Digitális vagy ofszet? A Ricoh kalkulátorával egyszerű a döntés!

Print Twitter Facebook Delicious LinkedIn Google Xing

Digitális vagy ofszet? A Ricoh kalkulátorával egyszerű a döntés!

Egy új eszközzel azonosítható a legköltséghatékonyabb nyomtatás

Budapest, 2013. február 19. — Világszerte sok nyomdai vállalkozás hibrid formában (ofszet/digitális) végzi az előállítást és bizonytalan a leghatékonyabb technológia használatában. A Ricoh Europe megkönnyíti a választást a ’Digitális vagy ofszet’ kalkulátorával (Digital or Offset Calculator). Ez az egyedülálló új eszköz - mely minden Ricoh Business Driver Programme™ tagja számára ingyen elérhető – felismeri, hogy melyik a legoptimálisabb előállítási technológia egy adott nyomdai munkához. A ’Digitális vagy ofszet’ kalkulátor használatával a nyomdák ellenőrizhetik, hogy az ofszet vagy a digitális eljárással tudják-e a legoptimálisabb és költséghatékony módon előállítani a nyomataikat. Első alkalommal a 2013. február 11-től megrendezett Hunkeler Innovationdays rendezvényen került bemutatásra.

“Folyamatosan kombináljuk az ofszet/digitális műveleteket, s ezek munkaideje igen eltérő skálán mozog.” – jegyezte meg Graham Moore, a Ricoh Europe, Nyomdai üzletág, Üzletfejlesztési divíziójának igazgatója. “Azoknál a munkáknál, ahol az előállítási idő a skála egyik vagy másik végén helyezkedik el, az ajánlott technológiai módszer egyértelmű. Azonban létezik egy növekvő közbenső „szürke terület”, amiért ez a kalkulátor szükségessé vált. Ennek kifejlesztését a digitális nyomdai előállítás feltételeinek (pl. ár és teljesítmény javítása) folyamatos fejlesztése ösztönözte, amikor egy hosszabb előállítási időt igénylő munkánál fontossá válik a megfelelő nyomtatási technológia kiválasztása.  A ’Digitális vagy ofszet’ kalkulátor tényeken alapuló metodikát kínál a nyomdák részére, amellyel eldönthető az előállítás módja.”

A ’Digitális vagy ofszet’ kalkulátor által az ügyfelek minden egyes feladatnál megalapozott döntést hozhatnak az előállítás technológiájának kiválasztásakor. Figyelembe veszi az adott típusú termék (mint például a szórólap, névjegykártya, poszter, prospektus és borítólapok) előállítási idejét és meghatározza a leggazdaságosabb nyomtatási platformot.

A Ricoh ügyfelek egyszerűen csak beírják a kalkulátorba az alapinformációkat: az egyes folyamatok (mint például az előállítás, energia és a fogyóeszközök) fix költségeit – mely a kész-hulladék, a lemez-előállítás, a szerviz és karbantartás költségeit is magában foglalja. A digitális technológia esetén – a tervezett mennyiségen alapuló click és karbantartási költségek fontos adatpontok. Mind az ofszet, mind a digitális eljárás esetén figyelembe veszi az értékcsökkenést és maradványértékeket is.

Szintén számításba vehető a hordozókra kerülő információ, egy vagy kétoldalas, A3-as méretű lapot figyelembe véve, ha eltérő hordozókat használnak a kétfajta eljárásban.

“Nagyon meg vagyunk elégedve a Ricoh ’Digitális vagy ofszet’ kalkulátorával” - mondta Aryen Pellikaan, a De Hoop Grafisch Centrum vezérigazgatója, aki már tesztelte a kalkulátor egy korábbi, béta verzióját a saját nyomdaüzemében, ahol 3 db ofszet nyomdagépe mellett egy színes Ricoh Pro™ C901 Graphic Arts nyomdagép is található. “Mindennapos használata által csökkenthetjük a kiadásainkat, mert ezzel az eszközzel sokkal megbízhatóbbá válnak a technológiaváltási időszakok.”

Moore hozzátette: “Ez a legújabb kalkulátor a szén-dioxid kalkulátorral együtt is használható, mellyel a Ricoh ügyfelei pontosan megállapíthatják az egyes munkák szén-dioxid kibocsátását. Ez a további kutatásaink és fejlesztéseink részét képezi, hogy elősegíthessük ügyfeleink nyereséges, de egyben fenntartható működését; valamint erősíthetik ügyfélkapcsolataikat is a költségkímélő és környezetbarát termékeikkel.”

A ’Digitális vagy ofszet’ kalkulátor a Ricoh legújabb fejlesztése a Ricoh’s Business Driver Programme alkalmazás részét képezi, melyet a Ricoh folyamatosan bővít. A program további bővítései közé tartoznak még: szén-dioxid kalkulátor, jelentések, videók valamint az alkalmazások útmutatói.

Tovább információért kérem látogassa meg a következő weboldalt: www.ricoh.hu/services-solutions/production-printing/business-driver-programme

Oldal tetejére

| A Ricoh-ról | 

A Ricoh egy globális vállalat, amely az irodai képalkotási eszközökre, nyomdai megoldásokra, dokumentum menedzsmentre és IT megoldásokra specializálódott. A vállalat központja Tokióban található. A Ricoh Group több mint 200 országban és régióban van jelen. A 2012. március 31.-én befejeződött üzleti évben a Ricoh Group árbevétele 1 903 milliárd japán Jen volt (körülbelül 23 milliárd USD).

A cég bevételeinek többségét az olyan termékek, megoldások és szolgáltatások értékesítéséből nyeri, amelyek javítják az emberek közötti interakciót és az információáramlást. A Ricoh továbbá díjnyertes digitális fényképezőgépeket és speciális ipari termékeket is gyárt. A vállalat ismert eszközei minőségéről, kiemelkedő ügyfélszolgálatáról és fenntarthatósági törekvéseiről.
A Ricoh mottója, imagine. change. Ennek szellemében segít a vállalatoknak átalakítani munkafolyamataikat és kihasználni alkalmazottaik kollektív kreativitását.

További információért kérjük, látogasson el:
www.ricoh.hu  

További információk:
Ricoh Hungary Kft.
Mikola András
Marketingkommunikációs koordinátor
Tel: +361-270-9797
E-mail: pr@ricoh.hu
Weboldal: www.ricoh.hu
Videó csatorna: Ricoh Hungary channel
Hírlevél: Ricoh Hungary hírlevél
Facebook: www.facebook.com/ricoheurope
Twitter: http://www.twitter.com/ricoheurope

Oldal tetejére