A Ricoh Europe továbbfejleszti a Pro-Office média választékát a megnövekedett napi nyomtatás érdekében

Print Twitter Facebook Delicious LinkedIn Google Xing

A Ricoh Europe továbbfejleszti a Pro-Office média választékát a megnövekedett napi nyomtatás érdekében

Pro OfficeBudapest, 2014. november 5. — A Ricoh Europe az újonnan továbbfejlesztett Ricoh Pro-Office papírválasztékával segít ügyfeleinek javítani nyomtatott dokumentumaik minőségét.  Az új kínálat azért lett létrehozva, hogy maximalizálhassák a Ricoh nyomtatók és fénymásolók hatékonyságát és teljesítményét.  Az összes média következetes nyomtatási minőséget és kiváló teljesítményt képvisel, legyen szó kétoldalas, fekete-fehér, színes vagy nagy sebességű nyomtatásról. Továbbá, a Ricoh papírok a környezetből kevesebb nedvességet szívnak fel, ami fokozza a nyomtatás minőségét és az adagolás teljesítményét.

A Pro-Office média A4-es és A3-as méretekben kapható. A választék az alábbiakat foglalja magában: 
• Pro-Office Premium: 80 gsm, rendkívüli fehérség, erős átlátszatlanság, vastagság és szilárdság. Ideális táblázatok és grafikai elemek színes nyomtatásához.  
• Pro-Office Standard: 80 gsm, kiváló fehérség és szilárdság a multifunkciós használathoz, színes és fekete-fehér nyomtatás esetén egyaránt.
• Pro-Office Gazdaságos: 80 gsm, erős fehérség a nagy mennyiségű nyomtatáshoz és a fekete-fehér dokumentumok fénymásolásához.
• Pro-Office Light: 75 gsm, könnyebb papír a mindennapos nyomtatáshoz. Ugyanazt a magas minőséget biztosítja, mint a nehezebb, 80 gsm súlyú papír, de alacsonyabb a környezetre gyakorolt hatása.

Rendszeres tesztelés a minőség biztosítása érdekében
“A Ricoh Pro-Office médiája szigorú tesztelési folyamatoknak van alávetve az optimális teljesítés garantálása érdekében” – nyilatkozta Ian Campbell, a Ricoh Europe Szolgáltatások iparágának alelnöke. „Olyan szigorú kritériumokat alkalmazunk, mint a blokkolás és az adagolási teljesítmény, az egyenletes eloszlás, a képminőség és a papírgyűrődés. Ennek köszönhetően az ügyfelek befektetésükért cserébe a lehető legjobbat kapják Ricoh eszközeikben. Eredményképpen, a felhasználók előnyt kovácsolnak a maximális működési időből, a megnövekedett produktivitásból és a kiváló kimeneti minőségből”.

Környezetbarát fenntarthatóság
A Pro-Office média fenntartható forrásokból kerül előállításra, hogy megfeleljen a Ricoh szigorú környezetvédelmi követelményeinek. Az FSC és a PEFC akkreditálása mellett olyan üzemekben készülnek, amik fenntartható erdőgazdálkodásból származó forrásokat használnak, alacsony ökológiai lábnyomot eredményeznek, valamint rendelkeznek ISO 14001 (1996) tanúsítvánnyal és EU Öko-címkével (2009). Ezen felül, a Pro-Office család is magáénak tudhatja az Európai Uniós Öko-címkét. Ez a megjelölés segít azonosítani a termékeket és szolgáltatásokat, amik csökkentett környezeti hatással bírnak egész életciklusukon keresztül, kezdve a nyersanyag előállításától a gyártásig, a használatig és a selejtezésig. Az egész Európában ismert EU Öko-címke a megbízható környezetvédelmi kiválóságot jelenti.

A Ricoh papír interaktív jövője
A jövőben a meglepően új csomagolási kialakításokon szerepelni fog a Ricoh Kattintható Papír™ logó. A partnerek tabletjük vagy okostelefonjuk használatával hamarosan képesek lesznek beszkennelni a Pro-Office logót, mellyel olyan opciókhoz jutnak hozzá, mint az új készlet online rendelése vagy videóanyagok megtekintése az innovatív alkalmazások által. 
“Dokumentált tény, hogy a nyomtatási kimenetre is hatással lévő, alacsonyabb minőségű média az általános oka a papírelakadásoknak, a nyomtatói hardver pedig hamarabb elhasználódik. Pro-Office kínálatunk kibővítésével a Ricoh gépeket használó ügyfeleknek biztosíthatjuk, hogy termékük mindig minőségi, fenntartható környezetből származó dokumentumot eredményezzen. Létfontosságú, hogy olyan mérésről is szó van, ami támogatni képes a fenntarthatósági igényeket, mind a jelenben, mind a jövőben” – teszi hozzá Campbell.

 

Oldal tetejére

| A Ricoh-ról | 

A Ricoh egy globális vállalat, amely az irodai képalkotási eszközökre, nyomdai megoldásokra, dokumentum menedzsmentre és IT megoldásokra specializálódott. A vállalat központja Tokióban található. A Ricoh Group több mint 200 országban és régióban van jelen. A 2014. március 31-én befejeződött üzleti évben a Ricoh Group árbevétele 2.195 milliárd japán jen volt (körülbelül 21,3 milliárd USD).

A cég bevételeinek többségét az olyan termékek, megoldások és szolgáltatások értékesítéséből nyeri, amelyek javítják az emberek közötti interakciót és az információáramlást. A Ricoh továbbá díjnyertes digitális fényképezőgépeket és speciális ipari termékeket is gyárt. A vállalat ismert eszközei minőségéről, kiemelkedő ügyfélszolgálatáról és fenntarthatósági törekvéseiről.

A Ricoh mottója, imagine. change. Ennek szellemében segít a vállalatoknak átalakítani munkafolyamataikat és kihasználni alkalmazottaik kollektív kreativitását.

További információért kérjük, látogasson el:
www.ricoh.hu  

További információk:
Ricoh Hungary Kft.
Mikola András
Marketingkommunikációs koordinátor
Tel: +36 23 806 800
E-mail: pr@ricoh.hu
Weboldal: www.ricoh.hu
Videó csatorna: Ricoh Hungary channel
Hírlevél: Ricoh Hungary hírlevél
Facebook: www.facebook.com/ricohhu
Twitter: http://www.twitter.com/ricoheurope

Oldal tetejére