Mailroom

A postázó és a nyomtatószobák összevonása 30 %-os megtakarítással jár.

Print Twitter Facebook Delicious LinkedIn Google Xing

Kapcsolódó hivatkozások

A postaszoba, bármely szervezet nélkülözhetetlen mozgatórugója még sokkal jelentősebb szerepet játszhat egy szélesebb körű menedzselt dokumentumkezelés szolgáltatási stratégia részeként. A postaszobai és nyomtatószobai műveletek - és más dokumentumkezelési folyamatok - összevonásával a költségmegtakarítás jelentős lehet.

Áttekintés

A postaszoba új személete.
 
A legtöbb postaszoba jelentős mértékben kézzel végzett tevékenységek színhelye, amelyek költségesek lehetnek, és sok hibát rejthetnek. De ahogy a szervezetek egyre inkább az ismeretekre és adatokra összpontosítanak, szükségesség válnak a munkavégzés új technológiái és új módszerei. A Ricoh testreszabott szolgáltatást nyújt a hagyományos átvételi tevékenységektől a speciális szűrésig és más dokumentumszolgáltatásokkal, így pl. a nyomtatószobával és a részleg szintű nyomtatóeszközök menedzselésével való integrációig.

A szolgáltatások magukba foglalják:

  • a hagyományos levelek, értéklevelek és csomagok átvételét

  • a nyomtatásösszesítési szolgáltatást

  • a beérkező küldemények válogatását asztal vagy lerakási pont szerint

  • értéklevelek (ajánlott levelek) regisztrálását és a címzett aláírásának megszerzését

  • futárküldemények és más csomagok regisztrálását és a címzett aláírásának megszerzését

  • a beérkező levelek és csomagok szűrését

  • begyűjtő és kézbesítő szolgáltatás biztosítását naponta legalább kétszer

  • a belső levelek újraelosztását

  • a futárküldemények és értéklevelek elosztásának irányítását

  • a normál levelek elosztásának irányítását

Oldal tetejére

További segítségre van szüksége?
Lépjen kapcsolatba a Ricoh-val a kapcsolatfelvétel a Ricoh-val űrlap segítségével.

Oldal tetejére