Az inkjet forradalma

Print Twitter Facebook Delicious LinkedIn Google Xing

Az inkjet forradalma

Szerző: Benoit Chatelard, a Ricoh Europe Production Printing-ért felelős alelnöke

2016. október 11. Ricoh Europe, London – A Ricoh Pro™ VC60000 bevezetésénél már tudtuk, hogy a készülék forradalmasítani fogja a kereskedelmi nyomtatás jövőjét, és új világokat fog megnyitni előttünk. 

Megalkottunk egy olyan, következő generációs, tekercses inkjet platformot, amely túlmutat a direkt leveleken, marketing anyagokon és a könyvnyomtatáson

Beváltotta a hozzá fűzött reményeinket. 

Azóta Európa-szerte számos ügyfelünk beruházott e korszakalkotó technológiába – Lengyelországtól és az Egyesült Királyságtól kezdve Finnországon át egészen Franciaországig, és az értékesítés várhatóan továbbra is erős növekedést mutat majd.

20160921 The Inkjet Revolution

Ricoh Pro VC60000
A Pro VC60000 sikerének kulcsa sokoldalúságában, teljesítményében és nyomtatási minőségében rejlik, amit az egyedülálló, 1200x1200 dpi felbontású multi-drop inkjet technológiánk tesz lehetővé.    

Jobb, mint az ofszet 
A grafikai média megoldásokkal foglalkozó holland Zalsman vállalat az elsők között implementálta a berendezést. Immár rugalmasan válthat az ofszet és a digitális nyomtatás között, ami a költségeket nem, de a flexibilitást mindenképpen növeli.    

A nyomtatási minőség kulcskérdés volt az Adare SEC számára, mikor a Ricoh rendszerekre fordított többmilliós beruházás mellett döntöttek, beleértve két Ricoh VC60000 készüléket. A nyomtatási felbontás 60%-os növekedése és a nagy denzitású pigment tintánk sokkal magasabb színvonalú nyomtatást tud immár biztosítani.   

Költséghatékony rugalmasság 
A lengyel EDC Expert azért választotta Kelet-Európában elsőként a Ricoh Pro VC60000-et, hogy növelni tudja a gyártási rugalmasságot. Tetszett nekik a lehetőség, hogy kezelés nélküli szabványos papírra nyomtathatnak tranzakciós vagy reklámanyagokat, ezáltal nem szükséges megvenniük a drágább, felületkezelt inkjet papírokat.  

A teljes körű nyomtatási szolgáltatást nyújtó holland Pondres célja az inkjet technológiára történő átállással a piaci fejlődés és az átalakulás felgyorsítása volt. Jelenleg kiváló minőségű grafikákat tud megjeleníteni a marketinganyagokban, továbbá új termékeket és szolgáltatásokat vezetett be a piacon. 

A német Haberback vállalatcsoport stratégiai döntésként fektetett be, hogy bővítse digitális nyomtatási infrastruktúráját az ügyféligények agilisabb kielégítéséért.  

A világ egyik vezető, prémium újságokat forgalmazó kiadója, az Elsevier egy Pro VC600000-et is beillesztett kiváló minőségű inkjet nyomtatóinak sorába.    

Ha már prémium újságokról esett szó, a Financial Times (FT) és az International New York Times (INYT) lapokat a finn Hansaprint nyomtatja, az elsőként eladott Ricoh Pro VC60000 berendezésen. A második VC60000-et nem sokkal az első után szintén a Hansaprint telepítette. Mindkét nyomdagép hűségprogram anyagokat, direkt leveleket, tranzakciós leveleket és könyveket állít elő. Ennek eredményeként jelentős mennyiségi elmozdulás mutatkozott az inkjet felé az ofszet és a toneres nyomtatás irányából egyaránt.   

A francia La Galiote Prenant Group digitális divíziójának, a CFI Technologies-nak is átadtuk a második berendezést. A CFI Technologies magas minőségű brosúrákat és katalógusokat készít olyan márkák számára, mint a La Redoute és a Toyota. Jérôme Binet elnök számára a döntő tényező a képminőség és a nyomtatási költség aránya, illetve a felhasználható hordozók széles lehetőségei voltak.

Út a jövedelmezőséghez 
Az inkjet nemrég lett nagykorú, ügyfeleink pedig egyre magasabb minőségi elvárásokat fogalmaznak meg e szegmensben is. A Pro VC60000 hatékonyságával, nyomtatófej-élettartamával és tinta-teljesítményével még magasabb színvonalú és még költséghatékonyabb szolgáltatást tudunk nyújtani.   

Felmértük a dinamikusan fejlődő nyomtatási szolgáltatók lehetőségeit, az általuk kiszolgált piac igényeit, illetve azt, hogy a megfelelő technológiai beruházás miként terelheti őket a növekedés és a jövedelmezőség útjára. E kategóriaelső technológia lehetőséget teremt arra, hogy támogatást nyújtsunk számukra a fejlődésben és a költséghatékony, magas színvonalú gyártásban ügyfeleik igényinek minél szélesebb körű kiszolgálásáért. 

Segítettünk nekik felismerni a lehetőségeket, amikből a lehető legtöbbet tudják kihozni.   

Nyilvánvaló, hogy a Ricoh Pro VC60000 vezető szerepet tölt be. Tovább keressük azokat a vállalatokat, amelyeket támogatni tudunk a technológiával, megismertetve őket a nyomdai rendszerek egy teljesen új világával.

Oldal tetejére

| A Ricoh-ról |
A Ricoh egy globális vállalat, amely több, mint 80 éve dolgozik a munkamódszerek átalakításán. A Ricoh mottója, imagine. change. Ennek szellemében biztosít a vállalatoknak és dolgozóknak szolgáltatásokat és technológiákat, amik ösztönzik az innovációt, növelik a fenntarthatóságot és az üzleti fejlődést. Idetartoznak a dokumentum-kezelési rendszerek, IT-szolgáltatások, digitális nyomdai rendszerek, digitális fényképezőgépek és ipari rendszerek.

A cég központja Tokióban található és több mint 190 országban van jelen. A 2015. március 31-én befejeződött üzleti évben a Ricoh Group árbevétele 2231 milliárd japán jen volt (körülbelül 18,5 milliárd USD).

További információkért, kérjük, látogasson el honlapunkra: 

Közösségi média oldalaink:
Facebook: https://www.facebook.com/ricohhu Youtube: Ricoh Hungary channel

További sajtóinformáció:
Ricoh Hungary Kft.
Nagy Annamária 
marketing communications specialist

Tel.: +36 23 806 843
Mobil: +36 30 184 78 35
Fax: +36 23 806 801
E-mail: annamaria.nagy@ricoh.hu

Oldal tetejére