‘A kisebb brandek figyelmesebbek’ mondják a Ricoh Europe által megrendelt kutatás résztvevői

Print Twitter Facebook Delicious LinkedIn Google Xing

‘A kisebb brandek figyelmesebbek’ mondják a Ricoh Europe által megrendelt kutatás résztvevői

A digitális innovációba történő befektetés - a magánélet egyensúlyban tartásával - a legnagyobb prioritást kell, hogy legyen azon vállalatok számára, melyek versenytársaik elé szeretnének kerülni.

Ricoh Europe, London, 2017. június 27. – Az európai fogyasztók többsége (53%) szerint a kisebb márkák jobban foglalkoznak az igényeikkel, mint a nagyobbak. A Ricoh Europe technológiai szakembere által megrendelt kutatás szerint csak a vásárlók egyötöde (21%) véli úgy, hogy a nagyobb márkák jobban figyelnek rájuk, annak ellenére, hogy e vállalkozások több erőforrással rendelkeznek.

Az Európai Bizottság szerint a kis- és középvállalkozások (KKV-k) számára - amelyek az üzleti vállalkozások 99%-át képviselik - a kutatás óriási lehetőséget jelent a vásárlói lojalitás növelésére a kereskedelmi szférában. Ugyanakkor a feltörekvő KKV-knak ügyelniük kell arra, hogy ne legyenek túlságosan tolakodóak. A fogyasztók 61 százaléka szerint minden vállalkozásnak átláthatónak kell lennie - mérettől függetlenül - a róluk gyűjtött adatokkal kapcsolatban.

Javier Diez-Aguirre, a Ricoh Europe alelnöke hozzátette: "A fogyasztók végtelen választékkal rendelkeznek arról, hogyan és hol töltik el a pénzüket, és a stand-out márkák megbecsülik ügyfeleiket. A kis és közepes méretű márkák egyértelműen a helyes irányba tartanak, de az ügyfélszolgálatuk minőségét javítaniuk kell, hogy a versenytársakat megelőzzék. Kezdve azzal, hogy a technológiát a hatékonyság, a munkasebesség javítása, valamint az ügyféligények megismerése érdekében alkalmazzák. "

A technológia a fogyasztókkal való kommunikációval kapcsolatos intelligensebb felhasználása egyértelműen vonzó a vásárlók számára. A válaszadóknak csak egynegyede (27%-a) nem ért egyet azzal, hogy a legjobb márkák - mérettől függetlenül - azok, amelyek innovatív technológiát alkalmaznak. Azonban úgy tűnik, a kisebb vállalkozásoknak még fejlődniük kell ezen a téren.

Diez-Aguirre folytatta: "Az általunk megrendelt kutatások, amelyek kifejezetten a közepes méretű vállalkozásokra vonatkoznak, azt találták, hogy csak 36% véli úgy, a digitális technológiák használatával javult az ügyfélszolgálatok minősége. Az üzleti intelligenciába történő befektetés - a kommunikáció személyre szabásával, ezáltal a fogyasztók szívének megragadásával és a piaci részesedés növelésével -, az európai gazdaság hajtóelemeinek középpontjában kell lennie."

Oldal tetejére

| A Ricoh-ról |
A Ricoh egy globális vállalat, amely több, mint 80 éve dolgozik a munkamódszerek átalakításán. A Ricoh mottója, imagine. change. Ennek szellemében biztosít a vállalatoknak és dolgozóknak szolgáltatásokat és technológiákat, amik ösztönzik az innovációt, növelik a fenntarthatóságot és az üzleti fejlődést. Idetartoznak a dokumentum-kezelési rendszerek, IT-szolgáltatások, digitális nyomdai rendszerek, digitális fényképezőgépek és ipari rendszerek.

A cég központja Tokióban található és körülbelül 200 országban van jelen. A 2017. március 31-én befejeződött üzleti évben a Ricoh Group árbevétele 2028 milliárd japán jen volt (körülbelül 18,2 milliárd USD). További információkért, kérjük, látogasson el honlapunkra: www.ricoh.hu

Közösségi média oldalaink:
Facebook: https://www.facebook.com/ricohhu
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/ricoh-hungary
Youtube: Ricoh Hungary channel

További sajtóinformáció:
Ricoh Hungary Kft.
Nagy Péter
marketing assistant

Tel.: +36 23 806 800
Mobil: +36 30 203 4695
E-mail: peter.nagy@ricoh.hu

Oldal tetejére