A Ricoh bevezeti új felhőalapú, marketingszolgáltatási szoftvercsomagját

Print Twitter Facebook Delicious LinkedIn Google Xing

A Ricoh bevezeti új felhőalapú, marketingszolgáltatási szoftvercsomagját

A dinamikusan változó adatok és a cross-média marketing újfajta megközelítése (PTI technológia)

Budapest, 2013. április 18. — A Ricoh Europe a PTI Technologies MarcomCentral és FusionPro VDP szoftvercsomagjával bővíti portfólióját, mely egy átfogó, integrált felhőalapú marketingszolgáltatást takar. Úgy tervezték, hogy megfeleljen a nyomdaipari vállalkozások növekvő piaci kapacitásának, valamint olyan szervezetek számára, melyek fejleszteni kívánják marketingtevékenységüket és a márkamenedzsmentjüket.

A MarcomCentral egy olyan SaaS-alapú marketing adattároló eszköz, amely lehetővé teszi a nyomtatott és nem nyomtatott (pl. logók és marketinghez kapcsolódó) anyagok létrehozását és tárolását. A speciális cross-média felépítés által széles körű funkciók és lehetőségek nyújtanak működési támogatást az értéknövelő szolgáltatások eléréséhez, és elősegíti a digitális marketing területének minél nagyobb mértékű kihasználását; valamint a nyomtatási kapacitás növekedését és nagyobb árrés elérését teszi lehetővé. Ezek közé tartozik a web hosting és a személyre szabott nyomtatás, emellett könnyű elérhetőséget nyújt az ügyfelek számára egy webböngészőn keresztül.

A MarcomCentral megoldása magában foglalja a marketinganyagok kezelését, a web alapú nyomtatást, a VDP-t és a cross-média marketinget is. A SaaS megoldás lehetővé teszi a minimális vagy informatikai erőforrás nélküli nyomtatási műveletek saját, illetve ügyfelek általi kezelését; a márkaazonosságot és garanciát, a teljes web alapú nyomtatási szolgáltatást, valamint egy integrált, többcsatornás kommunikációs kampány létrehozását és működtetését.

A Ricoh 2012 augusztusában bejelentette stratégiai befektetését a PTI Marketing Technologies vállalatba, s e partneri viszony eredményeképpen a MarcomCentral teljes megoldás-palettája elérhetővé vált az európai nyomdai szolgáltatók számára.

Mivel a MarcomCentral felhőalapú, ezért lehetővé teszi a nyomdaipari és a többi vállalkozás számára, hogy kiterjedt informatikai háttér nélkül is növelhessék szolgáltatásaik és ajánlataik körét, valamint az igények növekedése is könnyen nyomon követhetővé válik. Az előny számukra tehát az, hogy az üzleti beruházások növelésével tudják megvalósítani vállalkozásuk üzleti lehetőségeinek bővítését.

Ezenfelül a MarcomCentral támogatást nyújt a progresszív szervezetek számára az új üzleti lehetőségek kiaknázásához: „A nyomdai vállalkozások és a kisebb nyomdák igyekeznek a nyomtatási szolgáltatásokon túlmutató kínálatot nyújtani, ezért a MarcomCentral lehetővé teszi számukra, hogy teljes mértékben közreműködhessenek ügyfeleik marketingfolyamataiban, mellyel bővíthetik szerepvállalásukat - gyakran stratégiai szinten és értéknövelő módon.” – nyilatkozta Benoit Chatelard, az InfoPrint Solutions Csoport EMEA régióbeli alelnöke és vezérigazgatója.

„Például, ha egy élvonalbeli bank kampányt szeretne indítani, annak nyomdai szolgáltatója csatarendbe állíthatja a MarcomCentral-t, a személyre szabott levelező vagy microsite szolgáltatását, hogy a kampány minél szélesebb körben találjon visszhangra. A személyre szabott email-ekkel jobban kiemelhető az ajánlat, valamint a kampány egyedi elemeinek felhasználásával azt az egyes márkához lehet igazítani. A fióktelep felhatalmazott tagjai hozzáférhetnek a felhőben lévő dokumentumokhoz, s anélkül hajthatnak végre kapcsolódó változtatásokat, hogy az sértené a márka integritását; meghatározhatják a nyomatok számát egy adott eseményhez az e-kereskedelem funkcióját felhasználva.” 

