A Ricoh tanulmánya szerint az európai oktatási szektor hátrányokkal küzd

Print Twitter Facebook Delicious LinkedIn Google Xing

A Ricoh tanulmánya szerint az európai oktatási szektor hátrányokkal küzd

Carsten Bruhn_v1Budapest, 2013. március 26. — A Ricoh Europe által közölt tanulmány szerint az oktatási szektornak - a többi iparággal összehasonlítva* - több nehézséggel kell megküzdenie az elavult munkamódszerek miatt, hogy lépést tudjon tartani a technológia által generált változásokkal.  Az európai oktatási intézményeken belül a megkérdezettek 88%-a elavultnak tartja a munkamódszereiket,  ami jelentősen hátráltatja az eredményes és hatékony munkavégzésüket, a magas színvonalú oktatási gyakorlat megvalósulását.

“Az oktatói kar és a diákok a modern és mobil tanulási környezet folyamatos fejlődését várják el, ezért döntő fontosságú, hogy az oktatási szektor lépést tudjon tartani az új technológiákkal és modern munkamódszerekkel” - nyilatkozta Carsten Bruhn, a Ricoh Europe ügyvezető igazgató helyettese. Egyre több oktatási intézmény a hatékonyság, az ár-érték arány, valamint a minőségi hallgatói szolgáltatások alapján verseng egymással, s ezek mindegyike fejleszthető a technológián keresztül, ha azt megfelelően integrálják és egy szervezeten keresztül felhasználják.

Továbbá az oktatási szektorban megkérdezettek 89%-a a mobil munkavégzést befolyásoló tényezőként említették, ezért az ágazatnak be kell fogadnia az új technológiákat annak érdekében, hogy ezt támogathassa. Azonban az új mobil eszközök önmagukban nem oldják meg a növekvő információ megosztást. A válaszadók 77%-a szerint a legújabb eszközök használatakor akadályba ütköznek az elavult rendszerek alkalmazásaival, ami azt jelenti, hogy nem tudják teljes mértékben kihasználni a legújabb mobil technológiákat, mint például az okos-telefonokat és tablet készülékeket, amikkel fejleszthetnék a dokumentumokkal kapcsolatos munkafolyamatokat. Ha ezeket az eszközöket nem sikerült megfelelően integrálni a dokumentumfolyamatokba, az alkalmazottak számára továbbra is elérhetetlen lesz az információk hatékony megosztása, a tanulók naprakész nyilvántartása, avagy a bizalmas információk hálózaton történő továbbítása, ami megduplázhatja a munkaráfordítást és biztonsági réseket eredményezhet.

További aggodalomra ad okot az, hogy az oktatási ágazatban megkérdezettek több mint kétharmada (73%) azt nyilatkozta, hogy azelőtt vásárolnak új technológiákat, mielőtt felmérnék a meglévő eszközök funkcionalitását. Egyre nagyobb nyomás nehezedik a költségvetésre, ezért lényeges, hogy az oktatási intézmények az új berendezések és eszközök vásárlása előtt a meglévő technológiákból hozzák ki a legtöbbet a rendszerek és a munkafolyamatok fejlesztése által.

“Csak kisebb haszonnal kecsegtet az új technológia megvásárlása, ha azt nem lehet teljes körűen integrálni egy iskolai vagy egyetemi hálózatra, egy olyan személyzettel, akik hozzáférnek és feldolgozzák az információkat a megfelelő formában és a megfelelő időben.

Ennek megvalósítása érdekében a szervezeteknek át kell tekinteniük meglévő technológiájukat és a dokumentum folyamataikat - egymással összefüggésben -, hogy együttműködve biztosítani tudják az üzleti objektivitást.” – nyilatkozta Bruhn. “Az oktatási szektor számára az optimalizált dokumentum folyamatok által az oktatók és tanulók sokkal hatékonyabbak lehetnek a tanulásra fordított idő tekintetében, ahelyett, hogy értékes időt pazarolnának el az adatok archiválására és a dokumentumok felkutatására.”

Ez a Ricoh Document Governance Index 2012 elnevezésű kutatás, a Ricoh megbízásából a Coleman Parkers Research kutatóintézet végezte. E kutatásból kiderül, hogy az új technológiák milyen hatással vannak az európai üzleti vállalkozások – beleértve az oktatási intézményeket is – információkezelésének módjára, melybe beletartozik a kritikus dokumentum folyamatokat felölelő összes művelet, mint például a pénzügy, a HR és a közbeszerzés, a hallgatói nyilvántartások és a felvételi alkalmazások is.

Derítse ki, hogyan kapcsolódik az Ön üzleti vállalkozása ehhez a felméréshez, vagy töltse le a felmérés sorozatot innen.


*A más szektorokból (közszolgáltatás, pénzügyi szolgáltatás, jogi szektor, energiaszolgáltatók, egészségügy, gyártás és a kiskereskedelem) való válaszadókkal összehasonlítva.

Oldal tetejére

| A Ricoh-ról | 

A Ricoh egy globális vállalat, amely az irodai képalkotási eszközökre, nyomdai megoldásokra, dokumentum menedzsmentre és IT megoldásokra specializálódott. A vállalat központja Tokióban található. A Ricoh Group több mint 200 országban és régióban van jelen. A 2013. március 31-én befejeződött üzleti évben a Ricoh Group árbevétele 1 924 milliárd japán Jen volt (körülbelül 20 milliárd USD).

A cég bevételeinek többségét az olyan termékek, megoldások és szolgáltatások értékesítéséből nyeri, amelyek javítják az emberek közötti interakciót és az információáramlást. A Ricoh továbbá díjnyertes digitális fényképezőgépeket és speciális ipari termékeket is gyárt. A vállalat ismert eszközei minőségéről, kiemelkedő ügyfélszolgálatáról és fenntarthatósági törekvéseiről.

A Ricoh mottója, imagine. change. Ennek szellemében segít a vállalatoknak átalakítani munkafolyamataikat és kihasználni alkalmazottaik kollektív kreativitását.

További információért kérjük, látogasson el:
www.ricoh.hu

További információk:
Ricoh Hungary Kft.
Mikola András
Marketingkommunikációs koordinátor
Tel: +36 23 806 800
E-mail: pr@ricoh.hu
Weboldal: www.ricoh.hu
Videó csatorna: Ricoh Hungary channel
Hírlevél: Ricoh Hungary hírlevél
Facebook: www.facebook.com/ricoheurope
Twitter: http://www.twitter.com/ricoheurope

A Document Process Imperative elnevezésű kezdeményezésről 

A Ricoh Document Process Imperative egy folyamatban lévő kezdeményezés melynek célja az új dokumentum feldolgozási paradigmák népszerűsítése, mely segítségével a vállalatok kiaknázhatják kollektív bölcsességüket. A kezdeményezés kutatásokat támogat és forrásokat biztosít, amik a Ricoh dokumentumfolyamat szakértelmét kombinálják a piaci látnokok, partnereink és ügyfeleink tudásával. A tapasztalatok, melyeket ezek a munkák biztosítanak, segíthetnek a vállalatoknak átalakítani üzleti folyamataikat, így növelve produktivitásukat és csökkentve költségeiket.

A Ricoh egyedülálló eszközökkel rendelkezik ahhoz, hogy ügyfelei egy átfogó stratégiát kialakítva fejleszthessék dokumentumfolyamataikat a menedzselt dokumentumszolgáltatáson keresztül, s ezáltal bevétel növekedést realizálhassanak.  Ezekről bővebben itt tájékozódhat: Ricoh Global MDS (www.ricoh.com/mds).

Oldal tetejére