Ricoh nyomdagép nyomtatja a Financial Times-t és az International New York Times-t Finnországban

Print Twitter Facebook Delicious LinkedIn Google Xing

Ricoh nyomdagép nyomtatja a Financial Times-t és az International New York Times-t Finnországban

2016. június 16., Ricoh Europe, Düsseldorf – A TS-Group részeként működő Hansaprint, a skandináv régió egyik vezető nyomdája nyomtatja a világ két legtekintélyesebb újságját, miután megrendelte a világ első Ricoh Pro VC60000 folyamatos adagolású inkjet berendezését 2014-ben.

A Financial Times (FT) és az International New York Times (INYT) a finnországi Hansaprint nyomdaipari vállalat jóvoltából kerül a finn olvasókhoz. A Hansaprint üzletágvezetője, Jukka Saariluoma szerint: „Immár minden részlet összeállt ahhoz, hogy elkezdhessük nyomtatni az újságokat Finnországban. Örömünkre szolgált az ügyfeleinktől érkező sok pozitív visszajelzés. Kifogástalannak találják az új rendszert!”

Peter Slaughter, a Financial Times termékigazgatója úgy véli, a nyomtatott sajtó továbbra is jelentős erőt fog képviselni, és a digitális nyomtatásnak köszönhető új disztribúciós menetrend pozitív visszajelzéseket kapott. A leginkább figyelemre méltó tény ugyanis az, hogy az újságok immár reggel hét órára az olvasók kezébe kerülhetnek.

Davy Drieghe, az International New York Times Terjesztési igazgatója a nyomtatott újságok megbízható disztribúciójának fontosságát hangsúlyozza. Ez a Finnországban történő digitális előállítás legfőbb előnye az INYT szempontjából, így az olvasók időben jutnak a legfrissebb példányokhoz.   

“Ezek a tekintélyes lapok a prémium nyomdai előállítás megtisztelő referenciái a Pro VC60000 berendezés számára” – mondta Benoit Chatelard, a Ricoh Europe Production Printing-ért felelős alelnöke. „A Hansaprint széleskörű megoldásokat és szolgáltatásokat kínál, a Pro VC60000 pedig segített ezek további bővítésében. Sokszínűsége, teljesítménye és konzisztenciája – még a FT híres, 45 gsm súlyú lazacszínű papírján is – lehetővé teszi, hogy kihasználja a piaci lehetőségeket, beleértve az újságnyomtatás területét is.”

A nyomdai előállítás után az újságok egy része viszonteladókhoz kerül, a többi példányt hotelekbe és olyan cégekhez szállítják, mint a Finnair. Az újságokat este és éjszaka nyomtatják Finnországban, így az olvasók reggelente már a frissen nyomtatott példányokat vehetik kézbe.

Jóslatok helyett tények
Az első berendezés implementációja kapcsán Saariluoma a következőket mondta: „Ügyfeleink számára azonnal észrevehető változást hozott a magasabb nyomtatási minőség és a nyomdagép révén elérhetővé vált sokszínű alapanyag. Ám hosszú távon végfelhasználóink számára és számunkra is az jelenti a legnagyobb előnyt, hogy képesek leszünk olyan új és innovatív termékek előállítására, amelyekre eddig nem volt lehetőségünk.”

Ez egy olyan jóslat volt, ami a 60 millió euró éves árbevétellel rendelkező, 250 főt foglalkoztató, kiskereskedelemre és a kiadói tevékenységre szakosodott vállalat számára immár valósággá vált. Annyira sikeres volt a Pro VC60000 bevezetése, hogy nem sokkal később egy második ugyanilyen nyomdai berendezés is felállításra került.

A Hansaprint jelenleg két Pro VC60000 nyomdai rendszert használ, amelyekkel többek között hűségprogram anyagokat, reklámküldeményeket, a tranzakciós leveleket és könyveket állít elő, és amelyek kapcsán Saariluoma az ofszet és a toneres nyomtatástól való jelentős elmozdulást jósol.

Oldal tetejére

| A Ricoh-ról |
A Ricoh egy globális vállalat, amely több, mint 80 éve dolgozik a munkamódszerek átalakításán. A Ricoh mottója, imagine. change. Ennek szellemében biztosít a vállalatoknak és dolgozóknak szolgáltatásokat és technológiákat, amik ösztönzik az innovációt, növelik a fenntarthatóságot és az üzleti fejlődést. Idetartoznak a dokumentum-kezelési rendszerek, IT-szolgáltatások, digitális nyomdai rendszerek, digitális fényképezőgépek és ipari rendszerek.

A cég központja Tokióban található és több mint 190 országban van jelen. A 2015. március 31-én befejeződött üzleti évben a Ricoh Group árbevétele 2231 milliárd japán jen volt (körülbelül 18,5 milliárd USD).

További információkért, kérjük, látogasson el honlapunkra: 

Közösségi média oldalaink:
Facebook: https://www.facebook.com/ricohhu Youtube: Ricoh Hungary channel

További sajtóinformáció:
Ricoh Hungary Kft.
Nagy Annamária 
marketing communications specialist

Tel.: +36 23 806 843
Mobil: +36 30 184 78 35
Fax: +36 23 806 801
E-mail: annamaria.nagy@ricoh.hu

Oldal tetejére