Scanning and Archiving

Érjen el többet a dokumentumoknak a könnyebb elérés érdekében történő beolvasásával és archiválásával.

Print Twitter Facebook Delicious LinkedIn Google Xing

Kapcsolódó hivatkozások

Részletek

Fedezze fel azokat a szolgáltatásokat, amelyeket a Ricoh nyújthat Önnek, és azt, hogy hogyan érhet el segítségükkel maximális hatékonyságot a folyamat minden fázisában, és hogyan tudunk megtenni mindent, amire vállalkozásának szüksége van.

Áttekintés: tipikus lapolvasási és archiválása szolgáltatások

  • Befejező lapolvasás – a dokumentumok beolvasása az ügyfél üzleti folyamatának végén történik. Ez rendszerint az üzleti feljegyzések elektronikus archiválását jelenti

  • Kezdet lapolvasás – a dokumentumok beolvasására a vásárló által történt kézhezvételkor kerül sor, majd tovább kerül a megfelelő üzleti folyamatba egy munkafolyamat, e-mail vagy más elektronikus kézbesítési rendszerek révén

  • Folyamat közbeni lapolvasás – amikor egy dokumentumot alá kell írni a folyamat következő fázisának engedélyezéséhez

  • Papír alapú archiválás – akkor használatos, ha a dokumentumokat papíron rögzítve kell tárolni

  • Elektronikus archiválás – a dokumentumok vagy rekordok tárolása elektronikusan történik, vagy egy alkalmazás formátumában (pl. MS Word), vagy képként (pl. beolvasva), egy elektronikus tárolóhelyen

  • Az elektronikus és papír alapú archiválás kombinálása – ha egy szervezet nagyobb bizalmat észlel kézzel fogható papír dokumentumok iránt, de szüksége van az elektronikus rendszer gyorsaságára és hozzáférhetőségére

  • Adminisztráció – dokumentumok kezelése, jelentések, kiszállítás, ügyféltámogatás, prioritáskezelést és telefonos ügyfélszolgálat

  • Lapolvasási és archiválási eljárás – a folyamat gyors összegzése a dokumentumok kézhez vételétől azok archiválásáig vagy megsemmisítéséig

Oldal tetejére

További segítségre van szüksége?
Lépjen kapcsolatba a Ricoh-val a kapcsolatfelvétel a Ricoh-val űrlap segítségével.

Oldal tetejére