A Ricoh megszerezte az IDC piacvezető helyét az EMEA régióban

Print Twitter Facebook Delicious LinkedIn Google Xing

A Ricoh megszerezte az IDC piacvezető helyét az EMEA régióban

EMEA Managed Print Services 2012 Hardcopy Vendor Analysis

Budapest, 2013. április 11. — A Ricoh Europe-ot az IDC piacvezetőnek nevezte ki az EMEA Managed Print Services 2012 Hardcopy Vendor Analysis (doc #KD01V, March 2013) jelentésében. A “vezető” cím olyan cégeket illet, akik folyamatosan tartani tudják piacvezető pozíciójukat mind a kínálati, mind pedig a stratégiai céljaikat tekintve. Az európai elismerés tovább növeli a Ricoh vezető pozícióját az IDC piacon belül: Worldwide Managed Print Services 2011 Hardcopy Vendor Analysis (doc #232135, December 2011). Mind a kettő elismerés a Ricoh-t arra sarkalja, hogy a legjobb menedzselt dokumentum-szolgáltatásokat nyújtsa ügyfelei számára a dokumentum folyamatok optimalizálásában. A Ricoh előnyei közé tartozik a hatékonyabb és hatásosabb információ-megosztás, ami lehetővé teszi az ügyfelek szükségleteire való gyorsabb reagálást.

A Ricoh világszerte több mint 30.000 szervizszakembert foglalkoztat, mely a Fortune Global 500 cégek 95%-ának közvetlen szervizelését jelenti. A márkakereskedőkön és a partnereken keresztül a Ricoh a kis- és középvállalkozások számára nyújt globális szinten szervizszolgáltatást. A Ricoh átfogó portfóliója a dokumentumkezelés megváltoztatására és az új technológiák – beleértve a felhőket is – maximális kihasználására fókuszál, az ügyfelek összetett dokumentum folyamatainak megkönnyítése érdekében.

“A Ricoh-nál a dokumentum folyamatok technológiai támogatására összpontosítunk – azokra az alapvető kölcsönhatásokra, amelyek rendszeresen előfordulnak, valamint a támogató funkciókra, mint a HR, a beszerzés és a pénzügy – nyilatkozta Martin Hurley, alelnök és vezérigazgató, outsourcing services Ricoh. “Kutatásainkból kiderül, hogy az európai üzleti vállalkozások 79%-a rendelkezik a legújabb eszközökkel, de képességeik teljes körű kihasználását hátráltatják az örökölt rendszerek megléte*, s ezért azokat az előnyöket sem tudják kamatoztatni, amit a technológia megfelelő végrehajtása esetén elérnének. Ezenkívül fennáll az információáramlás szűkösségének akadálya, s ezáltal a potenciálisan nehézkes döntéshozatal kockázata.”

“A technológiai beruházások maximalizálása érdekében az üzleti vállalkozásoknak alaposan felül kell vizsgálniuk a dokumentum folyamataikat, az alkalmazottaik munkavégzésének módját, valamint, hogy melyik technológia támogatja, vagy éppen akadályozza ezeket a tevékenységeket. Ezt a fajta megközelítést alkalmazzuk ügyfeleinknél, rávilágítva a megfelelő információáramlás fontosságára – beleértve az emberek információ kezelését: az információ megosztására és továbbítására alkalmazott technológia használatát; továbbá, hogy a dokumentum folyamatok milyen módon támogatják az üzleti vállalkozások működésének minden területét.” – tette hozzá Hurley.

A Ricoh menedzselt nyomtatási szolgáltatásai (MPS) a Menedzselt dokumentum-szolgáltatások (MDS) nevű programján keresztül érhető el, mely globális megközelítést tesz lehetővé - az ügyfelek egyedi igényeinek megfelelően - a szervezeten belüli információáramlás kereskedelem-központú stratégiájának felállításával.

A Ricoh szakembereiből álló csoport elemzi az egyes szervezetek információ-kezelésének módját: a hozzáférést, a használatot és a tárolást. A dokumentum folyamatok és technológiák ezután optimalizálhatók ezek együttes alkalmazásának legjobb kihasználása érdekében. Ennek eredménye pedig egy biztonságos, valóban hatékony, fenntartható rendszer.

A Ricoh menedzselt dokumentum-szolgáltatásainak gyakorlati példáinak megtekintéséhez kérjük, látogasson el ide:
http://www.ricoh-europe.com/services-solutions/knowledge-base/customer-case-studies/business-areas/mds/index.aspx


Part 2, Ricoh Document Governance Index 2012, conducted on behalf of Ricoh Europe by Coleman Parkes Research

Oldal tetejére

| A Ricoh-ról | 

A Ricoh egy globális vállalat, amely az irodai képalkotási eszközökre, nyomdai megoldásokra, dokumentum menedzsmentre és IT megoldásokra specializálódott. A vállalat központja Tokióban található. A Ricoh Group több mint 200 országban és régióban van jelen. A 2012. március 31.-én befejeződött üzleti évben a Ricoh Group árbevétele 1 903 milliárd japán Jen volt (körülbelül 23 milliárd USD).

A cég bevételeinek többségét az olyan termékek, megoldások és szolgáltatások értékesítéséből nyeri, amelyek javítják az emberek közötti interakciót és az információáramlást. A Ricoh továbbá díjnyertes digitális fényképezőgépeket és speciális ipari termékeket is gyárt. A vállalat ismert eszközei minőségéről, kiemelkedő ügyfélszolgálatáról és fenntarthatósági törekvéseiről.
A Ricoh mottója, imagine. change. Ennek szellemében segít a vállalatoknak átalakítani munkafolyamataikat és kihasználni alkalmazottaik kollektív kreativitását.

További információért kérjük, látogasson el:
www.ricoh.hu  

További információk:
Ricoh Hungary Kft.
Mikola András
Marketingkommunikációs koordinátor
Tel: +361-270-9797
E-mail: pr@ricoh.hu
Weboldal: www.ricoh.hu
Videó csatorna: Ricoh Hungary channel
Hírlevél: Ricoh Hungary hírlevél
Facebook: www.facebook.com/ricoheurope
Twitter: http://www.twitter.com/ricoheurope

Oldal tetejére