Az ügyvezető igazgatókat ne ejtse túszul a technológia

Print Twitter Facebook Delicious LinkedIn Google Xing

Az ügyvezető igazgatókat ne ejtse túszul a technológia

David Mills, Alelnök, Ricoh EuropeDavid Mills

Megdöbbentő hallani, hogy az Economist Intelligence Unit kutatása alapján az üzleti vezetők majd egyharmada (31%) aggódik, hogy az új technológiák és nem a piaci igények fogják diktálni vállalatuk működésének változásait a jövőben.*  Továbbá, több mint egyharmad (37%) hiszi, hogy 2020-ra vállalata nem lesz képes lépést tartani a technológiával és ezért elveszítik versenyképességüket*. Kevés kétség fér hozzá, hogy a technológia az egyik vezető erőhatás, ami a munkahelyeket alakítani fogja. A globális üzleti vezetők nemrég a vállalatok működését a következő évtizedben befolyásoló három főbb makró trend közé sorolták a technológiát *.

Éppen ezért létfontosságú, hogy az üzleti vezetőket ne kösse ez béklyóba. Ehelyett biztosítani kell számukra az eszközöket és tapasztalatot, hogy implementálhassák az innovatív üzleti folyamatokat. Az optimalizált folyamatok lehetővé teszik majd számukra, hogy gyorsabban reagáljanak az ügyféligényekre, támogassák az alkalmazottak közötti információ megosztást és létrehozzanak egy agilis és flexibilis vállalati struktúrát.

Az üzleti vezetők többsége (70%) elismeri, hogy számos előnye lehet, ha a technológia segítségével javítják a működési hatékonyságot*. Továbbá azt is várják a technológiától, hogy nagyobb sebességet és válaszkésséget biztosítanak az ügyfelek kezelésében és, hogy kifinomultabb adatelemzéseken keresztül eddig elképzelhetetlen mértékben lehessen személyre szabni a termékeket és szolgáltatásokat.

Hogyan tudják az ügyvezetők biztosítani, hogy vállalati működésük eléggé jövő biztos és agilis legyen ahhoz, hogy a piac követelményeknek továbbra is eleget tudjanak tenni?

A megfelelő helyen kell kezdeni
Analizálja a kritikus üzleti információk útját, mielőtt azok tudássá válnak. Az információ a vállalat egyik legnagyobb értéke. Kompetitív előnyt biztosít; definiálja a vállalat célját és fókuszát. Az alkalmazottaknak gyorsan kell a megfelelő információkhoz hozzáférniük, hogy biztosíthassák a fő üzleti folyamatokat. Az első lépés a főbb információs folyamatok auditja. Tipikusan ilyen folyamatok a kereskedelmi műveletek, számlázás, és ügyfél megközelítési folyamatok.

Ki kell hívni a normákat, hogy felszínre kerüljenek a szűk keresztmetszetek
Mérje fel a fő üzleti folyamatok hatékonyságát azáltal, hogy kihívja a tradicionális megoldásokat. Kétségtelen, hogy a folyamatok hatékonyak voltak, amikor először bevezették őket, de a mai adat intenzív üzleti környezetben is megállják a helyüket? A status Quo megkérdőjelezése lehetővé teszi a vállalatoknak, hogy felfedjék a szűk keresztmetszeteket melyek csökkentik a szervezet agilitását.

Tartsa a szemét a célon
A munkahely továbbra is változni fog, de ha a fő üzleti tevékenységeket optimalizálja és a teljesítményt rendszeresen ellenőrzi, akkor a vállalat nyugodtan koncentrálhat üzleti céljainak elérésére. A további optimalizációs lehetőségek azonosítására szolgáló folyamatos auditok a szervizszerződések részét kell képezzék. A kívánt végeredmény az, hogy az információs folyamatokat az üzleti igények határozzák meg.

A vezetők nagyobb hányada (tíz vezetőből hat) úgy gondolja, hogy a piacok 2020-ra jelentősen átalakulnak. Nem kérdéses, hogy a jövő sikeres vállalatai azok lesznek, amelyek megragadják és kihasználják az innovatív technológiákból származó előnyöket és maximalizálják azokat.

További információért kattintson ide.

* Economist Intelligence Unit.  Executive Summary - Frontiers of disruption: The next decade of technology in business.  Szponzorálta a Ricoh.  2011. október.

Oldal tetejére

| A Ricoh-ról | 

A Ricoh egy globális vállalat, amely az irodai képalkotási eszközökre, nyomdai megoldásokra, dokumentum menedzsmentre és IT megoldásokra specializálódott. A vállalat központja Tokióban található. A Ricoh Group több mint 200 országban és régióban van jelen. A 2012. március 31.-én befejeződött üzleti évben a Ricoh Group árbevétele 1 903 milliárd japán Jen volt (körülbelül 23 milliárd USD).

A cég bevételeinek többségét az olyan termékek, megoldások és szolgáltatások értékesítéséből nyeri, amelyek javítják az emberek közötti interakciót és az információáramlást. A Ricoh továbbá díjnyertes digitális fényképezőgépeket és speciális ipari termékeket is gyárt. A vállalat ismert eszközei minőségéről, kiemelkedő ügyfélszolgálatáról és fenntarthatósági törekvéseiről.
A Ricoh mottója, imagine. change. Ennek szellemében segít a vállalatoknak átalakítani munkafolyamataikat és kihasználni alkalmazottaik kollektív kreativitását.

További információért kérjük, látogasson el:
www.ricoh.hu  

További információk:
Ricoh Hungary Kft.
Mikola András
Marketingkommunikációs koordinátor
Tel: +361-270-9797
E-mail: pr@ricoh.hu
Weboldal: www.ricoh.hu
Videó csatorna: Ricoh Hungary channel
Hírlevél: Ricoh Hungary hírlevél
Facebook: www.facebook.com/ricoheurope
Twitter: http://www.twitter.com/ricoheurope

Oldal tetejére