Ügyfélszolgálat

A legfontosabb dokumentumok azonnali, valós idejű elérése.

Print Twitter Facebook Delicious LinkedIn Google Xing

Az ügyfeleknek nyújtott szolgáltatások javítása központosított dokumentumkezelés használatával.

Előnyök

Takarítson meg időt és javítsa a hatékonyságot

Centralizált digitális nyilvántartás, ahol a dokumentumok különböző fájltípusokba rögzíthetők, tárolhatók és érhetők el.

Dokumentumok gyors, pontos behívása

Papíralapú és elektronikus dokumentumok rögzítése és átalakítása könnyen kereshető, indexelt formátumba.

A manuális indexelés minimalizálása

A teljes vagy részleges optikai karakterfelismerés (OCR) segítségével minimális szintre csökkenthető a manuális indexelés szükségessége.

Biztosítsa az ügyfelek adatainak titkosságát

Az integrált, szerepalapú biztonsági megoldás révén csak a megfelelő személyek férhetnek hozzá a megfelelő információkhoz.

A megfelelőség javítása

Verziókezelés, check-in / check-out és ellenőrzési nyomvonalak* segítik a megfelelőséget és biztosítják a dokumentumok legutolsó változatának használatát.

 *A Server Option kiegészítéssel

Oldal tetejére

Információ

  • Office people smiling looking right
    Contract Management

    Tegye könnyebbé és gyorsabbá a dokumentumok keresését és behívását.

 

Oldal tetejére

További segítségre van szüksége?
Lépjen kapcsolatba a Ricoh-val a kapcsolatfelvétel a Ricoh-val űrlap segítségével.

Oldal tetejére