szolgáltatások értékesítéséből nyeri, amelyek javítják az emberek közötti interakciót és az információáramlást. A Ricoh továbbá díjnyertes digitális fényképezőgépeket és speciális ipari termékeket is gyárt. A vállalat ismert eszközei minőségéről, kiemelkedő ügyfélszolgálatáról és fenntarthatósági törekvéseiről.
A Ricoh mottója, imagine. change. Ennek szellemében segít a vállalatoknak átalakítani munkafolyamataikat és kihasználni alkalmazottaik kollektív kreativitását.

További információért kérjük, látogasson el:
www.ricoh.hu  

További információk:
Ricoh Hungary Kft.
Mikola András
Marketingkommunikációs koordinátor
Tel: +361-270-9797
E-mail: pr@ricoh.hu
Weboldal: www.ricoh.hu
Videó csatorna: Ricoh Hungary channel
Hírlevél: Ricoh Hungary hírlevél
Facebook: www.facebook.com/ricoheurope
Twitter: http://www.twitter.com/ricoheurope

Oldal tetejére