Miért fogja a digitális nyomtatás kiegészíteni – nem pedig felváltani – az ofszetet

Print Twitter Facebook Delicious LinkedIn Google Xing

Miért fogja a digitális nyomtatás kiegészíteni – nem pedig felváltani – az ofszetet


2016. április 19., London, Ricoh Europe – Ahogy a nyomtatási ipar folyamatosan fejlődik a digitális éra irányába – néhányan újbóli feltalálásnak is nevezik ezt az átalakulást –, egyetlen biztos pontként az látszik, hogy mindig is lesznek a piaci trendek és a jövőre vonatkozó jóslatok körüli viták. Nem nehéz megérteni az okát. Ki ne akarná tudni, milyen innovációk fognak megjelenni a dolgozók életének megkönnyítéséért, a jobb teljesítményért, hiszen a vállalkozások sikeresebbek szeretnének lenni. Míg néhány jövőbeli vízió a robosztus fejlődések megjelenésére fogad az idő múlásával, addig más elképzelések szinte sci-fibe illőek. Ez persze nem azt jelenti, hogy idővel nem fognak ezek is megvalósulni; 20 évvel ezelőtt például kevesen gondoltuk volna, hogy egy nap mobiltelefonról fogunk pénzt utalni.   

Gyakori, hogy egy új technológia elavult elődje helyére lép – ez természetes következménye annak, hogy könyörtelenül szorgalmazzuk a gyorsabb, hatékonyabb és fejlettebb eszközök létrejöttét a munka elvégzésére. Némi nosztalgiával: nyilván nem sokan hiányolják az írógép, a floppy lemez vagy a betárcsázós modem korlátait. 

De érdemes felidézni, hogy a videó nem semmisítette meg a rádiót – és a digitális nyomtatás sem fogja megölni az ofszetet. Tény, hogy a digitális nyomtatás egyre terjeszkedik a média világában. Mi több, kiegészíti az ofszetet.   

A hirdetésektől kezdve, a címkéken át egészen a magazinokig, Heidelberg rámutat, hogy a digitális nyomtatás tovább fog növekedni minden alkalmazás terén 2020-ig és utána. A folyamat minden bizonnyal hosszú utat járt be a ’90-es évek elején történt megjelenése óta.

Volt idő, mikor néhány ember számára a digitális nyomtatás a minőség romlását jelentette. Ez ma már egyszerűen nem téma. A digitális nyomtatás a munka gyorsabb elvégzését garantálja. Segítségével a vállalkozások pénzt takarítanak meg, mert csak a szükséges mennyiséget nyomtatják ki. A legnagyobb előnye talán az, hogy az adatokat könnyen lehet tárolni és frissíteni, a változtatásokat elvégezni, ezáltal csökken a pazarlás. Ha úgy vesszük, a digitális előnyök kiemelik az ofszet nyomtatás fontos értékeit is. A hosszabb átfutási idejű, statikus tartalomgyártásra is alkalmas digitális-ofszet nyomtatás kombináció révén a szolgáltatók egyablakos vállalkozásokká válhatnak.  

Jelenleg a nyomtatási szolgáltatók sokkal többet foglalkoznak azzal a kérdéssel, hogy milyen módon tudják a digitális nyomtatást a lehető leghatékonyabb módon alkalmazni. Az integráción felül, az olyan jövőbemutató, fontos befektetési döntések előtt álló akadályokat, mint egy új digitális nyomdai berendezés beszerzése, gyakran igen nehéz leküzdeni. A megoldást a szakértelem jelenti.

Ha a vállalatok teljes kontrollt szeretnének gyakorolni a digitális nyomtatás és kommunikációs környezet felett, akkor olyan partnerekre van szükségük, akik értik és ismerik a folyamatok komplexitását és azok kihívásait. Joggal várnak el olyan kiváló hardver és szoftver megoldásokat, amik elősegítik a legmagasabb minőségű nyomtatás felgyorsítását. Személyre szabott szolgáltatást és szakértelmet igényelnek olyan megoldásokkal, amik előmozdítják a jövőbeli növekedést és sikert.
  
A titok nyitja a digitális nyomtatás, az adatok és az innovatív, új technológiák kiaknázása a többcsatornás termelés és kommunikációs környezetekben. A nyomtatási szolgáltatók átalakíthatják, optimalizálhatják és kiterjeszthetik vállalkozásukat. A kulcs ehhez a platformok és technológiák közti kapcsolat, beleértve a felhőt, a digitális és ofszet alapú rendszereket.     

Kevesebb, mint két hónap van hátra a drupa 2016-ig, ahol bemutatkoznak majd a legújabb ipari innovációk. Kétségtelen, hogy a digitális nyomtatás nem csupán a drupa, de a következő évek központi témája is lesz.

Oldal tetejére

| A Ricoh-ról |

A Ricoh egy globális vállalat, amely az irodai képalkotási eszközökre, nyomdai megoldásokra, dokumentum-kezelésre és IT megoldásokra specializálódott. A vállalat központja Tokióban található. A Ricoh Group több mint 200 országban és régióban van jelen. A 2015. március 31-én befejeződött üzleti évben a Ricoh Group árbevétele 2231 milliárd japán jen volt (körülbelül 18,5 milliárd USD).

A cég bevételeinek többségét az olyan termékek, megoldások és szolgáltatások értékesítéséből nyeri, amelyek javítják az emberek közötti interakciót és az információáramlást. A Ricoh továbbá díjnyertes digitális fényképezőgépeket és speciális ipari termékeket is gyárt. A vállalat ismert eszközei minőségéről, kiemelkedő ügyfélszolgálatáról és fenntarthatósági törekvéseiről.

A Ricoh mottója, imagine. change. Ennek szellemében segít a vállalatoknak átalakítani munkafolyamataikat és kihasználni alkalmazottaik kollektív kreativitását.

www.ricoh.hu 

További sajtóinformációért kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot:

Ricoh Hungary Kft.
Nagy Annamária
PR specialist

Tel.: +36 23 806 843
Mobil: +36 30 184 78 35
Fax: +36 23 806 801
E-mail: annamaria.nagy@ricoh.hu 

Facebook: https://www.facebook.com/ricohhu
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/ricoh-hungary 
Youtube: Ricoh Hungary channel


Oldal tetejére