A Ricoh kitüntetése: MarCom platinum és arany díjak

Print Twitter Facebook Delicious LinkedIn Google Xing

A Ricoh kitüntetése: MarCom platinum és arany díjak

Budapest, 2013. január 25.  — A Ricoh, az irodai képalkotás, a nyomdai megoldások, a dokumentumkezelési rendszerek és az IT szolgáltatások piacának globális vezető technológiai vállalata, bejelentette, hogy a legnagyobb elismerésben részesült a Marketing és Kommunikációs Szakemberek Szervezete által odaítélt éves MarCom Awards versenyben. A Ricoh a platinum díjat a Grafika Expo Ricoh standjának kivitelezésért kapta, míg a drupa 2012 közönségkapcsolati program elismeréseként arany fokozatú díjban részesült.

“Globális vállalatként világszerte hatékony kommunikációra törekszünk az ügyfeleinkkel való kapcsolattartás során; valamint a piacra jutási stratégia fejlesztésével elősegítjük üzleti vállalkozásaik hagyományos nyomdai szolgáltatásokon túlmutató fejlődését. Ez valós esetek megosztását, és annak illusztrálását jelenti, hogy a Ricoh az ideális partner számukra a következő generációs szolgáltatások elérésében.” – nyilatkozta Yasuhiko Hosoe a Ricoh Production Printing Business Group, Ricoh Company, Ltd. társigazgatója, és helyettes vezérigazgatója. ”Ezek a díjak további bizonyítékai annak, hogy „A nyomtatás és ami mögötte van” (Print and Beyond) üzenetünk pozitívan rezonál a globális PR stratégiával, az elemző kapcsolatokkal, a közösségi médiával és a marketing törekvésekkel.” – tette hozzá Yasuhiko Hosoe.

A MarCom Awards több mint 6.000 jegyzést kapott ebben az évben a vállalati és marketingkommunikációs részlegektől, reklámügynökségektől, PR vállalatoktól, tervező irodáktól, termelő vállalatoktól és szabadúszóktól. A nyertesek több mint 200 kategóriában kerültek kiválasztásra, hat média- és kommunikációs forma közül: marketing, kiadványok, marketing/promóció, köz-/ és társadalmi célú szolgáltatások, kreativitás és interaktivitás.

A Ricoh platina fokozatú elismerésben részesített standját a 2012-es Grafika Expo-n mutatta be, ami a legnagyobb művészeti grafikai konferencia és kiállítás Észak-Amerikában. A Ricoh új mottója, az imagine. change. szellemében jelent meg, azaz a Ricoh milyen módon tudja átalakítani a vállalati munkát a dolgozók kollektív elképzeléseinek hasznosításával, összehangolva a professzionális nyomdai szakemberek és alkalmazási módok fejlesztésével. Ennek megteremtésével a csoport létrehozta azt a „főútvonalat”, amelybe beletartoznak a nyomdai alkalmazások és hardver megoldások. Ez az új koncepció minden eddiginél erősebb forgalmi számokat hozott, és 13 %-os ügyfélaktivitási növekedést eredményezett a kiállítás óta.

A Grafika Expo-n bemutatott megoldások a képzelet utcájának és a változtatások sugárútjának metszéspontjában találkoztak, ezenkívül megszólította az ügyfeleket „A nyomtatás és ami mögötte van” szlogen megnyilvánulásával, mely összekapcsolta a Ricoh vállalat üzenetkezelését és nyomdaiparban betöltött vezető pozícióját.

Az arany fokozatú díjért a Ricoh egy összehangolt és integrált közösségi média és PR kampányt hozott létre, ami elvezetett a négy évenként megrendezésre kerülő globális nyomdai rendezvényhez, a drupa-hoz. Ennek a stratégiai kampánynak a célja a Ricoh versenyen túlmutató hírnevének fenntartása – a jelentős marketing költségtöbblettel együtt – beleértve drupa előtt megrendezésre kerülő élő, virtuális média és sajtókonferenciát, a sajtóbejelentéseket, a közmédiában való megjelenést, a kiállítás ideje alatt és az azt követő szinkronizált #printchat bemutatót, ami a kommunikáció fenntartását szolgálta. Ezekkel a stratégiai lépésekkel kívánta a Ricoh vállalat bevezetni újdonságait, szolgáltatásait s vezető ipari helyzetét megerősíteni. Ennek eredményeként könyvelhető el a 180%-os növekedés a retweets-ben, 100%-os évenkénti növekedés az új követők számában, közel 50 résztvevő a kiállítás megelőző videokonferencián és folyamatos globális médialefedettség a Ricoh drupa híreivel.

A platina és arany díjban részesült nyertesek teljes listája a következő linken található: http://www.marcomawards.com.

Oldal tetejére

| A Ricoh-ról | 

A Ricoh egy globális vállalat, amely az irodai képalkotási eszközökre, nyomdai megoldásokra, dokumentum menedzsmentre és IT megoldásokra specializálódott. A vállalat központja Tokióban található. A Ricoh Group több mint 200 országban és régióban van jelen. A 2012. március 31.-én befejeződött üzleti évben a Ricoh Group árbevétele 1 903 milliárd japán Jen volt (körülbelül 23 milliárd USD).

A cég bevételeinek többségét az olyan termékek, megoldások és szolgáltatások értékesítéséből nyeri, amelyek javítják az emberek közötti interakciót és az információáramlást. A Ricoh továbbá díjnyertes digitális fényképezőgépeket és speciális ipari termékeket is gyárt. A vállalat ismert eszközei minőségéről, kiemelkedő ügyfélszolgálatáról és fenntarthatósági törekvéseiről.
A Ricoh mottója, imagine. change. Ennek szellemében segít a vállalatoknak átalakítani munkafolyamataikat és kihasználni alkalmazottaik kollektív kreativitását.

További információért kérjük, látogasson el:
www.ricoh.hu  

További információk:
Ricoh Hungary Kft.
Mikola András
Marketingkommunikációs koordinátor
Tel: +361-270-9797
E-mail: pr@ricoh.hu
Weboldal: www.ricoh.hu
Videó csatorna: Ricoh Hungary channel
Hírlevél: Ricoh Hungary hírlevél
Facebook: www.facebook.com/ricoheurope
Twitter: http://www.twitter.com/ricoheurope

Oldal tetejére