Társadalmi felelősségvállalás

A jövő ma kezdődik.

Print Twitter Facebook Delicious LinkedIn Google Xing

Kapcsolódó hivatkozások

Ricoh Group Sustainability Report 2015

Ricoh's Sustainability report 2014

View the report online or download it in Adobe PDF format

Driving Sustainability for Our Future

Mindig aggódtunk a világra gyakorolt hatásunk miatt. Annyira, hogy a társadalmi felelősségvállalásunk - a CSR - a vállalati értékrendünk szerves részévé vált és minden tettünkben megjelenik. Nem csak jó vállalati polgárok akarunk lenni, hanem az élen kívánunk járni az általunk működtetett közösségek elvárásainak megértése és tényleges megvalósítása terén is. Emiatt köteleztük el magunkat a polgárság legmagasabb szintjének elérése mellett, úgy cégen belül, mint azon kívül is, partnereinkkel és beszállítóinkkal együtt, a világ minden részén.

Mutatjuk az utat

Alapítónk, Kiyoshi Ichimura egyedülálló víziója jelezte az irányt a fenntarthatósági stratégia kidolgozása során, ami tetten érhető az általa 70 évvel ezelőtt kidolgozott vállalati filozófiában is. A cél kettős: „Újításokat alkotni ügyfeleink érdekében és elérni a fenntartható gazdálkodást minden élőlény érdekében" - ez a felfogás napjainkban is áthatja a vállalat tevékenységét. Holisztikus üzleti szemlélettel - azt gazdasági, szociális és környezetvédelmi stratégiákkal kombinálva - megtaláljuk az egyensúlyt az érdekeltek igényei között, létrehozva egy az ügyfelek szükségletei által vezérelt innovatív és nyereséges szervezetet, amely a jövőben is az marad.

Oldal tetejére

A fenntarthatóságon túl

Számunkra a fenntarthatóság egy olyan üzleti modell kidolgozását jelenti, amely hosszú távon is tartós értékeket biztosít az érdekelteknek, és túlmutat a környezetre gyakorolt hatásunk egyszerű kezelésén. Ennek elérésére holisztikus megközelítést alkalmaztunk, amivel megteremthetjük az egyensúlyt a különböző érdekelt felek igényei között. Olyan ötleteken dolgozunk, amelyek megbízható, innovatív termékeket és szolgáltatásokat nyújtanak ügyfeleinknek és nyereséget termelnek az részvényeseknek. Mindezek révén biztosíthatjuk alkalmazottaink jövőjét, értéket teremthetünk és megóvhatjuk környezetünk erőforrásait.

Oldal tetejére

Merre tovább

A fenntarthatóság tekintetében a három „P” megközelítést alkalmazzuk: People, Planet and Profit - emberek, bolygó és nyereség. Ez biztosítja üzleti modellünk fennmaradását és folyamatos tökéletesítését a CSR, valamint az üzleti és környezetvédelmi célok elérése érdekében.

3PS image

Oldal tetejére