Ajánlataink

Print Twitter Facebook Delicious LinkedIn Google Xing

Kis- és középvállalkozások számára összeállított IT és dokumentum megoldásaink

A funkcióknál és a műszaki paramétereknél ma már sokkal fontosabb a megfelelő dokumentumok megfelelő formában történő megosztása. Ma már nem a nyomtatási minőség, a szkennelési felbontás vagy a másolási sebesség a kérdés. Nem az Önök nyomtatási kapacitása a szűk keresztmetszet és nem is a mi technológiai felkészültségünk. A legfontosabb kérdések az Ön kommunikációs igényei köré csoportosulnak.
Ma a legtöbb szervezet működését nem a túl kevés, hanem a túl sok kommunikáció lassítja! A Ricoh biztosítja, hogy a megfelelő információk, megfelelő formátumban, megfelelő áron és a megfelelő időben rendelkezésre álljanak.
Kis- és középvállalati ügyfeleink igényei alapján szolgáltatásainkból egymáshoz szinergikusan illeszkedő, de önállóan is igénybe vehető, egyszerű, érthető megoldáscsomagokat állítottunk össze. A Ricoh szakemberei, szükség esetén a legjobb specialista partnerek bevonásával, kész megoldást kínálnak Önnek.

Oldal tetejére

Menedzselt Dokumentum Szolgáltatások

A Ricoh Menedzselt Dokumentum Szolgáltatása segít az információs munkafolyamatok működtetésében, és menedzseli a dokumentumkezeléssel kapcsolatos folyamatokat - időt és pénzt spórolva a vállalkozásoknak azzal, hogy a szükséges információ a felhasználók számára legjobb módon és legjobb időben könnyen hozzáférhetővé válik. Tehát legyen szó a beérkező napi posta, az e-mailek és a faxok gyors feldolgozásáról, vagy a szállítói számlák jóváhagyásáról és kifizetéséről, az ügyfelek, partnerek kéréseinek, kérdéseinek és problémáinak megválaszolásáról, egy megrendelés, egy számla vagy szerződés gyors megtalálásáról, egyszóval minden irodai folyamat kezelésére és ellenőrzésére kifejlesztett megoldásunk gyors, olcsó és átlátható eszköz.

Ajánlatunk
A teljeskörű megoldás csomag tartalma:
• Az előfizetés 10 GB tárhelyet és az alap 3 db iratkezelési folyamat leképezését tartalmazza a rendszer eszközeinek felhasználásával (bejövő- és kimenő küldemények kezelése, belső ügymenet támogatás).
• Bevezetési díj: 499 500,-Ft (2 nap konzultációt, 1 nap rendszer telepítést és egyedi igények szerinti konfigurálást és 1 nap oktatást tartalmaz)
• Felhasználónkénti havidíj már havi 4 995,-Ft (10 felhasználóig, afölött sávosan csökkennek az árak)

Kérje ajánlatunkat!

Oldal tetejére

Irodai multifunkciós eszközök

Legmodernebb berendezéseink és szoftvereink segítik a vállalatokat automatizálni és működtetni a dokumentum menedzselés folyamatait, hogy időt és pénzt nyerjenek. Ha a külön működtetett nyomtatók, fénymásolók és faxok helyett multifunkciós irodai eszközt használnak, jelentős költségeket takaríthatnak meg.
Tudjuk, hogy milyen értékes az információ az ügyfeleink számára, ezért a biztonsági megfontolások termékeink megtervezésének legkorábbi szakaszának részét képezik.


MP201Ajánlatunk
A teljeskörű megoldás csomag tartalma:
• Ricoh Aficio MP201SPF digitális A4 másoló, fax és hálózati nyomtató/szkenner/fénymásoló készülék, tartós bérleti pénzügyi konstrukcióban
• Teljeskörű üzemeltetés
• Havi 2 ezer oldal nyomtatott/fénymásolt oldallal

Ugrás a termék adatlapjára 

Kérje ajánlatunkat







MPC300Ajánlatunk

A teljeskörű megoldás csomag tartalma:
• Ricoh Aficio MP C300 digitális A4 másoló, fax és hálózati nyomtató/szkenner/fénymásoló készülék, tartós bérleti pénzügyi konstrukcióban
• Teljeskörű üzemeltetés
• Havi 3 ezer oldal nyomtatott/fénymásolt fekete oldallal

Ugrás a termék adatlapjára

Kérje ajánlatunkat






MP2852Ajánlatunk

A teljeskörű megoldás csomag tartalma:
• Ricoh Aficio MP 2852SP digitális A4 másoló, fax és hálózati nyomtató/szkenner/fénymásoló készülék, tartós bérleti pénzügyi konstrukcióban
• Teljeskörű üzemeltetés
• Havi 5 ezer oldal nyomtatott/fénymásolt fekete oldallal

