Megérkezett a jövő újságos standja

Print Twitter Facebook Delicious LinkedIn Google Xing

Megérkezett a jövő újságos standja

Budapest, 2013. július 17. — A Ricoh nyomtatási technológiáját választotta a Meganews Sweden, ami a világ első azonnali nyomtatással működő újságos standját kínáló vállalkozás. A Meganews innovatív szolgáltatása keretében a cím kiválasztása után kinyomtatható és megvásárolható az adott újság. A Meganews egy olyan internet hozzáféréssel rendelkező újságárusító automata, ami több mint 200 féle magazin és újság valós idejű nyomtatására képes. Mindössze két percet vesz igénybe a vásárlástól számítva, hogy a frissen nyomtatott újság megjelenjen a kiadónyílásban. Ez a megoldás csökkenti a kiadók kiszállítási és logisztikai költségeit, ráadásul számos környezetszennyező elem is kiiktatható ezáltal.

A svéd újságíró és tévés személyiség, Lars Adaktusson és a testvére, Hans Adaktusson által alapított cég, a Meganews Sweden koncepciója alapján a Ricoh szolgáltatta a nyomtatási technológiát. A Sweco cég alkotta meg az automata működéséhez szükséges szoftvert és kártya terminált, valamint a képernyőket, míg a stand kialakítását az LA + B cég tervezte.

A Meganews Magazines megbízásából, az Innventia Kutatóintézet által végzett felmérés1 szerint egy kinyomtatott magazin életciklusa alatt a fosszilis energiahordozók elégetésével keletkező üvegházhatású gázok egy Meganews árusító automata esetén 60%-kal alacsonyabb, mint egy hagyományos módon kinyomtatott és terjesztett újság. Ennek oka pedig az, hogy a hagyományos módon nyomtatott újságok 40%-át nem tudják értékesíteni, így azok visszakerülnek, és közvetlenül újrahasznosítják. Számos vezető svéd kiadó részt vesz ebben a projektben: Bonnier Tidskrifter, Aller Media, Albinsson & Sjöberg, LRF Media, IDG, Talentum, Medström.

„Ez a termék közvetlen válasz az azonnali nyomtatás egyre növekvő igényére. Továbbá jó példa a valódi innovációra, s nagyon büszkék vagyunk arra, hogy a Ricoh vezető technológiája hozzájárul a jövő újságárusító berendezéséhez” – nyilatkozta Graham Moore, a Ricoh Europe üzletfejlesztési igazgatója.

„A képernyő és a hitelkártya használatával történő vásárlások kényelmes és biztonságos tranzakciók lebonyolítását biztosítják” – röviden tette hozzá Tommy Segelberg, a Ricoh Svédország (Nordic Operations) nyomdai üzletágának igazgatója.

A standot a következő hat hónapban repülőtereken, szállodákban, kórházakban, élelmiszer boltokban és egyéb bevásárlóközpontokban fogják tesztelni Svédország egész területén.

 

1  http://www.innventia.com/en/About-us/News1/LCA-gives-green-light-for-new-media-solution/

Oldal tetejére

| A Ricoh-ról | 

A Ricoh egy globális vállalat, amely az irodai képalkotási eszközökre, nyomdai megoldásokra, dokumentum menedzsmentre és IT megoldásokra specializálódott. A vállalat központja Tokióban található. A Ricoh Group több mint 200 országban és régióban van jelen. A 2013. március 31-én befejeződött üzleti évben a Ricoh Group árbevétele 1 924 milliárd japán Jen volt (körülbelül 20 milliárd USD).

A cég bevételeinek többségét az olyan termékek, megoldások és szolgáltatások értékesítéséből nyeri, amelyek javítják az emberek közötti interakciót és az információáramlást. A Ricoh továbbá díjnyertes digitális fényképezőgépeket és speciális ipari termékeket is gyárt. A vállalat ismert eszközei minőségéről, kiemelkedő ügyfélszolgálatáról és fenntarthatósági törekvéseiről.

A Ricoh mottója, imagine. change. Ennek szellemében segít a vállalatoknak átalakítani munkafolyamataikat és kihasználni alkalmazottaik kollektív kreativitását.

További információért kérjük, látogasson el:
www.ricoh.hu  

További információk:
Ricoh Hungary Kft.
Mikola András
Marketingkommunikációs koordinátor
Tel: +36 23 806 800
E-mail: pr@ricoh.hu
Weboldal: www.ricoh.hu
Videó csatorna: Ricoh Hungary channel
Hírlevél: Ricoh Hungary hírlevél
Facebook: www.facebook.com/ricoheurope
Twitter: http://www.twitter.com/ricoheurope

Oldal tetejére