Ily módon a MarcomCentral elősegíti a helyi kreativitás kibontakoztatását a vállalati márka irányelvein belül. Ezt egy egyszerű, intuitív felhasználói felület biztosításával támogatja, s ezen keresztül egy olyan korszerű és hatékony marketingfolyamat hozható létre, melynek célja a piaci visszajelzések felgyorsítása és a piacra kerülés idejének csökkentése. Ezek által pedig lefaraghatók a marketingköltségek, és növelhetők a befektetésből származó megtérülések.

„A nyílt felépítésű és programozható alkalmazásfelületek (APls) miatt a MarcomCentral könnyedén integrálható egy harmadik személy alkalmazásaiba és munkafolyamataiba.” – tette hozzá Chatelard. „Ez több más rendszerhez is kapcsolatható egy kliensen, vállalati felhasználón, vagy infrastruktúrán belül, beleértve a MIS, ERP, vagy a marketing automatizációs rendszereket.”

A MarcomCentral a FusionPro VDP szoftvercsomagját is használja: A FusionPro VDP Creator a különböző adatok publikálására szolgáló megoldás; a FusionPro Producer egy olyan kombinált hajtómű, mely lehetővé teszi a felhő alapú VDP feldolgozást MarcomCentral alkalmazáson belül. Ennek használatával pedig a fejlett képalkotás személyre szabását teszi lehetővé; a FusionPro Links a személyre szabott URL és microsite létrehozása mellett kampánykövetést tesz lehetővé. A FusionPro VDP Creator zökkenőmentesen integrálható plug-ineket kínál (pl. Adobe Acrobat és InDesign alkalmazásokkal) gyors, egyszerű és intuitív VDP template alkotásokhoz, melyek feltölthetők a felhőkbe, ahonnan hozzáférhetővé tehetők a MarcomCentral csomagon belül a jogosított felhasználók számára.

„Ezek az új PTI marketingszolgáltatások hozzájárulnak a Ricoh intelligens marketing (i-marketing) főágához.” – mondta Chatelard. „Az i-marketing-et a különböző adatok továbbítására és a cross-média marketing lehetőségekhez tervezték, az összes kereskedelmi célú nyomdai vállalkozás számára, marketingszolgáltatásaik bővítése céljából. Ez a megoldás már tartalmazza a Ricoh meglévő stratégiai szolgáltatásait, mint például a Precision Marketing, Data Analytics, valamint személyre szabott cross-média és direkt marketingeszközöket (pl. from Objectif Lune and DirectSmile).

Az i-marketing alkalmazásával a nyomdaipari üzleti vállalkozások és a vállalati marketingrészlegek, vagy nyomtató szobák könnyedén kiemelkedhetnek a sorból.”

„A piaci kihívások megkövetelik az üzleti élet változásait, ezért időszerű ezen szolgáltatások és megoldások elérhetősége. A MarcomCentral, a többi i-marketing szolgáltatásunkkal együtt lehetővé teszi az üzleti vállalkozások erősebb partneri viszonyainak kiépítését, s így biztosíthatják az ügyfelek lojalitását. Ezek eredményeképpen nagyobb befektetési megtérülést és értéknövekedést érhetnek el a teljes marketing ellátási láncban.”

Oldal tetejére

| A Ricoh-ról | 

A Ricoh egy globális vállalat, amely az irodai képalkotási eszközökre, nyomdai megoldásokra, dokumentum menedzsmentre és IT megoldásokra specializálódott. A vállalat központja Tokióban található. A Ricoh Group több mint 200 országban és régióban van jelen. A 2012. március 31.-én befejeződött üzleti évben a Ricoh Group árbevétele 1 903 milliárd japán Jen volt (körülbelül 23 milliárd USD).

A cég bevételeinek többségét az olyan termékek, megoldások és szolgáltatások értékesítéséből nyeri, amelyek javítják az emberek közötti interakciót és az információáramlást. A Ricoh továbbá díjnyertes digitális fényképezőgépeket és speciális ipari termékeket is gyárt. A vállalat ismert eszközei minőségéről, kiemelkedő ügyfélszolgálatáról és fenntarthatósági törekvéseiről.
A Ricoh mottója, imagine. change. Ennek szellemében segít a vállalatoknak átalakítani munkafolyamataikat és kihasználni alkalmazottaik kollektív kreativitását.

További információért kérjük, látogasson el:
www.ricoh.hu  

További információk:
Ricoh Hungary Kft.
Mikola András
Marketingkommunikációs koordinátor
Tel: +361-270-9797
E-mail: pr@ricoh.hu
Weboldal: www.ricoh.hu
Videó csatorna: Ricoh Hungary channel
Hírlevél: Ricoh Hungary hírlevél
Facebook: www.facebook.com/ricoheurope
Twitter: http://www.twitter.com/ricoheurope

Oldal tetejére