Személyzeti adatok kezelése

Valós idejű hozzáférés, nagy sebesség, elektronikus hatékonyság

Print Twitter Facebook Delicious LinkedIn Google Xing

Javítsa a HR folyamatokat biztonságos központi elektronikus tároló használatával.

Előnyök

A biztonság és a megfelelőség biztosítása

A szervezeteknek nagy körültekintéssel kell kezelniük alkalmazottaik bizalmas adatait. A Ricoh megoldása az elektronikus fájlokhoz való szerepalapú hozzáféréssel segít megakadályozni a bizalmas információk elvesztését és eltulajdonítását.

A jogszabályoknak való megfelelőséget a pontos indexelés és ellenőrzési nyomkövetés, a verziókezelés és a check-in/ check-out* teszik egyszerűbbé, a biztonságos elektronikus tárolás pedig a dokumentumok megőrzését és megsemmisítését szabályozó előírások teljesítését támogatja.

A feldolgozás gyorsítása

Az általában hosszadalmas végponttól végpontig tartó folyamatok - például a munkaerő-felvétel - felgyorsítása az önéletrajzok és más dokumentumok gyors és egyszerű behívásával és rendezésével. Azonnali, biztonságos hozzáférés a központilag tárolt elektronikus dokumentumokhoz, a jóváhagyások gyorsabb megszerzése a cég vezetőitől. A dokumentumok egyszerű rögzítése és kereshető, indexelt digitális formátumba alakítása, megtekintése akár 300 különböző fájlformátumban.

Költségcsökkentés

Az alkalmazottak költséges órákat tölthetnek az elveszett vagy elkeveredett papíralapú dokumentumok keresésével. Megoldásunk azonnali hozzáférést biztosít egy pontosan indexelt, központilag kezelt elektronikus nyilvántartó rendszerhez, ami csökkenti a manuális folyamatokat, az adminisztrációt és tárolási költségeket.

*A Server Option kiegészítéssel

Oldal tetejére

Információ

  • Blue chart on a mobile device.
    Expenses

    A kiadások nyomon követhető, költséghatékony kezelése

 

Oldal tetejére

További segítségre van szüksége?
Lépjen kapcsolatba a Ricoh-val a kapcsolatfelvétel a Ricoh-val űrlap segítségével.

Oldal tetejére