Kiadások

A kiadások nyomon követhető, költséghatékony kezelése

Print Twitter Facebook Delicious LinkedIn Google Xing

Időt és pénzt takaríthat meg a kiadások gyors elektronikus feldolgozásával.

Előnyök

Kevesebb adminisztráció, alacsonyabb költségek

A Ricoh Expenses megoldása a dokumentumok gyors, automatizált rögzítése és biztonságos, kereshető elektronikus tárhelyen való tárolása révén felgyorsítja a kiadások feldolgozását. A metaadatok rögzítése MFP-k segítségével végzett optikai karakterfelismeréssel (OCR) vagy vonalkódleolvasással automatizálható.

A papíralapú nyugták, valamint az elektronikus megállapodások és űrlapok is egy digitális munkafolyamatba integrálhatók, így felgyorsítható a kifizetések teljesítése és javítható a munkaerő elégedettsége.

Folyamatok optimalizálása

A kifizetések állapotának egyszerű nyomon követhetősége és átláthatósága segíti az ügyintézőket az elektronikus jóváhagyási folyamatok felügyeletében és kezelésében, ami a határidők betartása érdekében akár emlékeztetők küldésére is lehetőséget nyújt.

Az azonnali elektronikus hozzáférés lehetővé teszi a menedzserek számára dokumentumok távoli jóváhagyását ás biztonságos elektronikus mappák közötti mozgatását, ami csökkenti a papírmunkára fordított időt és költségeket.

Egyszerűbb megfelelőség

Használja ki a biztonságos hozzáférés és ellenőrzési nyomkövetők* biztosította előnyöket a jogszabályoknak való megfelelőség, az adózás, a költségvetés felhasználása és ellenőrzése terén.

*A Server Option kiegészítéssel

Oldal tetejére

Információ

  • Office man leaning on desk
    Human Resource Records

    Gyorsítsa fel a munkafolyamatokat és javítsa a hatékonyságot a munkaerő-nyilvántartás gyors, pontos és megbízható kezelése révén

 

Oldal tetejére

További segítségre van szüksége?
Lépjen kapcsolatba a Ricoh-val a kapcsolatfelvétel a Ricoh-val űrlap segítségével.

Oldal tetejére