Három tanács a közepes méretű nyomtatási szolgáltatók számára folyamatosan változó világunkban

Print Twitter Facebook Delicious LinkedIn Google Xing

Három tanács a közepes méretű nyomtatási szolgáltatók számára folyamatosan változó világunkban

Ricoh Europe, 2017.06.14 - A politikai, gazdasági, társadalmi és digitális változások együttesen alkotnak komplex/ üzleti környezetet a jelenlegi nyomtatási szolgáltatók számára.

Bár ambiciózusak és szívesen fogadják ezt a változást, sok közepes méretű nyomtatási szolgáltató akadályokkal küzd, melyek gátat szabnak lehetőségeik kiteljesedésének.

A digitális átalakulás továbbra is kulcsfontosságú kérdés marad. A Ricoh Europe által szponzorált kutatás rámutatott, hogy a közepes méretű vállalatok alkalmazottai számos iparágban meggyőződéssel állítják, a digitális átalakulás következtében cégük erősebb lesz 2017 végére mint jelenleg. Az is megállapítást nyert, hogy a megkérdezettek 62% úgy véli, vállalkozásaiknak ki kellene használniuk az új technológiák és folyamatok adta lehetőségeket.

Általánosan azt mondhatjuk, a közepes méretű vállalatok alkalmazottai egyértelműen pozitívan fogadják a kihívást és szeretnék leküzdeni az útjukban álló akadályokat. Az első lépés a rendelkezésre álló technológiák illetve azoknak gyakorlatban való alkalmazásának vizsgálata.

A digitális átalakulás különböző módon befolyásolják a production print üzletágat, ezért három területet határoztunk meg, amikre a PSP-k döntéshozóinak összpontosítaniuk kell:

Digitális folyamatok

Egy teljesen digitális műveletsor csökkenti a kulcsfontosságú dokumentumok előállításának, terjesztésének és kezelésének költségeit, melynek célja az anyagi megtakarítás. A folyamatok digitalizálása - beleértve a termelési munkafolyamatot - javítja a termelékenységet, időt takarít meg a munkavállalók számára, és nagyobb teret biztosít a válaszadásra. Amikor tényleges gyártásról van szó, a Ricoh digitális színes nyomtatási megoldása elég rugalmas ahhoz, hogy a lehető legtöbb igényt kielégítse, beleértve a különféle kampányokba történő integrációt, emellett kiváló minőséget biztosít.

Rugalmas munkavégzés

Az egyre növekvő mobil munkaerő természetesen ki szeretné használni a rugalmas munkavégzés kínálta előnyöket. A felhőalapú technológia lehetővé teszi a rugalmas munkarendű/nem irodai munkatársak, például egy értékesítési csapat számára, hogy valós időben működjenek együtt, és biztonságosan oszthassanak meg információt bármely mobil eszköz segítségével.

A Ricoh távolról elérhető Avanti Slingshot Management Információs Rendszere (MIS) lehetővé teszi az értékesítő számára, hogy árajánlatot készítsen irodán kívüli munkavégzés közben, a felső vezetés számára pedig ezek jóváhagyását.

A Google Cloud Print Ricoh applikáció segítségével távolról elérhetők a Ricoh nyomtatók, illetve lehetőség van nyomtatási parancs küldésére a Google Cloud Print szolgáltatásán keresztül. Ennek eredménye a nagyobb munkavállalói mobilitás.

A nyomtatási helyiségen kívül tartózkodó produkciós menedzserek vagy operátorok a Ricoh TotalFlow Supervisor alkalmazását használhatják a nyomtatási feladatok távfelügyeletére.

Összekapcsolhatóság

A nyomtatott és kommunikációs ágazatok kiélezett piaci versenyében egyre fontosabbá válik a munkavállalók számára az ötletek megosztása és közös fejlesztése. A könnyebb elérhetőség hozzájárul a hatékonyabb együttműködéshez. Növeli a termelékenységet, elősegíti a kohéziós kultúrát és innovatív légkört eredményez. A Ricoh interaktív táblái támogatják a képzést és az együttműködést. Tökéletes megoldás az ötletek vizuális kidolgozásához, megosztásához és rögzítéséhez.

Ezen kívül a Ricoh rendkívül kompakt, hordozható, közeli vetítésű projektorai növelik a prezentáció értékét, drámai hatást érhetünk el üdvözlő üzeneteinkben egy nyomtatási szolgáltató partner vendégül látásakor.

Ahogyan egy globális vállalat, amely lokális jelenléttel és szakértelemmel rendelkezik az EMEA területén belül, megértve a PSP-k sajátos igényeit, olyan szolgáltatásokat és támogatást kínálunk Önnek, amely egy komoly, elismert piaci szereplőtől elvárható.

Itt az idő, hogy közösen megvizsgáljuk, hogyan tudnánk legjobban alkalmazkodni a folyamatosan változó piaci igényekhez!

Oldal tetejére

| A Ricoh-ról |
A Ricoh egy globális vállalat, amely több, mint 80 éve dolgozik a munkamódszerek átalakításán. A Ricoh mottója, imagine. change. Ennek szellemében biztosít a vállalatoknak és dolgozóknak szolgáltatásokat és technológiákat, amik ösztönzik az innovációt, növelik a fenntarthatóságot és az üzleti fejlődést. Idetartoznak a dokumentum-kezelési rendszerek, IT-szolgáltatások, digitális nyomdai rendszerek, digitális fényképezőgépek és ipari rendszerek.

A cég központja Tokióban található és körülbelül 200 országban van jelen. A 2017. március 31-én befejeződött üzleti évben a Ricoh Group árbevétele 2028 milliárd japán jen volt (körülbelül 18,2 milliárd USD). További információkért, kérjük, látogasson el honlapunkra: www.ricoh.hu

Közösségi média oldalaink:
Facebook: https://www.facebook.com/ricohhu
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/ricoh-hungary
Youtube: Ricoh Hungary channel

További sajtóinformáció:
Ricoh Hungary Kft.
Nagy Péter
marketing assistant

Tel.: +36 23 806 800
Mobil: +36 30 203 4695
E-mail: peter.nagy@ricoh.hu

Oldal tetejére