Ugrás a termék adatlapjára

Kérje ajánlatunkat




AjánlatunkSP1200SF kep
A teljeskörű megoldás csomag tartalma:
• Ricoh Aficio SP 1200SF digitális A4 másoló, fax és hálózati nyomtató/szkenner/fénymásoló készülék, tartós bérleti pénzügyi konstrukcióban
• Teljeskörű üzemeltetés
• Havi 500 oldal nyomtatott/fénymásolt fekete oldallal

Ugrás a termék adatlapjára

Kérje ajánlatunkat

Oldal tetejére

IT üzemeltetési szolgáltatások

A Ricoh IT szolgáltatásai mellett ügyfeleink biztonságban és nyugalomban érezhetik magukat, hiszen az informatikai folyamataikat egy megbízható, vezető technológiai cég kezeli.
Az IT támogatás minden aspektusát lefedve megszabadítjuk ügyfeleinket a gondoktól, hogy alaptevékenységükre fókuszálhassanak, míg mi az IT hálózatukat menedzseljük. A beszerzéstől a telepítésig, a monitorozáson át a támogatásig, a Ricoh IT szolgáltatásai lehetővé teszik a vállalkozások számára azt a szabadságot és rugalmasságot, hogy bizonyos informatikai funkciókat ránk bízzanak, anélkül, hogy
a stratégiai kontrollt elveszítenék a terület felett.
Célunk, hogy az IT költségeket kontroll alatt tartsuk, emeljük a szolgáltatás színvonalát, növeljük a termelékenységet, és maximalizáljuk az értéket az ügyfeleink IT munkatársai számára azáltal, hogy megszabadítjuk őket az ügyfélszolgálati és szerviz teendőktől.

IT távmenedzsment szolgáltatásunk segítésével vállaljuk ügyfeleink informatikai eszközei folyamatos karbantartását és proaktív monitorozását, valamint a szoftverek folyamatos frissítését, ezáltal a meghibásodások száma jelentősen csökken, így ügyfeleink erőforrásait nem a hibák elhárítására kell fordítaniuk, hanem zavartalanabbul folytathatják munkájukat.

Lenovok


Lenovo kiválasztó

Ajánlatunk
A teljeskörű megoldás csomag tartalma:
• Lenovo EDGE sorozat professzionális notebook Windows7® operációs rendszerrel tartós bérleti konstrukcióban
• A hordozhatóság és a teljesítmény ideális egyensúlya egy nagyvállalati menedzselhetőséggel felszerelt notebookban. A különlegesen ellenálló mechanikai kivitel és a Lenovo ThinkVantage® technológiái teszik a piac egyik legkiválóbb hordozható számítógépévé.
• Teljeskörű IT üzemeltetéssel
• Összesen már havi 4.070,-Ft-tól

Ajánlatunk
A teljeskörű megoldás csomag tartalma:
• Lenovo L, SL sorozat professzionális notebook Windows7® operációs rendszerrel tartós bérleti konstrukcióban
• A hordozhatóság és a teljesítmény ideális egyensúlya egy nagyvállalati menedzselhetőséggel felszerelt notebookban. A különlegesen ellenálló mechanikai kivitel és a Lenovo ThinkVantage® technológiái teszik a piac egyik legkiválóbb hordozható számítógépévé.
• Teljeskörű IT üzemeltetéssel
• Összesen már havi 6.202,-Ft-tól 

Ajánlatunk
A teljeskörű megoldás csomag tartalma:
• Lenovo T sorozat professzionális notebook Windows7® operációs rendszerrel tartós bérleti konstrukcióban
• A hordozhatóság és a teljesítmény ideális egyensúlya egy nagyvállalati menedzselhetőséggel felszerelt notebookban. A különlegesen ellenálló mechanikai kivitel és a Lenovo ThinkVantage® technológiái teszik a piac egyik legkiválóbb hordozható számítógépévé.
• Teljeskörű IT üzemeltetéssel
• Összesen már havi 8.915,-Ft-tól 

Ajánlatunk
A teljeskörű megoldás csomag tartalma:
• Lenovo X sorozat professzionális notebook Windows7® operációs rendszerrel tartós bérleti konstrukcióban
• A hordozhatóság és a teljesítmény ideális egyensúlya egy nagyvállalati menedzselhetőséggel felszerelt notebookban. A különlegesen ellenálló mechanikai kivitel és a Lenovo ThinkVantage® technológiái teszik a piac egyik legkiválóbb hordozható számítógépévé.
• Teljeskörű IT üzemeltetéssel
• Összesen már havi 10.659,-Ft-tól

Kérje ajánlatunkat

Oldal tetejére