A Ricoh öt díjat nyert a Buyers Laboratory LLC-től

Print Twitter Facebook Delicious LinkedIn Google Xing

A Ricoh öt díjat nyert a Buyers Laboratory LLC-től

Budapest, 2015. augusztus 11. – A Ricoh Europe bejelentette, hogy öt termékdíjat nyert a Buyers Laboratory LLC (BLI) 2015 Pick Awards során, beleértve a Kiemelkedő személyi nyomtató, a Kiemelkedő Budget/Gazdaságos nyomtató kis munkacsoportok számára, a Kiemelkedő nyomtató közepes munkacsoportok számára és a Kiemelkedő energiahatékonyság díját két készülékre is. A BLI nagy tapasztalattal rendelkező technikusai és szerkesztői által odaítélt díjak elismerik a kiválasztott modellek kiváló teljesítményét, amit a BLI szigorú laboratóriumi tesztelései során nyújtottak.

“A BLI a ’Pick’ díjakkal évente kétszer méltányolja azokat a termékeket, amelyek kiemelkedő teljesítményt nyújtanak a BLI egyedi, szigorú laboratóriumi értékelései folyamán” – mondta David Sweetnam, a BLI EMEA Research and Lab Services igazgatója. „A díjak elismerik a Ricoh termékek portfóliójának erősségét, ami a specifikus piacok igényeire fókuszál, a kategória első energiahatékonyság pedig olyan védjegy, mely által a Ricoh igazán elismert márka lehet”.

“Rendkívül büszkén vettük át ezeket a díjakat a BLI-től az A3 és A4 készülékeinkre, amik hangsúlyozzák, hogy a Ricoh továbbra is vezető szerepet tölt be a technológia fejlesztése terén annak érdekében, hogy támogassa a munkahelyi innovációt, ezen belül az energiahatékony modellek, vagy a termékpalettánk állandó fejlesztésére összpontosítunk, hogy kielégíthessük az ügyféligényeket” – nyilatkozta Olivier Vrisendorp, a Ricoh Europe termékmarketing alelnöke.

Az év elején megnyert 16 2015 BLI Winter Pick díjra építve a Ricoh az alábbi BLI Summer Pick díjakat kapta:

 

Hardver díjak:

Ricoh SP 213Nw

Kiemelkedő személyi nyomtató

Ricoh SP 3600DN

Kiemelkedő Budget/Gazdaságos nyomtató kis munkacsoportok számára

Ricoh SP 4510DN

Kiemelkedő nyomtató közepes munkacsoportok számára

 

Környezetvédelmi díjak:

Ricoh MP C6003

Kiemelkedő energiahatékonyság

(A tesztelés időszakában az energiafogyasztása kb. 48%-kal alacsonyabb volt, mint a versenytársak átlagáé).

Ricoh MP C401SR

Kiemelkedő energiahatékonyság

(A tesztelés időszakában az energiafogyasztása kb. 41%-kal alacsonyabb volt, mint a versenytársak átlagáé.)







Oldal tetejére

| A Ricoh-ról | 

A Ricoh egy globális vállalat, amely az irodai képalkotási eszközökre, nyomdai megoldásokra, dokumentum menedzsmentre és IT megoldásokra specializálódott. A vállalat központja Tokióban található. A Ricoh Group több mint 200 országban és régióban van jelen. A 2015. március 31-én befejeződött üzleti évben a Ricoh Group árbevétele 2231 milliárd japán jen volt (körülbelül 18,5 milliárd USD).

A cég bevételeinek többségét az olyan termékek, megoldások és szolgáltatások értékesítéséből nyeri, amelyek javítják az emberek közötti interakciót és az információáramlást. A Ricoh továbbá díjnyertes digitális fényképezőgépeket és speciális ipari termékeket is gyárt. A vállalat ismert eszközei minőségéről, kiemelkedő ügyfélszolgálatáról és fenntarthatósági törekvéseiről.

A Ricoh mottója, imagine. change. Ennek szellemében segít a vállalatoknak átalakítani munkafolyamataikat és kihasználni alkalmazottaik kollektív kreativitását.

További információért kérjük, látogasson el:
www.ricoh.hu  

További információk:
Ricoh Hungary Kft.
Mikola András
Marketingkommunikációs koordinátor
Tel: +36 23 806 800
E-mail: pr@ricoh.hu
Weboldal: www.ricoh.hu
Videó csatorna: Ricoh Hungary channel
Hírlevél: Ricoh Hungary hírlevél
Facebook: www.facebook.com/ricohhu
Twitter: http://www.twitter.com/ricoheurope

Oldal tetejére