Fenntarthatósági tanácsadás

A cégek növekedésének segítése a felhasználás csökkentésével.

Jobb fenntarthatóság, kevesebb papír, kevesebb energia, kevesebb költség.

A napi üzleti folyamatok fenntarthatóbbá tétele.

Öt lépés egy vállalkozásnak: egy nagy lépés a fenntarthatósághoz

Print Twitter Facebook Delicious LinkedIn Google Xing

Kapcsolódó hivatkozások

Egy a környezetvédelmi kérdésekre egyre érzékenyebb világban a fenntarthatóság nemcsak csökkenti a költségeket és javítja az eredményt, de növeli a márka és a vállalat elfogadottságát is ügyfelei és beszállítói körében.

Fenntarthatósági Optimalizációs Program

A Ricoh validált kutatások alapján olyan fenntarthatósági megoldásokat fejlesztett ki, amelyek a szoftverek, a szolgáltatások, a hardverek és a változások kezelésének kiegyensúlyozott keverékét biztosítják. A Ricoh tanácsadási szolgáltatásaival csökkenthető a dokumentumok előállításával kapcsolatos CO2-kibocsátás és a teljes birtoklási költség (TCO). Fenntarthatósági Optimalizációs programunk öt lépése azonnali és mérhető eredményt ad.

Beágyaz

1. lépés: Felmérés

A dokumentum-kimeneti környezettel kapcsolatos minden fontos információ összegyűjtése és számszerűsítése. Az adatok alapján a Ricoh áttekinti a TCO és a széndioxid lábnyom aktuális mértékét, az energia- és papírfelhasználásra, valamint a teljes CO2-kibocsátásra vonatkozóan is. 

2. lépés: Tervezés

Az 1. lépés eredménye az optimalizációs terv alapja, egy olyan tervé, amely meghatározza a fejleszthető területeket, beleértve a TCO és CO2-csökkentési irányszámokat is. A fenntarthatóság javítása több javaslat alapján történik, melyek között megtalálható a környezettudatos eszközök és eljárások alkalmazása, a dokumentum-munkafolyamatok módosítása vagy a végfelhasználók szokásainak átalakítása is.

3. lépés: Implementáció

Az 1. és2. lépésben azonosított összetevők hasznosítása az energia- és papírfelhasználás, valamint a teljes CO2-kibocsátás csökkentése érdekében. Az implementációs szakaszban végrehajtjuk a tervet: telepítjük a készülékeket és kiképezzük a végfelhasználókat, hogy tudatosítsuk bennük a környezetvédelmi felelősségvállalást, és a készülékek környezetkímélő használatának módját.

4. lépés: Felügyelet

Az új dokumentum-infrastruktúrát alkotó készülékek mindegyikén távoli diagnosztikai és felügyeleti szoftver fut, ami egyszerűvé teszi a használat nyomon követését. A CO2-kibocsátásnak a meghatározott célokkal való folyamatos összevetése révén szükség esetén további beavatkozásra - módosításra vagy átalakításra - van lehetőség, valamint kalibrációra is, hogy a teljesítmény mindig a legmagasabb szinten maradjon.

5. lépés: Közömbösítés

A Ricoh „Eco partnerei” biztosak lehetnek benne, hogy cégük a dokumentum-folyamatok a flotta és a folyamatok optimalizálása, energiatakarékos berendezések telepítése és a felhasználók tudatosabb viselkedése révén minimális széndioxid lábnyomot hagy. Az előző négy lépés elvégzése után a cégek a Ricoh által kifejlesztett, tiszta energiát alkalmazó projektekkel generált széndioxid kreditek segítségével semlegesíthetik a fennmaradó, elkerülhetetlen széndioxidkibocsátást.

A következő lépés

Ha csatlakoznak a Ricoh fenntarthatósági optimalizációs programjához (Sustainability Optimisation Programme), a szervezetek fenntarthatóbbá és versenyképesebbé tehetik működésüket. A program alapjául szolgáló módszereket a szabványok, kezelési rendszerek, valamint üzletfejlesztési és szabályozási jóváhagyási információk egyik vezető szolgáltatója, a British Standards Institution minősítette.

Az 1-3. lépések Pay per Page Green néven is ismertek.

Oldal tetejére

További segítségre van szüksége?
Lépjen kapcsolatba a Ricoh-val a kapcsolatfelvétel a Ricoh-val űrlap segítségével.

Oldal tetejére