A Ricoh közzétette a Ricoh Csoport 2013. évi fenntarthatósági jelentését

Print Twitter Facebook Delicious LinkedIn Google Xing

A Ricoh közzétette a Ricoh Csoport 2013. évi fenntarthatósági jelentését

RSRBudapest, 2013. november 29. — A Ricoh közzétette a Ricoh Csoport 2013. évi fenntarthatósági jelentését. A Ricoh Csoport 2013. évi fenntarthatósági jelentése a Ricoh üzleti tevékenységeinek egységes összefoglalása pénzügyi, szociális és környezetvédelmi szempontból. A jelentés közzétételével a Ricoh szeretné partnereinek és az érdekeltek figyelmét felhívni a vállalatok társadalmi felelősségvállalásáról szóló információk fontosságára, mint például a környezetvédelem, az irányítás, a felelős állampolgárság, az emberi jogok és a sokféleség tiszteletben tartása; mely a pénzügyi adatokon felül a vállalat értékelését és a csoport teljes áttekintését segíti elő.

A Ricoh vállalati tevékenységeinek alapjául szolgáló globális filozófia, a „The RICOH Way” az ügyfelek és a társadalom felé tett elkötelezettséget jelenti, az új értékek közvetítésére. Az idei jelentésben a következőre helyezte a hangsúlyt: “jelenleg az alapvető üzleti célunk, hogy ügyfeleink számára értéket közvetítsünk”, valamint, hogy “a fenntartható környezetgazdálkodáson keresztül is növeljük a vállalatunk értékét”, amely a Ricoh tevékenységeinek alapját képezi. Ezek megfelelnek az új üzleti paradigmáknak és a munkastílus fejlődési folyamatának, ugyanakkor világossá teszi a társadalmi átalakulás kockázatait és lehetőségeit.

A Ricoh célja, hogy bemutassa a Ricoh Csoport filozófiáját, stratégiáját és azokat a koncepciókat, melyeken keresztül ezt megerősítve elősegítik, hogy partnereik és ügyfeleik jobban megértsék a Csoport üzletpolitikáját. E cél elérése érdekében a Ricoh azon dolgozott, hogy bővítse és fejlessze a közzétett elemeket, az olyan irányelvek felhasználásával, mint például az ISO 26000, amely a társadalmi felelősségvállalás nemzetközi szabványa, valamint az ENSZ Globális Megállapodásában szereplő hatékonyabb kommunikációra (COP) vonatkozó irányelvek. A Ricoh hangsúlyt fektet a megérhetőségre, illetve külön információ található a weboldalán a 2013. évi fenntarthatósági jelentés kiegészítéseként.

A Ricoh Csoport 2013. évi jelentése PDF és digitalis könyv (a tablet eszközökhöz megfelelő) formátumban is elérhető a weboldalunkon: Ricoh Group Sustainability Report 2013.

Részletes információ az egyes témakörökhöz:
Environment,
Corporate Social Responsibility,
Investor Relations.

Oldal tetejére

| A Ricoh-ról | 

A Ricoh egy globális vállalat, amely az irodai képalkotási eszközökre, nyomdai megoldásokra, dokumentum menedzsmentre és IT megoldásokra specializálódott. A vállalat központja Tokióban található. A Ricoh Group több mint 200 országban és régióban van jelen. A 2013. március 31-én befejeződött üzleti évben a Ricoh Group árbevétele 1 924 milliárd japán Jen volt (körülbelül 20 milliárd USD).

A cég bevételeinek többségét az olyan termékek, megoldások és szolgáltatások értékesítéséből nyeri, amelyek javítják az emberek közötti interakciót és az információáramlást. A Ricoh továbbá díjnyertes digitális fényképezőgépeket és speciális ipari termékeket is gyárt. A vállalat ismert eszközei minőségéről, kiemelkedő ügyfélszolgálatáról és fenntarthatósági törekvéseiről.

A Ricoh mottója, imagine. change. Ennek szellemében segít a vállalatoknak átalakítani munkafolyamataikat és kihasználni alkalmazottaik kollektív kreativitását.

További információért kérjük, látogasson el:
www.ricoh.hu  

További információk:
Ricoh Hungary Kft.
Mikola András
Marketingkommunikációs koordinátor
Tel: +36 23 806 800
E-mail: pr@ricoh.hu
Weboldal: www.ricoh.hu
Videó csatorna: Ricoh Hungary channel
Hírlevél: Ricoh Hungary hírlevél
Facebook: www.facebook.com/ricoheurope
Twitter: http://www.twitter.com/ricoheurope

Oldal tetejére