Kattintható nyomtatványok és precíziós marketing

Print Twitter Facebook Delicious LinkedIn Google Xing

Kattintható nyomtatványok és precíziós marketing

A Ricoh új “clickable-paper” technológiája lehetővé teszi, hogy nyomtatott kiadványok lapjaira irányított okostelefonunk segítségével a szerkesztők által előre meghatározott tartalmakat érjünk el. Miután készülékünkkel rámutatunk valamely nyomtatott médiumra, a készülék felismeri a rögzített képet, majd a hotspot beazonosítása után megjeleníti a kapcsolódó tartalmat. Az hotspot-ok meghatározását és a vonatkozó tartalmak belinkelését lehetővé tévő “authoring” eljárás értéktöbbletet adhat a nyomatott sajtótermékek számára.

Clickable PaperDüsseldorf, drupa, 2012. május 3-16. – A japán Ricoh a legnagyobb nemzetközi nyomdaipari szakkiállításon, a drupa-n mutatta be új Clickable Paper™ technológiáját. A cross-media szolgáltatás lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy iPhone vagy Android okostelefonjukat valamilyen nyomtatott felületre irányítva, megkapják az ahhoz kapcsolt online tartalmat. A technológia bármilyen nyomtatott médiánál alkalmazható, úgy, mint újságok, magazinok, reklámlevelek, könyvek, prospektusok és poszterek. Minden digitális információ vagy szolgáltatás társítható az alkalmazással, beleértve a multimédia tartalmakat, a weboldalakat, az elektronikus kereskedelmet és a közösségi hálózatokat is. A technológia nagy hatással lehet a lapkiadásra, mivel potenciális lehetőséget teremt a kiadók számára, hogy széleskörű cross-media tartalmat biztosítsanak vásárlóiknak. A fogyasztók a könnyen azonosítható logónak köszönhetően azonnal felismerhetik a szolgáltatással elérhető oldalakat.

A “Clickable Paper” szolgáltatás alapjául a Ricoh Szilikon-völgyben székelő leányvállalata által fejlesztett Ricoh „Visual Search” technológia szolgál. A Clickable Paper tartalmazza a mobil alkalmazást, és azt a szerkesztői (authoring) eljárást, amely a nyomtatott média bármely területén meghatározott hotspot-okat összekapcsolja az online tartalommal. A “Clickable Paper” bemutatásával párhuzamosan jelenik meg Sandra Zoratti, a Ricoh munkatársának Precision Marketing című könyve, amely a „Clickable Paper” technológia marketing területen történő gyakorlati alkalmazását és előnyeit vizsgálja. A “clickable” hotspot-ok által az olvasót a kapcsolódó videók, szakértői oldalak, valamint az ipari jelentések még nagyobb információs szolgáltatásával látják el. A hotspot-ra való kattintással a felhasználó hozzáfér a kapcsolódó videókhoz, szakértői blog-okon található post-okhoz, iparági jelentésekhez,
nagyobb mennyiségű és mélységű információhoz.

Oldal tetejére

| A Ricoh-ról | 

A Ricoh egy globális vállalat, amely az irodai képalkotási eszközökre, nyomdai megoldásokra, dokumentum menedzsmentre és IT megoldásokra specializálódott. A vállalat központja Tokióban található. A Ricoh Group több mint 200 országban és régióban van jelen. A 2012. március 31.-én befejeződött üzleti évben a Ricoh Group árbevétele 1 903 milliárd japán Jen volt (körülbelül 23 milliárd USD).

A cég bevételeinek többségét az olyan termékek, megoldások és szolgáltatások értékesítéséből nyeri, amelyek javítják az emberek közötti interakciót és az információáramlást. A Ricoh továbbá díjnyertes digitális fényképezőgépeket és speciális ipari termékeket is gyárt. A vállalat ismert eszközei minőségéről, kiemelkedő ügyfélszolgálatáról és fenntarthatósági törekvéseiről.
A Ricoh mottója, imagine. change. Ennek szellemében segít a vállalatoknak átalakítani munkafolyamataikat és kihasználni alkalmazottaik kollektív kreativitását.

További információért kérjük, látogasson el:
www.ricoh.hu  

További információk:
Ricoh Hungary Kft.
Mikola András
Marketingkommunikációs koordinátor
Tel: +361-270-9797
E-mail: pr@ricoh.hu
Weboldal: www.ricoh.hu
Videó csatorna: Ricoh Hungary channel
Hírlevél: Ricoh Hungary hírlevél
Facebook: www.facebook.com/ricoheurope
Twitter: http://www.twitter.com/ricoheurope

Oldal tetejére