Kormányzati adattisztítás
A bizalmas adatok szivárgásával járó potenciális költség- és hírnévbeli károk figyelembe vételével az adatbiztonság elsődleges fontosságú a kormányzati szervek számára. Mégis számos kormányzati részleg mulasztja el a nyomtatókon maradt adatok biztonsági kockázatának kezelését.
A dokumentumszerverekhez és a közvetlenül e-mailbe történő szkennelési szolgáltatásoknak köszönhetően növekszik a nyomtatókon és multifunkciós készülékeken tárolt személyes és bizalmas adatok mennyisége. Ez olyan kockázatot jelent, amely miatt jelentős mennyiségű állampolgári adat szivároghat ki az élettartamuk végét elérő eszközök selejtezésekor.
A Ricoh biztonságos selejtezési szolgáltatása visszaállíthatatlanul eltávolítja az eszközön maradt összes adatot. Minden adat megsemmisül, és ezzel együtt a biztonsági kockázatok is megszűnnek. Minden egyes lépés dokumentálásra kerül, így Ön ellenőrizhető bizonyítékot kap a biztonságos adatmegsemmisitésről.
- Funkciók és előnyök
-
A Ricoh adattisztítási szolgáltatása átfogó megoldás a nyomtatókon és multifunkciós készülékeken található adatok eltávolítására.
Az adattisztítási szolgáltatásokkal a következő előnyökre számíthat:
- Átfogó, teljes körű adattisztítási szolgáltatás, amely az eszközök minden területéről eltávolítja az adatokat, a merevlemeztől a nyomtató dobjáig
- Minősített, ellenőrizető megoldás, amely dokumentálja a folyamat minden egyes lépését
- Kulcsrakész szolgáltatás, amely integrálható az eszközök élettartam felügyeleti rendszerébe
- Nem kell aggódnia ezzel a gyakran figyelmen kívül hagyott problémával kapcsolatban