A Ricoh publikálta a 2013. évi fenntarthatósági jelentését

Print Twitter Facebook Delicious LinkedIn Google Xing

A Ricoh publikálta a 2013. évi fenntarthatósági jelentését

Budapest, 2013. július 31. — 2013 júliusában, immár hatodik alkalommal a Ricoh elkészítette fenntarthatósági jelentését, mely Európa, Közel-Kelet és Afrika (azaz az EMEA régió) 21 országában végzett fenntarthatósági tevékenységét vizsgáló dokumentum. A jelentés a Ricoh Csoportot érintő legfontosabb gazdasági, társadalmi és környezeti kihívások holisztikus áttekintését tartalmazza. Részletes betekintést nyújt a Ricoh fenntarthatóságot célzó megközelítésbe, valamint az eddig elért eredményekbe. A Ricoh értelmezésében a fenntarthatóság egy olyan üzleti modell kidolgozását jelenti, amely tartós értékeket biztosít az érdekelteknek.

A jelentés hasznos esettanulmányokon át mutatja be az eddigi eredményeket és a további lépéseket. A dokumentum egy olyan, a fenntartható társadalom felé tartó utazás hivatkozási pontjának tekinthető, amely felülemelkedik az egyének, országok és vállalatok korlátain.

A bevezető rész részletesen foglalkozik a Ricoh fenntarthatósági megközelítésével, mint például a 3P egyensúlyával (Planet – a környezet védelme, People – társadalmi felelősségvállalás, Profit – a fenntartható üzleti eredmények korszaka). Emellett bemutatja a Ricoh globális filozófiáját, azaz a „The Ricoh Way”-t (szeresd a környezetedet, szeresd az országodat, szeresd a munkádat) továbbá megemlíti a Ricoh az ENSZ Global Compact egyezményéhez való 2002. évi csatlakozását. A jelentés beszámol arról is, hogy a Ricoh márkát 2013-ban kilencedik alkalommal választotta be a “Világ 100 legfenntarthatóbb vállalata” közé a Corporate Knights, ötödik alkalommal ítélte oda a „Világ legetikusabb vállalata” címet az Ethisphere Institute. A FTSE4Good Index Series pedig tizedszerre ismerte el a Ricoh-t ebben az évben.

A jelentés kiemelten foglalkozik a Ricoh Greenline program ismertetésével, bemutatja a Ricoh fenntartható társadalom koncepciót illetve a validált kutatások alapján létrehozott Ricoh Fenntarthatósági Optimalizációs Programot.

A beszámolóban továbbá megemlítésre kerül a Ricoh Londonban felállított, 100%-ig fenntartható környezetbarát hirdetőtáblája, melyet kizárólag csak nap- és szélenergia üzemeltet.

A Ricoh 2013. évi fenntarthatósági jelentésének teljes változata az alábbi linken érhető el:
http://www.ricoh.hu/about-ricoh/our-principles/csr/sustainability-reporting/.

Oldal tetejére

| A Ricoh-ról | 

A Ricoh egy globális vállalat, amely az irodai képalkotási eszközökre, nyomdai megoldásokra, dokumentum menedzsmentre és IT megoldásokra specializálódott. A vállalat központja Tokióban található. A Ricoh Group több mint 200 országban és régióban van jelen. A 2013. március 31-én befejeződött üzleti évben a Ricoh Group árbevétele 1 924 milliárd japán Jen volt (körülbelül 20 milliárd USD).

A cég bevételeinek többségét az olyan termékek, megoldások és szolgáltatások értékesítéséből nyeri, amelyek javítják az emberek közötti interakciót és az információáramlást. A Ricoh továbbá díjnyertes digitális fényképezőgépeket és speciális ipari termékeket is gyárt. A vállalat ismert eszközei minőségéről, kiemelkedő ügyfélszolgálatáról és fenntarthatósági törekvéseiről.

A Ricoh mottója, imagine. change. Ennek szellemében segít a vállalatoknak átalakítani munkafolyamataikat és kihasználni alkalmazottaik kollektív kreativitását.

További információért kérjük, látogasson el:
www.ricoh.hu  

További információk:
Ricoh Hungary Kft.
Mikola András
Marketingkommunikációs koordinátor
Tel: +36 23 806 800
E-mail: pr@ricoh.hu
Weboldal: www.ricoh.hu
Videó csatorna: Ricoh Hungary channel
Hírlevél: Ricoh Hungary hírlevél
Facebook: www.facebook.com/ricoheurope
Twitter: http://www.twitter.com/ricoheurope

Oldal tetejére