Személyzeti adatok kezelése

Valós idejű hozzáférés, nagy sebesség, elektronikus hatékonyság

Print Twitter Facebook Delicious LinkedIn Google Xing

Javítsa a HR folyamatokat biztonságos központi elektronikus tároló használatával.

Áttekintés

A HR részlegekre folyamatos nyomás nehezedik, hogy csökkentsék az adminisztrációs költségeket, ugyanakkor biztosítsák az érzékeny adatok nagyobb biztonságát és titkosságát.

A Ricoh Human Resources Records megoldása egy biztonságos és könnyen kezelhető központi elektronikus nyilvántartóban teszi lehetővé a HR dokumentumok rögzítését, feldolgozását és tárolását, ami valósidejű hozzáférést biztosít a naprakész dokumentációhoz.

A Ricoh megoldása a HR dokumentumok - például önéletrajzok, szerződések, egészségügyi és nyugdíjazási adatok - központi kezelésével gyors, megbízható és biztonságos módon növeli a termelékenységet.

A papíralapú és digitális dokumentumok integrálása a meglévő elektronikus munkafolyamatba növeli a HR folyamatok hatékonyságát. Az indexelt elektronikus fájlokkal végzett munka egyszerűsíti a folyamatokat, például a munkaerő-felvételt, a kisegítő eszközök megfelelőségét és elősegíti a hitelesítés felgyorsítását.

  • HR adatok hatékony rögzítése, nyomon követése és ellenőrzése az adatbiztonság és az előírásoknak való megfelelés biztosításával.

  • A HR folyamatok felgyorsítása biztonságos valósidejű dokumentum-hozzáférés és a jóváhagyások felgyorsítása révén.

  • A dokumentumok manuális feldolgozásához és fizikai tárolásához kapcsolódó költségeinek csökkentése.

Oldal tetejére

Információ

  • Blue chart on a mobile device.
    Expenses

    A kiadások nyomon követhető, költséghatékony kezelése

 

Oldal tetejére

További segítségre van szüksége?
Lépjen kapcsolatba a Ricoh-val a kapcsolatfelvétel a Ricoh-val űrlap segítségével.

Oldal tetejére