A Ricoh Csoport publikálta a 2014-es fenntarthatósági jelentését

Print Twitter Facebook Delicious LinkedIn Google Xing

A Ricoh Csoport publikálta a 2014-es fenntarthatósági jelentését

Ricoh fenntarthatósági riport 2014Budapest, 2014. november 7. — A Ricoh Csoport nyilvánosságra hozta a 2014-es fenntarthatósági riportját. A Ricoh a 2012-es pénzügyi év óta jelenteti meg a fenntarthatósági riportot, ami egyesíti a pénzügyi és a nem pénzügyi információkat a társadalomra és környezetre vonatkoztatva.

Az idei riport bemutatja a Ricoh Csoport tevékenységeit, melyek az áprilisban kezdődött 18. középtávú menedzsment tervre fókuszálva célozzák meg a vállalati értékek növelését. Az „Új ügyfélérték megteremtése”, az „Új üzleti területek felkutatása” és a „Fenntartható társadalom keresése” elnevezésű különleges részekben a jelentés kihangsúlyozza a Csoport által felvállalt jellegzetes kezdeményezéseket. A Ricoh kiemeli az érthetőséget, illetve olyan információkat tett közzé honlapján, melyek kiegészítik a 2014-es fenntarthatósági riportot.

A jelentéssel a Ricoh szeretné megosztani a tényszerű információkat és az azokat alátámasztó vezérelveket, stratégiákat, koncepciókat, elősegítve így a Csoport tevékenységeinek jobb megértését. Reméljük, hogy a jelentésen keresztül megkönnyíthetjük a részvényesek számára az érthetőséget a Ricoh Csoport sokoldalú tevékenységét illetően, a visszajelzések alapján pedig fejleszthetjük a vezetést, továbbá növelhetjük a vállalati értékeket.

A Ricoh Csoport 2014-es fenntarthatósági jelentése ezen a linken érhető el.

Oldal tetejére

| A Ricoh-ról | 

A Ricoh egy globális vállalat, amely az irodai képalkotási eszközökre, nyomdai megoldásokra, dokumentum menedzsmentre és IT megoldásokra specializálódott. A vállalat központja Tokióban található. A Ricoh Group több mint 200 országban és régióban van jelen. A 2014. március 31-én befejeződött üzleti évben a Ricoh Group árbevétele 2.195 milliárd japán jen volt (körülbelül 21,3 milliárd USD).

A cég bevételeinek többségét az olyan termékek, megoldások és szolgáltatások értékesítéséből nyeri, amelyek javítják az emberek közötti interakciót és az információáramlást. A Ricoh továbbá díjnyertes digitális fényképezőgépeket és speciális ipari termékeket is gyárt. A vállalat ismert eszközei minőségéről, kiemelkedő ügyfélszolgálatáról és fenntarthatósági törekvéseiről.

A Ricoh mottója, imagine. change. Ennek szellemében segít a vállalatoknak átalakítani munkafolyamataikat és kihasználni alkalmazottaik kollektív kreativitását.

További információért kérjük, látogasson el:
www.ricoh.hu  

További információk:
Ricoh Hungary Kft.
Mikola András
Marketingkommunikációs koordinátor
Tel: +36 23 806 800
E-mail: pr@ricoh.hu
Weboldal: www.ricoh.hu
Videó csatorna: Ricoh Hungary channel
Hírlevél: Ricoh Hungary hírlevél
Facebook: www.facebook.com/ricohhu
Twitter: http://www.twitter.com/ricoheurope

Oldal tetejére