Flottanyilvántartás

A járművek dokumentumai megfelelőségének, biztonságának és kezelésének egyszerűbbé tétele.

Print Twitter Facebook Delicious LinkedIn Google Xing

A flottanyilvántartás centralizálása és egyszerűsítése elektronikus kezelés használatával.

Előnyök

Egyszerűbb megfelelőség a törvényi előírásoknak

A Ricoh megoldása gyors, egyszerű beolvasását vagy elektronikus rögzítést és centralizált tárolást kínál, amely biztosítja a céges járművek használatához kapcsolódó dokumentumok gyors kereshetőségét és behívhatóságát. Pontos indexelés, ellenőrzési nyomvonalak és verziókezelés* segítik a jogszabályi előírásoknak való megfelelést. A kapcsolódó jármű- és járművezetői dokumentáció - biztosítás, műszaki ellenőrzések és engedélyek - egyszerűen áttekintető és ellenőrizhető, így a flotta biztonságosan és hatékonyan üzemeltethető.

A cégek költségeinek csökkentése

Gyors hozzáférés egy pontosan indexelt, központilag kezelt elektronikus nyilvántartáshoz, ami megszünteti a járműdokumentáció manuális áttekintésének és feldolgozásának szükségességét, így csökkenti az adminisztrációval és fizikai tárolással járó költségeket. A költségek a dokumentumok online vagy a hálózaton keresztül történő küldésével és fogadásával tovább csökkenthetők.

Folyamatok gyorsítása, időmegtakarítás

A központosított elektronikus dokumentumkezelés azt jelenti, hogy rövidebb idő alatt több feladat végezhető el. Az elektronikus dokumentumok valós idejű hozzáférése révén felgyorsítja a flottakezelési folyamatokat, például a biztosítási ügyek intézését, csökkenti kritikus dokumentumok keresésével töltött időt.

*A Server Option kiegészítéssel

Oldal tetejére

Információ

  • Woman in an office looking out a window.
    Logistics

    Költségek csökkentése és a cash flow javítása a logisztika centralizált irányításával.

 

Oldal tetejére

További segítségre van szüksége?
Lépjen kapcsolatba a Ricoh-val a kapcsolatfelvétel a Ricoh-val űrlap segítségével.

Oldal tetejére