Szerződéskezelés

Tegye könnyebbé és gyorsabbá a dokumentumok keresését és behívását.

Print Twitter Facebook Delicious LinkedIn Google Xing

Előnyök

Nagyobb biztonság

A cégek tevékenységének folyamatosságát biztosító integrált, szerepalapú rendszer ellenőrzési/naplózási nyomvonalakkal* és elektronikus biztonsági másolatkészítéssel, amely segíti a központilag tárolt dokumentumok elérését és a megfelelőséget, valamint védelmet nyújt a szerződések adatainak elvesztése vagy eltulajdonítása ellen.

Jobb tárgyalási pozíciók

Az információkezelés magasabb szintje jobb pozíciókat biztosít a tárgyalások során, és így hatékonyabb szerződéseket eredményez.


A változások kezelése nagyobb pontossággal

A dokumentumverzió-felügyelet* a check-in / check-out szolgáltatásokkal naprakész információkat biztosít, melyek segítik a módosítások kezelését.

Alacsonyabb költségek, nagyobb hatékonyság

A központosított elektronikus tárolás a szerződések hatékonyabb, centralizált kezelését teszi lehetővé.

Ne keressen: találja meg, amire szükséges van

A papíralapú és digitális dokumentumok átalakítása lehetővé teszi a dokumentumok egyszerű rögzítését és egy azonnal kereshető, indexelt digitális formátumba való átalakítását. Több, mint 300 különböző fájlformátum megtekintésére van lehetőség.

A manuális indexelés minimalizálása

A teljes vagy részleges optikai karakterfelismerés (OCR) segítségével csökkenthető az időigényes manuális indexelés.

A szolgáltatások és az ügyfél-/beszállítói kapcsolatok javítása

A nagyobb hatékonyság, pontosság és biztonság együttesen jobb adatbiztonságot nyújtó, előnyösebb és kielégítőbb kapcsolatok kiépítését teszik lehetővé az alkalmazottak, végfelhasználók és a beszállító között.


*A Server Option kiegészítéssel

Oldal tetejére

Információ

 

Oldal tetejére

További segítségre van szüksége?
Lépjen kapcsolatba a Ricoh-val a kapcsolatfelvétel a Ricoh-val űrlap segítségével.

Oldal tetejére