Európa középpiaca kedvezőbb törvényi feltételeket kér
27.10.2016

Európa középpiaca kedvezőbb törvényi feltételeket kér

Az európai kkv-k nagy része „középső gyermek szindrómában” szenved

2016. október 27., Ricoh Europe, London – A Ricoh Europe által megrendelt új közvélemény kutatásból kiderül, hogy a középvállalkozások 70%-a „középső gyermek szindrómában” szenved, ezért több állami támogatást és hitellehetőséget szeretnének kapni. 

Nem csupán a kkv-k érzik úgy, hogy el vannak zárva a start-up-okat és kisvállalkozásokat támogató rendelkezésektől, a legtöbb nagyvállalatnak is számos bonyolult és költséges szabályozással kell megbirkóznia. A piaci versenyképesség érdekében a közepes vállalatok 76%-a szeretné, hogy a törvényhozók olyan környezetet teremtsenek, ahol könnyebben megvalósíthatják növekedési ambíciójukat.

A felmérésből kiderül, hogy a középvállalkozások 67%-a nehezen veszi fel a versenyt az új piaci belépőkkel és a nagyvállalatokkal, 71%-uk pedig nagyobb kockázattal néz szembe a pénzügyi nehézségek miatt.

“Európa középpiaca tele van hajtóerővel a növekedést és az ambíciókat tekintve egyaránt” – mondta David Mills, a Ricoh Europe vezérigazgatója. „A kormányoknak, a törvényalkotásnak és a hitelezőknek jobban fontolóra kellene venniük, hogy miként tudják ezeket a dinamikus vállalkozásokat támogatni, hiszen ez a teljes gazdaság előnyére is válhatna. Rengeteg kkv tervezi új technológiák, új szolgáltatások bevezetését és a tehetséges munkavállalók bevonzását. Ha a szabályozások és rendelkezések továbbra is visszafogják őket, szinte lehetetlenné válik ambiciózus terveik megvalósítása és üzleti növekedésük hosszú távú megalapozása.”

A kutatás rámutat, hogy a középvállalkozásoknak egyértelmű elképzelésük van a következő két évre vonatkozóan. Legfontosabb céljaik az új termékek és szolgáltatások bevezetése (30%), a növekedés-menedzsment (28%) és új, innovatív technológiák alkalmazása (28%).  

Mills hozzátette: „Az európai vállalatok által generált éves bevétel 30%-át a kontinensen működő 750001 kkv adja. A kormányoknak és hitelezőknek együtt kell működniük a középpiaccal a növekedés és innováció előmozdításában, szerte Európában. Ez döntő fontosságú Európa számára, amennyiben továbbra is globális vezető kíván lenni az innováció terén, és annak érdekében, hogy versenyképes maradhasson a már meglévő, illetve feltörekvő gazdaságokkal szemben.”

Tudjon meg többet a www.ricoh.hu/thoughtleadership weboldalon.

Megjegyzés: A kutatás a középméretű vállalatok közé az 50-500 munkavállalót foglalkoztató, 2,5-100 millió font éves árbevétellel rendelkező cégeket sorolta.

A cikksorozat első része itt olvasható: http://www.ricoh.hu/about-ricoh/news/2016/europa-kozeppiaca-evi-364-milliard-font-arbeveteltol-esik-el.aspx

1 Az M-Institute által biztosított adat, 2016. július 

| A Ricoh-ról |

A Ricoh integrált digitális szolgáltatások, valamint a nyomtatási- és képalkotási megoldások egyik vezető szolgáltatója. Célunk a munkahelyek és a munkaterületek digitális átalakulását és az üzleti teljesítmény optimalizálását támogatni.

A tokiói székhelyű Ricoh cégcsoport működése globálisan mintegy 200 országban és régióban ér el ügyfeleket, 85 éves történelme során összegyűjtött tudással, technológiákkal és szervezeti képességekkel támogatva őket. A 2023 márciusával zárult pénzügyi évben a Ricoh Group árbevétele 2 134 milliárd jen (kb. 16 milliárd USD) volt.

A Ricoh küldetése és jövőképe, hogy a munkahelyi folyamatok megértésével és átalakításával képessé tegyük az egyéneket arra, hogy a munka által találják meg a kiteljesedést, hogy felszabadíthassuk a bennük rejlő potenciált és kreativitást a fenntartható jövő megvalósítása érdekében. 

További információért kérjük, látogasson el a www.ricoh.com weboldalra.

© 2022 RICOH COMPANY, LTD. Minden jog fenntartva. A tartalomban felmerülő márkanevek és a védjegyek a jogszerűen bejegyzett tulajdonosok korlátlan tulajdonát képezik.

Kérdés esetén kérjük forduljon kollégánkhoz:

RICOH Hungary Kft.

Fekete Gábor

E-Mail: gfekete@ricoh.at

Mobil: +43 664 80 464 2455