A Ricoh-t tizedszerre ismerte el az FTSE4Good Index Series

Print Twitter Facebook Delicious LinkedIn Google Xing

A Ricoh-t tizedszerre ismerte el az FTSE4Good Index Series

FTSE4Good Index SeriesBudapest, 2013. május 3. — A Ricoh-t már tíz egymást követő évben ismerte el az FTSE4Good Index Series. Ezt a díjat egy vállalati és szociális felelősségvállalási tevékenységeket vizsgáló analízist követően nyerte el a Ricoh márka. Az értékelést a londoni székhelyű EIRIS (Experts in Responsible Investment Solutions) végezte, az analízis a következő kulcsterületeket vizsgálta: környezetmenedzsment, emberi- és munkajogok, ellátási lánc munkahelyi viszonyai, valamint vesztegetés elleni lépések.

Az FTSE4Good Index Series oly módon alakította ki a kiválasztás kritériumait, hogy az tükrözze a globális társadalmi felelősségvállalás megfelelő gyakorlatát. Egy széles körű piaci konzultációt folytatva, a kritériumokat rendszeresen felülvizsgálják, hogy azok folyamatosan megfeleljenek a felelősségteljes üzleti gyakorlatok szabványainak, valamint a társadalmi felelősségvállalás növekvő befektetéseinek.

“A globalizáció erősödésével a társadalmaknak egyre több kihívással kell szembe nézniük, melyek különböző természetűek, és befolyásolják az adott társadalmat, gazdaságot és a globális környezetet. A Ricoh számos globális erőforrással rendelkezik, és támogatja azokat a tevékenységeket, amelyek megoldást jelenthetnek ezekre a bonyolult társadalmi aggályokra, s ezzel együtt vállalati növekedést érnek el.” - nyilatkozta Mariko Azuma, a Ricoh CSR divízió igazgatója.

“A Ricoh évtizedek óta elkötelezett a fenntartható környezetgazdálkodás iránt. Hosszú távú célkitűzésink közé tartozik, hogy csökkentsük a környezeti ártalmakat, ugyanakkor gazdasági értéket teremtsünk befektetőink, ügyfeleink és alkalmazottaink számára. Emellett termékeink minden egyes életciklusában támogatjuk a technológiai fejlesztéseket és a környezetvédelmi tevékenységeket. Ezen intézkedések révén egy alacsony környezeti hatású üzleti modellt építhetünk, ügyfeleinkkel és vállalati partnereinkkel együttműködve. A környezetbarát termékeinkkel és szolgáltatásainkkal szintén kötelezettséget vállaltunk, hogy elősegítsük a környezeti ártalmak csökkentését a társadalom egésze számára.”
További részletekért kérjük, látogasson el a Ricoh “Environment” és “CSR” oldalára.

Oldal tetejére

| A Ricoh-ról | 

A Ricoh egy globális vállalat, amely az irodai képalkotási eszközökre, nyomdai megoldásokra, dokumentum menedzsmentre és IT megoldásokra specializálódott. A vállalat központja Tokióban található. A Ricoh Group több mint 200 országban és régióban van jelen. A 2013. március 31-én befejeződött üzleti évben a Ricoh Group árbevétele 1 924 milliárd japán Jen volt (körülbelül 20 milliárd USD).

A cég bevételeinek többségét az olyan termékek, megoldások és szolgáltatások értékesítéséből nyeri, amelyek javítják az emberek közötti interakciót és az információáramlást. A Ricoh továbbá díjnyertes digitális fényképezőgépeket és speciális ipari termékeket is gyárt. A vállalat ismert eszközei minőségéről, kiemelkedő ügyfélszolgálatáról és fenntarthatósági törekvéseiről.

A Ricoh mottója, imagine. change. Ennek szellemében segít a vállalatoknak átalakítani munkafolyamataikat és kihasználni alkalmazottaik kollektív kreativitását.

További információért kérjük, látogasson el:
www.ricoh.hu  

További információk:
Ricoh Hungary Kft.
Mikola András
Marketingkommunikációs koordinátor
Tel: +36 23 806 800
E-mail: pr@ricoh.hu
Weboldal: www.ricoh.hu
Videó csatorna: Ricoh Hungary channel
Hírlevél: Ricoh Hungary hírlevél
Facebook: www.facebook.com/ricoheurope
Twitter: http://www.twitter.com/ricoheurope

Oldal tetejére