A Ricoh Hungary Kft. szponzorálja a 2013-as Vívó Világbajnokságot

Print Twitter Facebook Delicious LinkedIn Google Xing

A Ricoh Hungary Kft. szponzorálja a 2013-as Vívó Világbajnokságot

Budapest, 2013. augusztus 2. — A Ricoh Hungary Kft. mai bejelentése értelmében „A MOL Vívó Világbajnokság Hivatalos Szállítója” címmel támogatja a „MOL Felnőtt Integrált Vívó Világbajnokságot”, melyet a Magyar Vívó Szövetség (MVSZ) 2013. augusztus 5-12. között rendez meg Budapesten, a SYMA csarnokban.

Az együttműködés során a Ricoh Hungary Kft. korszerű dokumentum megoldásokon és szolgáltatásokon keresztül biztosítja, hogy a világbajnokság szervezése zökkenőmentes, hatékony és produktív legyen, a cég ezt 6 darab irodai multifunkciós eszközzel, 11 darab lézernyomtatóval, 10 darab projektorral és folyamatos technikai felügyelettel kívánja ellátni.

„Nagyon örülök, hogy egy ilyen különleges csapathoz csatlakozhattunk, ígérem, hogy próbálunk minél többet segíteni a szervezésben és a lebonyolításban, hogy a vívóknak csak a sikeres szereplésre kelljen összpontosítaniuk” – állt Zöldi Csaba, a Ricoh Hungary Kft. kereskedelmi igazgatójának nyilatkozatában.

„A rendezvény lebonyolítását a legkorszerűbb iroda- és vizuáltechnikai megoldásokkal és közel 80.000 ív Ricoh papírral támogatjuk. Itt mutatkozik be először – szó szerint nagyközönség előtt – a PJ WX4130N projektor, melynek különlegessége, hogy már 35-40 centiméter távolságtól is tökéletes, 2m-es képátlójú képet vetít” – nyilatkozta Vermes Zsolt, a Ricoh Hungary Kft. üzleti megoldások divízióvezetője.

A 2013-as Vívó Világbajnokságon a Ricoh márka logója megjelenik a szponzorfalon és a mix-zóna háttérfalon, a hivatalos műsorfüzetében illetve többszöri alkalommal is levetítésre kerül a Ricoh imagine. change. brand filmje a VB LED falán.

Oldal tetejére

| A Ricoh-ról | 

A Ricoh egy globális vállalat, amely az irodai képalkotási eszközökre, nyomdai megoldásokra, dokumentum menedzsmentre és IT megoldásokra specializálódott. A vállalat központja Tokióban található. A Ricoh Group több mint 200 országban és régióban van jelen. A 2013. március 31-én befejeződött üzleti évben a Ricoh Group árbevétele 1 924 milliárd japán Jen volt (körülbelül 20 milliárd USD).

A cég bevételeinek többségét az olyan termékek, megoldások és szolgáltatások értékesítéséből nyeri, amelyek javítják az emberek közötti interakciót és az információáramlást. A Ricoh továbbá díjnyertes digitális fényképezőgépeket és speciális ipari termékeket is gyárt. A vállalat ismert eszközei minőségéről, kiemelkedő ügyfélszolgálatáról és fenntarthatósági törekvéseiről.

A Ricoh mottója, imagine. change. Ennek szellemében segít a vállalatoknak átalakítani munkafolyamataikat és kihasználni alkalmazottaik kollektív kreativitását.

További információért kérjük, látogasson el:
www.ricoh.hu  

További információk:
Ricoh Hungary Kft.
Mikola András
Marketingkommunikációs koordinátor
Tel: +36 23 806 800
E-mail: pr@ricoh.hu
Weboldal: www.ricoh.hu
Videó csatorna: Ricoh Hungary channel
Hírlevél: Ricoh Hungary hírlevél
Facebook: www.facebook.com/ricoheurope
Twitter: http://www.twitter.com/ricoheurope

Oldal tetejére