Flottanyilvántartás
A jól szervezett, koordinált adatok bármilyen méretű vállalat esetében segítik a flottákra és a gépjárműk használóira vonatkozó számos jogszabályi előírásnak való megfelelést. A Ricoh Flottanyilvántartás biztonságos, könnyen kezelhető elektronikus archívumot kínál, amely központosítja és leegyszerűsíti a flottanyilvántartás kezelését.
Könnyen kivitelezhető megoldásunk segítségével gyorsan rögzítheti és indexelheti a járművel kapcsolatos dokumentumait, hogy valós időben férhessen hozzá a flottanyilvántartás legfrissebb változatához. Az indexelt fájlok biztonságosan archiválhatók és egyszerűen nyomon kövehetők.
Digitalizálás és indexelés után a dokumentumokat könnyű kikeresni és könnyű a tartalmukban keresni. Javulnak a folyamatok, csökken a hibahatár, mert elkerülhető a dokumentumok esetleges rossz mappába vagy irattartóba helyezése. A digitális nyilvántartás által csökkennek a tárolási és a papírköltségek, aminek közvetlen hatása van a vállalkozása fenntarthatósági irányelveire.
- Funkciók és előnyök
-
A Ricoh Flottanyilvántartás szlgáltatása segít csökkenteni az időigényes, kézzel végrehajtott folyamatokat, és azonnali hozzáférést kínál a dokumentumokhoz.
Szolgáltatásunk a következőkben lehet segítségére:
A jogszabályi előírásoknak való megfelelés egyszerűsítése
- A digitalizált dokumentumok és a központosított tárolás a járművekkel kapcsolatos dokumentumok egyszerű lekérését és az azokban való könnyű keresést tesz lehetővé
- A pontos indexelés, ellenőrzési naplók és verziókezelés segíti az előírásoknak való megfelelést
- A járművekkel és a vezetőkkel kapcsolatos minden fontos dokumentum, köztük a biztosítás, a biztonsági ellenőrzések és a műszaki vizsga érvényességi dátumai gyorsan ellenőrizhetőek, ami segíti a gépjárműflotta biztonságos állapotának és kihasználtságának megőrzését
Az üzleti költségek csökkentése
- Csökkennek az adminisztrációs költségek, és megszűnnek a fizikai tárolás költségei
- A könnyen hozzáférhető, pontosan indexelt, központilag felügyelt elektronikus tár miatt nincs szükség a járművek dokumentumainak kézi egybevetésére és feldolgozására
- A költségek a dokumentumok digitális küldésével és fogadásával még tovább csökkenthetők
A folyamatok gyorsítása, idő felszabadítása
- A központosított elektronikus dokumentumkezelés gyorsítja a flotta felügyeletével kapcsolatos eljárásokat, például a biztosításokkal kapcsolatos ügyeket
- A dokumentumok valós idejű elérése csökkenti a kritikus dokumentumok kézi kikeresésével és az azokban való kereséssel töltött időt