A Ricoh folytatja “Ricoh Global Eco Action” sorozatát

Print Twitter Facebook Delicious LinkedIn Google Xing

A Ricoh folytatja “Ricoh Global Eco Action” sorozatát

Ricoh Eco Month 2014Budapest, 2014. június 4. — A Ricoh Csoport a június hónapot „Ricoh Global Eco Month”-ként pozícionálja abból a célból, hogy növelje a környezettudatosságot és megértést, melynek során aktív szerepet vállal a környezet megőrzésére irányuló tevékenységekben. Ennek részeként június 5-én, az ENSZ Környezetvédelmi Világnapján a Ricoh az összes hirdetőtáblájának megvilágítását lekapcsolja világszerte. Természetesen ez alól kivételt képeznek a New Yorkban, Sydneyben és Londonban található, 100%-osan önfenntartó táblák.

„A Ricoh-nál mindig tekintettel voltunk a világra gyakorolt hatásunkkal, így vállalati társadalmi felelősséget vállalunk mindenben, amit csinálunk. Az ENSZ Környezetvédelmi Világnapja szellemével összehangolva ennek szenteljük a teljes júniust, így növelhetjük a tudatosságot, és valós, pozitív környezeti változást idézhetünk elő. Ezáltal segíthetünk ügyfeleinknek, hogy nyereségesebbek és fenntarthatóbbak legyenek, ahogy saját működésünkben is további lépéseket teszünk ennek irányába” – nyilatkozta Tom Wagland, a Ricoh Europe Környezetvédelmi Csoportjának menedzsere.

A „Ricoh Global Eco Action” program 2006-ban indult azzal a céllal, hogy növelje a Ricoh Csoport dolgozóinak környezettudatosságát az egész világon, azóta pedig folyamatosan bátorítjuk munkavállalóinkat, hogy környezetbarát módon gondolkozzanak és cselekedjenek.

Az idei, kilencedik esemény témája „Az ’öko-gondolkodás’ megosztása”. Amellett, hogy minden lehetőséget megragadunk, hogy buzdítsunk a tevékenységekben való részvételre és a különböző médiacsatornákon megosztjuk az információkat, az is célunk, hogy a dolgozók, a családok, a barátok, a helyi lakosok és az ügyfelek erejét egyesítve még nagyobb mértékben fejlesszük a környezetvédelmi tevékenységeket.

A hirdetőtáblák lekapcsolásán túl egyéb kezdeményezések is helyet kapnak. A „Ricoh Global Eco Action Month” részeként a Ricoh Group arra kéri dolgozóit, hogy írjanak alá egy ökológiai nyilatkozatot, ami bizonyítja elkötelezettségüket, hogy ugyanolyan aktív szerepet vállalnak a környezetvédelemben, otthonukban és a közösségükben, mint az irodában, valamint arra ösztönzi a munkavállalókat, hogy június 5-én, ami az ENSZ Környezetvédelmi Világnapjának kiemelt dátuma, zöld ruhában és kiegészítőkben menjenek dolgozni.

Környezetbarát elektronikus hirdetőtáblák
A környezetbarát hirdetőtáblák kivételt képeznek a „Ricoh Global Eco Action” keretén belüli hirdetőtábla megvilágításának lekapcsolása alól, ami a „globális környezeti megóvás kiterjesztésének” egyik mérőeszköze. A kezdeményezés azon az ötleten alapul, hogy „még ha a hirdetőtáblák nem is világítanak, ezáltal nem töltik be a nekik szánt szerepet, reméljük, hogy az általuk továbbított üzenet fokozza az emberek környezettudatosságát és elvezet a fenntartható társadalom megvalósításához”.  A kísérleti megvilágítás 2009 áprilisában indult, a New York-i Time Square-en, majd ezen hirdetőtábla 2010. évi beüzemelését követően további hirdetőtáblák is felállításra kerültek Londonban és Sydneyben. A három hirdetőtábla által együttesen generált napi energia átlagosan 150 000 Wh naponta.

A „Ricoh Global Eco Action” sorozatban - melynek kiemelt dátuma június 5. - a Ricoh Hungary Kft. is aktívan részt vesz, ennek értelmében június 4-én 16 órakor lekapcsolja a 2040 Budaörs, Baross u. 165/2. szám alatt található irodaépület tetejére kihelyezett kültéri homlokzati logóját, melyet június 6-án 16 órakor fog újból visszakapcsolni. Június 5-én a Ricoh Hungary Kft. ösztönzi alkalmazottait az otthoni munkavégzésre, csökkentve így a vállalati gépkocsik károsanyag-kibocsátását. Emellett munkavállalóink fokozottan odafigyelnek a lámpák és más elektromos eszközök leoltására minden helységben.

További információért kérjük, látogasson el a www.ricoh.hu honlapra.

Oldal tetejére

| A Ricoh-ról | 

A Ricoh egy globális vállalat, amely az irodai képalkotási eszközökre, nyomdai megoldásokra, dokumentum menedzsmentre és IT megoldásokra specializálódott. A vállalat központja Tokióban található. A Ricoh Group több mint 200 országban és régióban van jelen. A 2014. március 31-én befejeződött üzleti évben a Ricoh Group árbevétele 2.195 milliárd japán jen volt (körülbelül 21,3 milliárd USD).

A cég bevételeinek többségét az olyan termékek, megoldások és szolgáltatások értékesítéséből nyeri, amelyek javítják az emberek közötti interakciót és az információáramlást. A Ricoh továbbá díjnyertes digitális fényképezőgépeket és speciális ipari termékeket is gyárt. A vállalat ismert eszközei minőségéről, kiemelkedő ügyfélszolgálatáról és fenntarthatósági törekvéseiről.

A Ricoh mottója, imagine. change. Ennek szellemében segít a vállalatoknak átalakítani munkafolyamataikat és kihasználni alkalmazottaik kollektív kreativitását.

További információért kérjük, látogasson el:
www.ricoh.hu  

További információk:
Ricoh Hungary Kft.
Mikola András
Marketingkommunikációs koordinátor
Tel: +36 23 806 800
E-mail: pr@ricoh.hu
Weboldal: www.ricoh.hu
Videó csatorna: Ricoh Hungary channel
Hírlevél: Ricoh Hungary hírlevél
Facebook: www.facebook.com/ricohhu
Twitter: http://www.twitter.com/ricoheurope

Oldal tetejére