Logisztika

Nagyobb versenyelőny, rövidebb számlázási idő, egyszerűbb adminisztráció.

Print Twitter Facebook Delicious LinkedIn Google Xing

Költségek csökkentése és a cash flow javítása a logisztika centralizált irányításával.

Előnyök

A cégek költségeinek csökkentése

A Ricoh Logistics megoldása megszünteti a szállítási, átvételi, begyűjtési dokumentumok kézi keresésének, egyeztetésének és feldolgozásának szükségességét. A pontosan indexelt, központilag kezelt elektronikus nyilvántartás azonnali hozzáférést biztosít a dokumentumokhoz, így csökkennek az adminisztrációs költségek és megszűnik a költséges fizikai tárolás szükségessége.

A folyamatok felgyorsítása, a cash flow javítása

Valósidejű hozzáférés az összes dokumentumhoz - több feladat elvégzése rövidebb idő alatt. A Ricoh megoldása a dokumentumok multifunkciós eszközök segítségével végzett gyors és hatékony beolvasása és indexelése révén felgyorsítja az üzleti folyamatokat. A dokumentumok egy központi nyilvántartásba kerülnek, így egyszerűen kereshetők és behívhatók, ami felgyorsítja a számlák előállítását és jobb cash flow-t eredményez.

Nagyobb pontosság és jobb szolgáltatások

A központosított dokumentumkezelés lehetővé teszi a pontos indexelést, valamint ellenőrzési nyomvonalak és check-in/check-out* használatát. A dokumentumok gyors és egyszerű egyeztetésének lehetőségével az ügyfélszolgálatok rövidebb idő alatt dolgozhatják fel a a kéréseket, ami javítja az ügyfelek elégedettségét és felgyorsítja a fizetések teljesítését.

*A Server Option kiegészítéssel

Oldal tetejére

Információ

  • Blue and white chart demonstrating progress over time.
    Fleet Records

    A flottanyilvántartás centralizálása és egyszerűsítése elektronikus kezelés használatával.

 

Oldal tetejére

További segítségre van szüksége?
Lépjen kapcsolatba a Ricoh-val a kapcsolatfelvétel a Ricoh-val űrlap segítségével.

Oldal tetejére